Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-03-16, 18:33
Medlem
volvo 240s avatar
Hur kommer det sig att i stort sett varenda europeisk porrbrud kommer från Ungern, är de så fattiga där eller vad? Inte mig emot då ungerskor oftast är riktigt fina, men lite variation skadar ju aldrig
Citera
2006-03-16, 18:34
Medlem
Jo dom är fina men nuförtiden kommer dom flesta fån Tjeckien
Citera
2008-09-29, 01:26
Medlem
Hungaros avatar
Ungerskor

Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hur kommer det sig att i stort sett varenda europeisk porrbrud kommer från Ungern, är de så fattiga där eller vad? Inte mig emot då ungerskor oftast är riktigt fina, men lite variation skadar ju aldrig

Kanske för att många porrföretag har sin produktion i Budapest, det är även en strategisk placering då ungern gränsar många länder i östeuropa. Man får inte glömma att Budapest har i stort sett varit Europas sexstad än längre tid tillsammans med Prag.

Sen att påstå att "varenda" porrsjärna från Europa har ungersk härkomst är överdrivet. Svenska tjejer är inte direkt nya i porrbranschen.
Citera
2008-09-29, 12:37
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppebus
Jo dom är fina men nuförtiden kommer dom flesta fån Tjeckien
Ungerskor?
Citera
2008-09-30, 16:44
Medlem
Kimpa84s avatar
Det var inget fel på på tjejerna i budapest när jag var på strippklubb där för 2 mån sen
Citera
2008-09-30, 17:57
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpa84
Det var inget fel på på tjejerna i budapest när jag var på strippklubb där för 2 mån sen
Haha trevligt, bilder?

Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Sen att påstå att "varenda" porrsjärna från Europa har ungersk härkomst är överdrivet. Svenska tjejer är inte direkt nya i porrbranschen.
Mjo, men de svenskor som spelar in porr ser ofta ut som avskrap tyvärr :/ har väl blivit lite bättre de senare åren men men.

Citat:
Ursprungligen postat av Unosoli
Oj, är det SÅ det ligger till?
Kan folk inte läsa? I stort sett står det.
Senast redigerad av volvo 240 2008-09-30 kl. 17:59.
Citera
2008-09-30, 17:57
Medlem
Citat:

Oj, är det SÅ det ligger till?
Har konstaterat att varje snygg porrtjej jag kollat upp har kommit från ungern, så jag trodde de var ovanligt välskapta där - men i själva verket är det alltså så att ALLA kommer därifrån?
Citera
2008-09-30, 18:32
Medlem
Krellyans avatar
Citat:

Har inte sett så många ungerskor vad jag vet, men min klara favorit är ungerska - Dora Venter
Citera
2008-09-30, 23:40
Medlem
volvo 240s avatar
Anyway, här har ni en lista med asheta ungerskor! Sök på hungary här vetja

Heta som fan och spelar in typ allt.

http://eurobabeindex.com/modules/search.py
Citera
2008-09-30, 23:51
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Anyway, här har ni en lista med asheta ungerskor! Sök på hungary här vetja

Heta som fan och spelar in typ allt.

http://eurobabeindex.com/modules/search.py

Tack, det var en bra länk! Många fina ungerskor
Citera
2008-10-01, 02:13
Medlem
Hungaros avatar
Har faktiskt aldrig sett en ungersk porrsjärna spela in en film med en svart. Sedan är ungrare/ungerskor väldigt väldigt kåta människor
Citera
2008-10-01, 02:19
Medlem
attack666s avatar
Ja dom har det ju inte så fett i gamla östländer så knulla är ett alternativ eftersom det är gratis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in