Svara
  • 1
  • 2
2019-11-12, 04:32
Medlem
Kön: Man
Ålder: 21
Vikt: ~ 70kg
Tidigare erfarenheter: Cannabis, Hasch, Svamp, LSD, Kokain, Mdma, E, Lustgas, Poppers (stavning), Alkohol.
Tid: Ca 7 timmar!
Substans: Ca 1½ Extacy [Yellow Punisher, 210-230mg MDMA per tablett] & lite alkohol!

Inledning

Helgen jag har varit supertaggad på i över ett halvår är nu på ingång! (Har planerat och bestämt sen ett tag tillbaka att iår ska jag ta E/MDMA på Summerburst) Detta är mitt fjärde år i rad jag går på Summerburst, varje år är alltid lika lyckat, lika roligt och underbart! Jag är en människa som lever extremt mycket för musik & älskar atmosfären som denna festival ger, har till o med tatuerat in "Music is my drug" på "insidan" av högre biceps, vi snackar den nivån! Så jag förväntar mig inget annat än att detta kommer vara bästa dagen i mitt liv! Obs: Har dock bara druckit alkohol vid de andra tillfällena.

Vaknar upp runt 13 på lördagen, inte speciellt utvilad då de blev en jävla massa alkohol och kom hem sent dagen innan, detta var alltså från första dagen från Summerburst.
Jag tar upp mobilen och skriver desperat till killen som antagligen har E. Får napp ganska fort så inom 30 minuter är jag nere i centrum, tar 3 minuter med bil. Träffar langaren och vi snackar lite, ger han pengarna i utbyte mot en burk med 2 E, fixat & klart. Går tillbaka mot bilen med ett stort leende på läpparna vetandes att detta kommer bli en oförglömlig dag! Skyndar mig hem, går in på mitt rum med kniv och tallrik för att dela tabletterna, dom ser kraftfulla ut! Försöker dela så tabletterna blir uppdelade i 70% och 30% (4 bitar totalt alltså). Tabletterna är stenhårda men de löser sig bra ändå! Nu är de jobbigaste klart. Går och gör iordning mig i full rulle, när jag är klar ber jag morsan skjutsa mig till kompisen där de är krök innan vi ska ta bussen in till GBG. Bussen tar drygt 1 timme. Är framme i stan typ 17?

Det första man möttes av när vi klev ur bussen var att det va så jäävla bra väder, strålande sol. Inte ett enda moln syntes i himlen!

Vi är ungefär 10 pers som ska in på festivalen tillsammans, vi börjar vandringen mot Ullevi vilket tar ungefär 10 minuter, stämningen är på topp och jag känner redan hur lyckopillrerna värms upp inför vad som komma skall!

Duktig som jag är så preppar jag ALLTID inför mdma/E. Så jag har med mig en liten plastpåse med Vätskeersättning, C-vitamin & Magnesium. Precis innan vi går igenom entrén så går jag in på en bajamaja, har en vattenflaska med mig som jag ska slänga alla förberedelser i. Går in, låser och plockar fram allt och slänger i det. Väntar på att C-vitaminen + Vätskeersättningen ska lösas upp, det tar någon minut men känns som en evighet (vill ju inte att alla ska vänta på mig allt för länge samt vill jag ju in och påbörja resan)!! Häller i mig allt i ett svep, äntligen va den biten klar! Kommer ut och vi köar kanske 15 minuter innan vi kommer in.

Wooho äntligen inne!!!

Går raka vägen mot en bajamaja IGEN (haha) för att plocka ur en tablett ur plånboken och lägga den i handen. En 70% bit först. Går ur och börjar vandringen mot en vattenstation, får handsvett direkt vetandes av tanken att man kan bli påkommen samt man känner ju till vad den där lille rackaren kommer sätta fart på hela systemet. Kommer fram, tar en plastmugg och fyller den med vatten och går sedan åt sidan för att lägga tabletten i munnen och svälja den tillsammans med allt vatten. Klockan är nu typ 18.30?

