2019-11-08, 00:00
Medlem
vasilisacats avatar
Hej, jag har inte kunnat uppdatera då jag suttit häktad för misstanke om misshandel och grovt koppleri men dessa anklagelser har lagts ner pga brist på bevis då jag inte hade någon koppling till det hela utan det var en person jag vistats med och de trodde jag va associerad med det hela. Jag har haft kontakt med en ny tjej på de senaste som verkar väldigt skaplig och konservativ och detta har gjort att jag kan lätta på själen och säga mina riktiga åsikter till henne utan att det ska bli ett jävla liv.

Nu till det nurvarande problemet; Min kusin har nämligen blivit misstänkt för medhjälp till stöld då han hjälpte en nära "vän" att köra han från en affär då denna killen inte hade någon bil och behövde hjälp med att få hem en ny tv. Kusinen visste ju inte att denna killen nyss gått ut ur affären genom brandutgången med TVn utan han trodde killen hade köpt den. Sedan visade det sig att varuhuschefen hade tagit bild på reg nmr på bilen och sedan knackade snuten på kusinens dörr.

Hur bör detta problemet fixas? Det blir ju svårt att visa att kusinen inte var med på det hela då hela samtalet skedde över telefeon.
Citera
2019-11-11, 15:33
Moderator
Gordon Blixts avatar
Ämne utbrutet ur (FB) Misshandlat flickvän, hur klara sig utan rättslig påföljd?

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in