• 2
  • 3
2020-09-13, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av liksom-fb
Det är ämnet för tråden. Så det har stor betydelse här. Varför förstår du inte det?

Ser ut som jag dragit ned brallorna på MagnusBengtsen så ofta nu att hen känner sig nödig att skriva personangrepp på mig i trådar jag inte ens skrivit i.

Tror inte någon som brukar läsa dina inlägg tvivlar på att du gillar Berns skriverier.

Det var ett uselt försvar av dig själv, liksom-fb.

Hellre en sympatisk kommunist som Lasse Vilhelmsson än en sådan som du är. Du är lika rutten som Fredrik Reinfeldt är. Att ljuga, det skiter du högaktningsfullt i att det är fel att göra.

Det enda du är intresserad av är ett Sverige med allt större skulder och allt mer inflation, för du är så pass obildad att du tror att det vinner du på själv.

Är t o m säker på att du bara är ett troll, som om du är en bank-anställd och är livrädd för att förlora ditt arbete som bedragare i tjänst hos din arbetsgivare. Du tvivlar egentligen på din egen skit.
Citera
2020-09-13, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av liksom-fb
Lars Bern var VD för Incentive en tid. Då fungerade nog hjärnan.
Nu verkar han ha blivit dement på något sätt. Det han skriver passar bättre i ett forum från fantasifulla konspirationer.

Han klarar inte av att upprätt hålla logik och konsistens. Därför blir det mest svammel.
Och ingen förstår riktigt hans ideologiska grund.

Han är glasklar i huvudet. Det är Donald Trump också.

Lars Bern är helt rätt ute. Sverige är genomkorrupt. Därför har Sverige en ständigt rödblå junta som snarare är brun. Du är likadan som Annie Lööf och Fredrik Reinfeldt och de andra landsförrädarna eftersom du inte tar avstånd ifrån dem.

Sverige fungerar uselt eftersom landet medvetet fördärvas. När Sverige fördärvas men illusionen om ett väl fungerande land ska finnas kvar, krävs hela tiden nya stora skulder.

Lars Berns logik det där. Folkligt och sunt. Du kan bara angripa honom med ogrundade påståenden vilket är helt i linje med hela din person.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2020-09-13 kl. 10:45.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in