Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Kan folk inte läsa? I stort sett står det.

Det förändrar inte min insikt:

Oj, är det SÅ det ligger till?
Har konstaterat att varje snygg porrtjej jag kollat upp har kommit från ungern, så jag trodde de var ovanligt välskapta där - men i själva verket är det alltså så att i stort sett ALLA kommer därifrån?
Citera
2008-10-01, 16:48
Medlem
Hunniss avatar
när jag gick på sidan var en hel del tjeckiska och ryska tjejer med. Men man kan förstå dom, dom är heta ,äslkar sex och dom får bättre betal för sånt här än annat jobb.
Citera
2008-10-01, 17:27
Medlem
Kimpa84s avatar
Citat:
Haha trevligt, bilder?

Tyvärr var dom stenhårda på att man inte fick fota, visst hade man slängt fram lite mer dollars så hade man säkert fått det, dom erbjöd både det ena och det andra.... jag vet att det ska finnas en hemsida...

http://www.marilynbar.com/rolunk
Citera
2008-10-01, 19:32
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Har faktiskt aldrig sett en ungersk porrsjärna spela in en film med en svart. Sedan är ungrare/ungerskor väldigt väldigt kåta människor

Du kanske skulle besöka sidor som Asholefever, Agangels, och allt annat som har med piss, fist, etc, etc. Så kommer du att få se små svartmuskiga ungerska fittor få svartkuk och allt annat som dem ej borde f¨å.
Citera
2008-10-01, 21:20
Medlem
attila_the_huns avatar
Nån som är sugen på unicum förresten?
http://www.champs.hu/index.php?id=4&galeria_nev=Testfestett%20lányok%20 egy%20BL%20meccsen&kat_azon_f=18
(ledtråd:kroppsmålade Ungerska tjejer)

tänk om en svensk sportpub hade haft såna bilder på sin hemsida...
Citera
2008-10-02, 00:46
Medlem
Ni som babblar om att tjejerna i Ungern och Tjeckien "inte har det så fett" etc, har ni någon koll alls på de östeuropeiska ländernas tillväxt de senaste 15 åren?

Enligt CIAs World Fact Book hade Ungern 2007 en BNP på 19800 USD, Tjeckien 22000USD. Bortsett från Slovenien och Slovakien är dessa två länder de rikaste i det forna östblocket. Tjeckien är mer än dubbelt så rikt som Bulgarien och Rumänien och 4 ggr så rikt som Ukraina och Albanien.

Om ett lands ekonomi vore den viktigaste faktorn borde Moldavien, Albanien eller Montenegro vara Europas porr-epicentrum.

Anledningen till att Tjeckien och Ungern producerar så mycket porr är att sexindustrin snabbt fick fäste där redan i början av 90-talet. Synen på porr är liberal och att det finns en infrastruktur i dessa länder för porrproduktion. Dock börjar vissa bolag söka sig längre österut för att sänka lönekostnaderna. St Petersburg är den nya porrmetropolen.
Citera
2008-10-02, 07:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Anyway, här har ni en lista med asheta ungerskor! Sök på hungary här vetja

Heta som fan och spelar in typ allt.

http://eurobabeindex.com/modules/search.py

EUROBABEINDEX SEARCH BABE "hungary"
not found!

Citera
2008-10-02, 07:41
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
EUROBABEINDEX SEARCH BABE "hungary"
not found!

Search country

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du kanske skulle besöka sidor som Asholefever, Agangels, och allt annat som har med piss, fist, etc, etc. Så kommer du att få se små svartmuskiga ungerska fittor få svartkuk och allt annat som dem ej borde f¨å.
Riktigt bra sidor du nämner men Ungerskor är då inte svartmuskiga. Svartkuk får de inte särskilt oftah eller som väl är.

Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig

Dock börjar vissa bolag söka sig längre österut för att sänka lönekostnaderna. St Petersburg är den nya porrmetropolen.
Vad tråkigt, ryskor är generellt inte alls så fina som Tjeckiskor och Ungerskor.

Vi behöver mer kvinnlig invandring från dessa länder säger jag

Intressant inlägg av dig i övrigt
Senast redigerad av volvo 240 2008-10-02 kl. 07:45.
Citera
2008-10-02, 14:38
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Search country

Nu kom det en del fler ..
Citera
2008-10-02, 14:44
Medlem
Citat:
Search country

Riktigt bra sidor du nämner men Ungerskor är då inte svartmuskiga. Svartkuk får de inte särskilt oftah eller som väl är.

Vad tråkigt, ryskor är generellt inte alls så fina som Tjeckiskor och Ungerskor.

Vi behöver mer kvinnlig invandring från dessa länder säger jag

Intressant inlägg av dig i övrigt

Den som påstår att ungerskor är svartmuskiga kanske borde bege sig utanför sin byhåla.

Jag tycker att standarden på ungerskorna och tjeckiskorna har sjunkit de senaste 4-5 åren. Det kan bero på att fler snygga tjejer inser att det finns andra sätt att tjäna pengar på.

Vad gäller ryskorna så tycker jag att det finns gott om riktiga sötnosar. Tjejerna på teachmyass ser söta och rara ut, även om jag inte är någon stor fan av sajten i övrigt.
Citera
2008-10-02, 16:51
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Anledningen till att Tjeckien och Ungern producerar så mycket porr är att sexindustrin snabbt fick fäste där redan i början av 90-talet. Synen på porr är liberal och att det finns en infrastruktur i dessa länder för porrproduktion. Dock börjar vissa bolag söka sig längre österut för att sänka lönekostnaderna. St Petersburg är den nya porrmetropolen.

Både Ungern och Tjeckien har mer porr liberala lagar dessutom. T. ex så vill Ungerns justitieminister Jozsef Petretei tillåta porr i Ungern som innefattar 14-17-åringar. Vilket jag anser är sjukt omoraliskt och dåligt för samhället.

Sedan är inte alla liberla i dessa två länder, finns många i dessa två länder som vill ändra dem liberala porr lagarna och den öppna prostitutionen. Vilket är bra då dessa länder även är transit länder för trafficking.
Citera
2008-10-02, 16:53
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Du behöver köpa ett par glasögon. Ungerskor är inte svartmuskiga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in