FRÅN OCH MED NU SÅ STARTAS RESAN PÅ RIKTIGT

Vi går nu mot Mainstage men innan dess vill alla andra supa lite (inte jag) så vi går till den ena baren, folk dricker och det enda jag vill är att de ska börja kicka, försöker att inte kolla på klockan allt för ofta eller att inte tänka på hur lång tid det gått men det va svårt ska jag säga er! Musiken från Mainstagen är just nu inte så bra så vi bestämmer oss för att gå bort mot garden stage eller hardstylea arenan, minns inte, vi är just nu lite uppdelade så det är jag, J och H. Musiken här är grym, till o med J & H instämde och de lyssnar inte ens på sån här typ av musik!

Efter ett tag av dansande så beslutar vi oss för att gå tillbaka till dom andra, till baren & mainstagen alltså. Halvvägs på tillbakavägen så sätter vi oss ner och chillar lite, H frågar mig om de har kickat än och jag kollar på klockan, de har gått ca 35 min och inget hänt. Gissa vad som hände bara någon sekund direkt efter?!?! Det sa BOOM! !! Berättade för H & J att nu hände de något! Lyckopillrerna sätts igång i högsta hugg. Det kommer nu en oerhört skön känsla som strömmar igenom hela min figur, likt orgasmer! Det bubblar på ordentligt.. Euforin jag känner nu är stark, självförtroendet, välmåendet är nu på TOPP! Vet ej vart jag ska ta mig till, UNDERBART! Kroppen är nu lätt som en fjäder och jag är helt övertygad om att jag svävar fram när jag går HAHA!

Musiken som jag hör från Mainstage verkligen smeker min hörsel och min själ, nu vill jag inget annat än att stå längst fram vid MAINSTAGE!! Vyn jag har nu är helt obeskrivlig, ska försöka beskriva. Vi står nu i början av arenan så man ser HELA vägen till allra längst fram vid Mainstage och det var så många människor va, det tillsammans med färgerna från stagen som pulserar ut över folkmassan är väldigt fint. Basen och melodierna är så påtagliga och förstärkta. Detta tillsammans med en sol som skiner mig rakt i ansiktet var helt PERFEKT. . Jag får lite gåshud nu när jag tänker på de i efterhand Vi går i raskt takt framåt långt in i smeten, vi ringer resten av polarna och ber dom komma. Jag dansar och armarna är i luften okontrollerbart samtidigt som vi mejar oss inåt. FYFAN vad bra musiken är just nu och jag mår så OERHÖRT bra.

Från och med nu så har jag inga "tidsramar".

Det tar inte lång tid innan man tänder en cigg, ni som poppat innan vet vad jag menar! ABOW. Varje bloss man tar, känner man knappt av. Detta tillsammans med att det är sjukt härligt och gott. Tar några djuuupa bloss bara för att jag kan och sen blåser jag ut all rök med kärlek! Gött som fan! När ciggen är slut är de bara att ta ny, man blev förvånad varje gång hur fort en cigg röktes upp, HAHA! MUMS.

Mitt i allt välmående, njutning och dansande så dyker de upp någon random, han ställer sig bredvid mig med ena armen runt mina axlar och hans andra hand viftandes i luften precis som mig. Vi står och njuter av musiken i allra högsta hugg, dansandes! Jag märker ju direkt att han antagligen är sjukt onykter, precis som jag ! Vi byter några ord och jag minns de första han sa till mig efter vi hade frågat hur varandra mådde va: "Jag är så jävla fuckad", jag sa : "Samma här" i följd av skratt. Jag frågade i följd vad för något trevligt han hade tagit, han svarade: "Eva" med entusiasm i rösten! Jag skrattar högt och sedan viskar till honom - "jag med, fyfan vad bra jag mår!"

