Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2019-11-19, 17:54
  #109
Medlem
Älskar hur polisens lösning till problemet är att bjuda svinen på pizza och be de snällt att sluta. Vilket jävla skämt. De borde skämmas. Att folks skattepengar går till sånt här daltande skit är för fan störtlöjligt.

Nä, utvisa fanskapen istället med omedelbar verkan. Hur jävla naiva kan polisen bli? "Operation Rimfrost" asg. Sluta försök emulera amerikanerna med dumma namn på operationer för att försöka få det att se ut som om att ni är organiserade och vet vad ni gör. Herregud.

Kanske ska bli brottsling eftersom man blir belönad för det i detta land! Åker jag fast så kan jag ju högutbilda mig, spela TV/dator spel och få fem stjärniga måltider tre gånger om dagen i fängelset!
Citera
2019-11-26, 16:26
  #110
Medlem
Undrar om killen med våldtäktsinspelningen på mobilen (var inblandad i mordet på en annan grabb för någon tid sedan) åker in för filmen nu. Känns som Polisen slutat hålla skitungarna friade från straff bara dem hittar minsta lilla.

Vad jag inte fattar är varför man inte bara kör en NY model? Tre ggr gilt sen är du rökt. Då hade det tvättats i stan, men kanske slutresultatet hade varit att 80% av Malmös befolkning då hade suttit i fängelse med tanke på hur mycket skräpfolk Malmö besitter.
Citera
2019-11-26, 16:32
  #111
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torabora
Undrar om killen med våldtäktsinspelningen på mobilen (var inblandad i mordet på en annan grabb för någon tid sedan) åker in för filmen nu. Känns som Polisen slutat hålla skitungarna friade från straff bara dem hittar minsta lilla.

Vad jag inte fattar är varför man inte bara kör en NY model? Tre ggr gilt sen är du rökt. Då hade det tvättats i stan, men kanske slutresultatet hade varit att 80% av Malmös befolkning då hade suttit i fängelse med tanke på hur mycket skräpfolk Malmö besitter.

https://www.expressen.se/kvallsposte...ilm-i-mobilen/
Citera
2019-11-26, 16:35
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falkenberg91
vi behöver unga, arga vita män som poliser, inte medelåldersfittor och kvinnor. herregud.
tyvärr bär svensk polisuniform många mörkhyade och antalet växer - många mörkhyade poliser får cheftjänster med!
Citera
2019-11-26, 16:41
  #113
Medlem
Next way to loose..
Calzone med inbakad grisskinka AK 4 och ost.
Går bra nu för Malmös drös av pizzerior!
Citera
2019-11-26, 17:16
  #114
Medlem
Ungdomar skjuts ihjäl på pizzeria. Polisen bjuder in de kriminella på pizza. Operation rimfrost, är det "rimjob" de tänker på? Dagens Sverige, och de tillsatta i beslutsfattande positioner i samhället, är det andra vågen av 68-vänstern?

Sverige av idag för tankarna till Romarrikets förfall av moral, sunt förnuft och gott omdöme, och faktiska avslut. Förgiftade av bly från deras vattensystem gifter sig kejsare Nero med en häst. Resten är historia.

Men vad är Svenskarna förgiftade av? Är det endast hjärntvätt som knäckt psyket på Svensken?
__________________
Senast redigerad av joshmark 2019-11-26 kl. 17:21.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback