• 1
  • 2
2019-11-14, 17:09
Medlem
RazorKevlars avatar
Nu är Stridshingsten Reinfeldt upprörd, på riktigt. Galningen hävdar att gränskontrollerna som danskarna infört mot Sverige kommer att skapa nya krig. Den sinnessjuke menar också på att danskarna tycker att vi svenskar har blivit kollektivt galna. Vilket är sant!

https://www.friatider.se/fredrik-rei...mer-skapa-krig

Reinfeldt är ordförande i Trygghetskommissionen som arbetar med trygghets- och vardagsbrottsfrågor.

https://trygghetskommissionen.se/

1) Gör danskarna rätt som kontrollerar sin gräns mot Sverige?

2) Kan man säga att Reinfeldt som ordförande i Trygghetskommission åstadkommit något märkbart bra?

Twitterkommentarer på den sinnessjukes uttalanden; https://twitter.com/mattiasreporter/...mer-skapa-krig
Senast redigerad av RazorKevlar 2019-11-14 kl. 17:15.
Citera
2019-11-14, 17:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Sverige har ju haft gränskontroller mot Danmark sedan Januari 2016.
Varför blir det ett problem först nu när Danmark gör likadant?

Reinfeldt är en pajas.
Citera
2019-11-14, 17:19
Medlem
Sooks avatar
Nu sa han iofs inte att danskarna bevakning specifikt kommer starta nya krig utan han sa att gränsbevakningar generellt kommer starta nya krig. Han kritiserar således även svenska kontrollen mot Danmark.

Edit: kan lägga till att jag tycker han tänker helt fel men det är en annan femma.

Edit2: ja, danskarna får bevaka vem de vill. Deras land. Om det är rätt vet jag inte men har de ett behov så är det antagligen rätt. Din andra fråga vet jag inget om.
Senast redigerad av Sook 2019-11-14 kl. 17:23.
Citera
2019-11-14, 17:24
Medlem
Epimaness avatar
Han avgick levandes från statsministerposten men han jobbar fortsatt mot avgrunden.
Citera
2019-11-14, 17:26
Medlem
Något måste ha brunnit i huvudet på honom.
Men han lever gott (tyvärr) även om han kommer bli ihågkommen som en riktig idiot.
Citera
2019-11-14, 17:33
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Helt sinnes. Är han så dum eller spelar han bara?
Citera
2019-11-14, 17:38
Medlem
godhetsapostelns avatar
Han spelar bara dum. Situationen i Malmö är vad som kommer att orsaka krig (om vi inte redan har)....
Citera
2019-11-14, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed
Helt sinnes. Är han så dum eller spelar han bara?

Han är en diagnostiserad psykopat som verkar för globalisterna, de rika.
Citera
2019-11-14, 17:53
Medlem
Vafan, har Reinfeldt startat en förening som vill öka otryggheten och vardagsbrotten? och blir sur när Danmark vill hindra otryggheten från att resa över bron och begå vardagsbrott i Danmark?

Tänk på Malmö som riskerar gå miste om en massa brott om kriminella åker till Köpenhamn.
Citera
2019-11-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Sverige har ju haft gränskontroller mot Danmark sedan Januari 2016.
Varför blir det ett problem först nu när Danmark gör likadant?

Reinfeldt är en pajas.

Instämmer.

Reinfeldt är en landsförrädare och hycklare av rang
Citera
2019-11-14, 18:14
Medlem
Jag tänkte länge att Reinfeldt bara är en till i raden av psykopater som spelar dumma eftersom de i första hand ser de svagbegåvade som målgruppen för sina offentliga utspel. Men jag är faktiskt inte längre det minsta säker på det, jag undrar om han ändå inte kan vara psykiskt sjuk på riktigt. Det var begripligt att han gjorde alla de där utspelen då han var statsminister, då han behövde försvara sin och regeringens politik, men det känns inte alls uppenbart varför han fortsätter med dem nu, speciellt som utvecklingen inte direkt är på hans sida. Visst, det skulle kunna vara att han försöker med näbbar och klor kämpa för sitt eftermäle, även om det är en väldigt märkligt taktik han har valt i så fall, men... Han hade i så fall tjänat mer på att skylla de värsta tidigare vansinnigheterna på uppgörelsen med MP, möjligtvis säga att han hade fel om något och lyfta fram det mindre uppenbart vansinniga från sin statsministertid (vad det nu kan vara), men nej...

Faktum är att det verkar faktiskt ha blivit ännu värre och vansinnigare efter att han avgick som partiledare, med uttalandet kort därefter att det finns massa plats i Sverige (som om det skulle gå att bara slussa ut asylsökande ut i den norrländska skogen under bar himmel) och därefter allt mer galnare utspel.

Edit: Notera hur Anders Borg i hög grad just försöker skriva om historien lite och försöker flytta över skuld till MP, precis som jag förväntar mig att någon utan samvete gör i en liknande situation. Reinfeldt tuffar däremot på ännu mer maniskt i samma spår.
Senast redigerad av Inte-nog-PK 2019-11-14 kl. 18:30.
Citera
2019-11-14, 18:17
Medlem
Reinfeldt är väl den som är farlig och som med lätthet skulle kunna starta krig. Om danskarna plockar in den fan på livstid så skulle jag hylla det tilltaget för evigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in