Vid detta stadiet så hade alla mina polare gått längre in och jag står nu ensam med randomen, vilket var totalt underbart då vi båda va på samma stadie! Inget annat spelade någon roll! Efter en period av konstant dansandes så sa jag till honom att: "Vi får inte tappa bort varandra nu, mina polare är borta" Han svarade något i stil med - "Jag lovar!", tror han sa att hans polare också va "borta". Avslutandes med en brofist. Några sekunder senare så dansar han med en as go brud, fan vad avis jag blev direkt kan jag säga, inte okej! Shit, dom såg ut att njuta så mycket och jag vet ju att han randomen mådde som gud, varje sekund är ju ett överflöd av någon sorts magi, svårt att förklara med ord men det är mjuka, sköna pulser av välmående och eufori. Musiken är nog den största gåvan vi människor fått blir jag påminnen om, speciellt när man är under detta rus. Jag kan säga er att musik när man är E:ad är svårt att beskriva, man hör detaljer som man inte hört förut, man blir verkligen ETT med musiken! Det låter så OERHÖRT bra, även om de skulle vara "dålig" musik så skulle de vart bra, tänk då vad GRYM musik kan frambringa! Gudalikt!

Någonstans här, oklart när så gick jag till vattenstationen för att ta en till halva av en tablett. Re-dose!

Helt plötsligt står jag bredvid 3 brudar, samtidigt som jag märker att randomen har försvunnit en bit bort åt höger med bruden, (fick smått panik då jag inte visste vart han var först, är ju ensam i en stor gröt, hög som ett radhus). Tjejerna röker och jag frågar om jag kan få en cigg, då jag har rökt upp alla mina, på väldigt kort tid haha. Absolut svarar den ena tjejen samtidigt som hon frågar om hon får hoppa upp på mina axlar! Mer än gärna tänkte jag, oj vad nice! Svarar något liknande som : "Absolut!" Det finns verkligen inget som är tungt eller jobbigt när man är E:ad. Varken psykiskt eller fysiskt! Att gå från sittandes på huk med en tjej på axlarna till stående var bus-enkelt! Jag dansade utan problem som innan! Efter ett tag så säger hennes kompisar eller hon själv att hon ville ner, tar ner henne utan några som helst svårigheter och hon sa typ direkt att det där var: "magiskt"! Hon var snygg och så jag tog tillfället i akt direkt och frågade om jag kunde få en puss, givetvis så slutade det i ett härligt strul! Hon hade gjort sina läppar, detta var så JÄVLA LENT, MJUKT, GÖTT, shit asså! Hon var riktigt nice! Fram till stängning så dansar vi tillsammans, vi byter med ganska jämna mellanrum vem som ska stå "framför" och "bakom" den andra. Detta resulterade ju givetvis i en hel del smek lite överallt, fan vad sugen man bleeev.. GALET! Dock är det skönt o veta att man inte var hemma hos den ena, man hade ju inte lyckats att ha sex eller ens få upp den Hade inte visat min MINI-PENIS aka "tjackballe" för någon tjej i hela världen!

FORTSÄTTNING
Citera
2019-11-12, 04:33
Medlem
Typ 10 minuter innan sista DJ:en ska köra sitt race så går jag iväg för att ta 30%:aren av den första tabletten, sista för ikväll. Har nu tagit 1½ tablett totalt.

