Citat:

Ursprungligen postat av 
Trolltestet

eller när du på grund av brist på ytterliga läskigheter istället inbillar dig att din omedelbara närhet är läskig.

🙌🙌🧠
	Citat:

Det är en beroendeform som baseras på att vissa tankar är attraktiva eftersom de förordar hjärnkemiska reaktioner som i mångt och mycket är ganska nice att få uppleva. 

Exakt sånna här svar jag letar efter! Tack för informationen👍
	Citat:

Jag känner igen den. 
Hade logiken inte varit autistisk, så hade jag inte känt igen den.

Nåväl, låter bra! 😉😄
	Citat:

Som autist upplever man saker och ting utifrån ett perspektiv där allt utgår ifrån en själv. Man är "ensam i universum" i korthet. Allt som skrämmer en är därför ingenting annat än vägbulor som står i vägen mellan en själv och det mål man siktar på och som ligger bakom vägbulorna. Genom att ständiga söka metoder och lösningar för att "hyvla bort" vägbulorna, så inser man snart att vägbulorna aldrig var något mer än materiella hinder som man själv ställde upp framför sig själv eftersom man var rädd för att "Ta Nästa Steg" i sin personliga utveckling. 

Citat:

Så, om du inte är en fellow autist, så är du i alla fall definitivt en 420-broder till mig. 

Det ger mig lite tröstpoäng om det visar sig att du 
inte är en autist. 

Har tänkt på autist som något dåligt och ett handikapp men det är ju bara för man fått den aspekten pga samhället o sociala normer ish osv. Därför jag frågar om de är något positivt för jag vill ju hellre ha något som är positivt/bättre.
Men skulle jag nu ha det. (uteslutet att du säger att de är positivt) så skulle jag nog endå se det som en positiv sak precis som du gör. Dock vet jag ju inte så mycket om det..Men jag skulle inte vilja ändra på den jag är och hur jag tänker😜
Jag blev oxå fylld med endorfiner när jag läste det du skrev och jag hoppas nästan att jag är din Autist och 420 broder nu, haha🌈😜🥂
Och det du säger om huvudämnet här verkar väääldigt logiskt och återigen något som kan hjälpa mig att överkomma rädslan. För man blir ju väldigt spänd o allt typ som en person som vill ha drama. Kan tänka mig att det du säger stämmer helt och hållet. Tack igen, känner att jag är på god väg att utvecklas ytterliggare och bli en ännu bättre person.
(Off topic: Efter en jätte snabb stalking på din profil så såg jag att en autist mind har svårt med CAPTCHA koder och du behövde hjälp o avkoda en bild du länka men jag kunde läsa den... Fan 

haha, kanske inte betyder något men roligt att ta med så att du kan kommentera detta. 
För du verkar alltid ha de där svaren som kommer från botten så man verkligen förstår.:[Off topic slut] 😜😜