Nu är det Martin Garrix som spelar, min favorit, den artisten jag hade sett fram ABSOLUT mest. Han är den som ska avsluta Summerburst dag 2, han spelar 22:30-24:00, 1½ timma av LYCKA Visste att varje låt är en stor njutning, det enda negativa är att tiden går så sinnessjukt fort , så det var bara att leva in i varje låt till fullo. Någonstans under hans set så kommer den låten som jag har sett fram emot mest av att höra under hela summerburst : Martin Garrix - Forever! Bara några få sekunder in i låten så kommer J och H från ingenstans och skriker "Forever "Mitt namn"! J går ner på huk så jag kan sätta mig på hans axlar! Jag tar upp mobilen och försöker desperat filma hela upplevelsen, inser ganska fort att jag inte kommer lyckas så lägger tillbaka telefonen i fickan. Orgasm efter orgasm, musiken dansar med min själ, musiken gifter sig med mig. Det är en låt med mycket melodier men ändå mäktigt dropp. Droppet spelas 3 gånger, undra om han gjorde de för att han visste att just jag stod där i publiken hög som fan? Kanske, vem vet?

Helt plötsligt så märker man att han snart ska kliva av scenen, nu bombarderas himlen med raketer och jag kollar upp i luften och jag är som ett litet barn som ser fyrverkerier för första gången. Fyfan vad vackert, hur kan något vara så vackert?

Brudarna tar tag i varsin av mina händer och håller dem stadigt. Vi går långsamt ut ur arenan vilket tar ett bra tag, då alla människor gör samma sak. När vi kommit ur arenan så ska tjejerna på toan så jag väntar bredvid helt ensam, fortfarande bra hög. Det tar en evighet innan dom kommer tillbaka och misstänker att jag tappat bort dom eller att dom stuckit. Som tur va så hade jag lyckades lägga till den bruden jag höll på med, på snap. Senare ber hon mig att komma till klubben hon är på vilket jag kan glömma när jag har tefat till ögon, att en vakt släpper in mig nu är händer inte Jag står utanför arenan och ringer mina polare och dom säger att dom är på Max, börjar vandringen samtidigt som jag tar upp mina dunderhörlurar ur fickan som jag har tagit med mig, försvinner iväg igen i musikens vågor medans jag vandrar. När jag väl kommit fram till Max så är jag inte sugen på mat alls, lyckas få i mig lite granna iaf. Nu går vi till centralen för att sedan ta bussen hem, går bredvid J som tog testade E för första gången, han är också E:ad fortfarande, bland de första han sa till mig var "Det där var magisk, WOW". Nu är vi framme i centralen och de är inte najs då jag fortfarande har pupiller stora som tefat och det är många man känner till. Vissa lägger märka till mina ögon, de resulterar i att när vi väl sätter oss på bussresan hem så sitter jag där med mina brillor på, som man fått från festivalen.

Utvärdering

Kvällen får en solklar 10/10. Precis som jag befarade så var det den bästa kvällen någonsin. Kan idag blicka tillbaka och då försvinna iväg i tankar och bilder som målas upp i skallen min.

Detta var min första RAPPORT. Hoppas den dög, ge mig gärna konstruktiv kritik

// skumrus
Citera
2019-11-12, 04:34
Medlem
[quote=Skumrus|69271614]

Typ 10 minuter innan sista DJ:en ska köra sitt race så går jag iväg för att ta 30%:aren av den första tabletten, sista för ikväll. Har nu tagit 1½ tablett totalt.

Nu är det Martin Garrix som spelar, min favorit, den artisten jag hade sett fram ABSOLUT mest. Han är den som ska avsluta Summerburst dag 2, han spelar 22:30-24:00, 1½ timma av LYCKA Visste att varje låt är en stor njutning, det enda negativa är att tiden går så sinnessjukt fort , så det var bara att leva in i varje låt till fullo. Någonstans under hans set så kommer den låten som jag har sett fram emot mest av att höra under hela summerburst : Martin Garrix - Forever! Bara några få sekunder in i låten så kommer J och H från ingenstans och skriker "Forever "Mitt namn"! J går ner på huk så jag kan sätta mig på hans axlar! Jag tar upp mobilen och försöker desperat filma hela upplevelsen, inser ganska fort att jag inte kommer lyckas så lägger tillbaka telefonen i fickan. Orgasm efter orgasm, musiken dansar med min själ, musiken gifter sig med mig. Det är en låt med mycket melodier men ändå mäktigt dropp. Droppet spelas 3 gånger, undra om han gjorde de för att han visste att just jag stod där i publiken hög som fan? Kanske, vem vet?

Helt plötsligt så märker man att han snart ska kliva av scenen, nu bombarderas himlen med raketer och jag kollar upp i luften och jag är som ett litet barn som ser fyrverkerier för första gången. Fyfan vad vackert, hur kan något vara så vackert?

Brudarna tar tag i varsin av mina händer och håller dem stadigt. Vi går långsamt ut ur arenan vilket tar ett bra tag, då alla människor gör samma sak. När vi kommit ur arenan så ska tjejerna på toan så jag väntar bredvid helt ensam, fortfarande bra hög. Det tar en evighet innan dom kommer tillbaka och misstänker att jag tappat bort dom eller att dom stuckit. Som tur va så hade jag lyckades lägga till den bruden jag höll på med, på snap. Senare ber hon mig att komma till klubben hon är på vilket jag kan glömma när jag har tefat till ögon, att en vakt släpper in mig nu är händer inte Jag står utanför arenan och ringer mina polare och dom säger att dom är på Max, börjar vandringen samtidigt som jag tar upp mina dunderhörlurar ur fickan som jag har tagit med mig, försvinner iväg igen i musikens vågor medans jag vandrar. När jag väl kommit fram till Max så är jag inte sugen på mat alls, lyckas få i mig lite granna iaf. Nu går vi till centralen för att sedan ta bussen hem, går bredvid J som tog testade E för första gången, han är också E:ad fortfarande, bland de första han sa till mig var "Det där var magisk, WOW". Nu är vi framme i centralen och de är inte najs då jag fortfarande har pupiller stora som tefat och det är många man känner till. Vissa lägger märka till mina ögon, de resulterar i att när vi väl sätter oss på bussresan hem så sitter jag där med mina brillor på, som man fått från festivalen.

Utvärdering

Kvällen får en solklar 10/10. Precis som jag befarade så var det den bästa kvällen någonsin. Kan idag blicka tillbaka och då försvinna iväg i tankar och bilder som målas upp i skallen min.

// skumrus
Citera
2019-11-12, 07:27
Medlem
[quote=Skumrus|69271617]
Citat:
Ursprungligen postat av Skumrus

Utvärdering

// skumrus
Trevlig läsning! Blev sugen på att gå på en festival!
Citera
2019-11-12, 10:38
Medlem
IpswichEdinburghs avatar
Slutade läsa vid ”Abow”... Tyvärr...

Men förstår känslan, alltid nice med knappar 😋
Citera
2019-11-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IpswichEdinburgh
Slutade läsa vid ”Abow”... Tyvärr...

Men förstår känslan, alltid nice med knappar 😋

Haha attans..
Citera
2019-11-12, 16:33
Medlem
[quote=UngaChefen|69272052]
Citat:
Trevlig läsning! Blev sugen på att gå på en festival!

Kul o höra!!
Citera
2019-11-12, 17:20
Medlem
IpswichEdinburghs avatar
Citat:
Haha attans..

Fortsatte sen ändå, bra skrivet förutom Abow. 3,5/5 gula punisher får du😋
Citera
2019-11-12, 20:29
Medlem
Jeltzins avatar
Tack för trevlig läsning!
Citera
2019-11-13, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Tack för trevlig läsning!

Kul att du gillade den
Citera
2020-01-17, 20:28
Medlem
Bum1s avatar
Lät som en väldigt bra kväll! Rolig läsning.
Citera
2020-01-29, 20:45
Medlem
Xhamsterns avatar
Knappar i rätt setting är helt oslagbart, drog en dubbeldropp en klubbkväll för några år sedan, en av de bästa kvällarna i mitt liv Att man inte blev utslängd eller haffad var ett rent under...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in