• 1
  • 2
2008-10-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Kan folk inte lsa? I stort sett str det.

Det frndrar inte min insikt:

Oj, r det S det ligger till?
Har konstaterat att varje snygg porrtjej jag kollat upp har kommit frn ungern, s jag trodde de var ovanligt vlskapta dr - men i sjlva verket r det allts s att i stort sett ALLA kommer drifrn?
Citera
2008-10-01, 16:48
Medlem
Hunniss avatar
nr jag gick p sidan var en hel del tjeckiska och ryska tjejer med. Men man kan frst dom, dom r heta ,slkar sex och dom fr bttre betal fr snt hr n annat jobb.
Citera
2008-10-01, 17:27
Medlem
Kimpa84s avatar
Citat:
Haha trevligt, bilder?

Tyvrr var dom stenhrda p att man inte fick fota, visst hade man slngt fram lite mer dollars s hade man skert ftt det, dom erbjd bde det ena och det andra.... jag vet att det ska finnas en hemsida...

http://www.marilynbar.com/rolunk
Citera
2008-10-01, 19:32
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hungaro
Har faktiskt aldrig sett en ungersk porrsjrna spela in en film med en svart. Sedan r ungrare/ungerskor vldigt vldigt kta mnniskor

Du kanske skulle beska sidor som Asholefever, Agangels, och allt annat som har med piss, fist, etc, etc. S kommer du att f se sm svartmuskiga ungerska fittor f svartkuk och allt annat som dem ej borde f.
Citera
2008-10-01, 21:20
Medlem
attila_the_huns avatar
Nn som r sugen p unicum frresten?
http://www.champs.hu/index.php?id=4&...&kat_azon_f=18
(ledtrd:kroppsmlade Ungerska tjejer)

tnk om en svensk sportpub hade haft sna bilder p sin hemsida...
Citera
2008-10-02, 00:46
Medlem
Ni som babblar om att tjejerna i Ungern och Tjeckien "inte har det s fett" etc, har ni ngon koll alls p de steuropeiska lndernas tillvxt de senaste 15 ren?

Enligt CIAs World Fact Book hade Ungern 2007 en BNP p 19800 USD, Tjeckien 22000USD. Bortsett frn Slovenien och Slovakien r dessa tv lnder de rikaste i det forna stblocket. Tjeckien r mer n dubbelt s rikt som Bulgarien och Rumnien och 4 ggr s rikt som Ukraina och Albanien.

Om ett lands ekonomi vore den viktigaste faktorn borde Moldavien, Albanien eller Montenegro vara Europas porr-epicentrum.

Anledningen till att Tjeckien och Ungern producerar s mycket porr r att sexindustrin snabbt fick fste dr redan i brjan av 90-talet. Synen p porr r liberal och att det finns en infrastruktur i dessa lnder fr porrproduktion. Dock brjar vissa bolag ska sig lngre sterut fr att snka lnekostnaderna. St Petersburg r den nya porrmetropolen.
Citera
2008-10-02, 07:15
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Anyway, hr har ni en lista med asheta ungerskor! Sk p hungary hr vetja

Heta som fan och spelar in typ allt.

http://eurobabeindex.com/modules/search.py

EUROBABEINDEX SEARCH BABE "hungary"
not found!

Citera
2008-10-02, 07:41
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
EUROBABEINDEX SEARCH BABE "hungary"
not found!

Search country

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Du kanske skulle beska sidor som Asholefever, Agangels, och allt annat som har med piss, fist, etc, etc. S kommer du att f se sm svartmuskiga ungerska fittor f svartkuk och allt annat som dem ej borde f.
Riktigt bra sidor du nmner men Ungerskor r d inte svartmuskiga. Svartkuk fr de inte srskilt oftah eller som vl r.

Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig

Dock brjar vissa bolag ska sig lngre sterut fr att snka lnekostnaderna. St Petersburg r den nya porrmetropolen.
Vad trkigt, ryskor r generellt inte alls s fina som Tjeckiskor och Ungerskor.

Vi behver mer kvinnlig invandring frn dessa lnder sger jag

Intressant inlgg av dig i vrigt
Senast redigerad av volvo 240 2008-10-02 kl. 07:45.
Citera
2008-10-02, 14:38
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Search country

Nu kom det en del fler ..
Citera
2008-10-02, 14:44
Medlem
Citat:
Search country

Riktigt bra sidor du nmner men Ungerskor r d inte svartmuskiga. Svartkuk fr de inte srskilt oftah eller som vl r.

Vad trkigt, ryskor r generellt inte alls s fina som Tjeckiskor och Ungerskor.

Vi behver mer kvinnlig invandring frn dessa lnder sger jag

Intressant inlgg av dig i vrigt

Den som pstr att ungerskor r svartmuskiga kanske borde bege sig utanfr sin byhla.

Jag tycker att standarden p ungerskorna och tjeckiskorna har sjunkit de senaste 4-5 ren. Det kan bero p att fler snygga tjejer inser att det finns andra stt att tjna pengar p.

Vad gller ryskorna s tycker jag att det finns gott om riktiga stnosar. Tjejerna p teachmyass ser sta och rara ut, ven om jag inte r ngon stor fan av sajten i vrigt.
Citera
2008-10-02, 16:51
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Anledningen till att Tjeckien och Ungern producerar s mycket porr r att sexindustrin snabbt fick fste dr redan i brjan av 90-talet. Synen p porr r liberal och att det finns en infrastruktur i dessa lnder fr porrproduktion. Dock brjar vissa bolag ska sig lngre sterut fr att snka lnekostnaderna. St Petersburg r den nya porrmetropolen.

Bde Ungern och Tjeckien har mer porr liberala lagar dessutom. T. ex s vill Ungerns justitieminister Jozsef Petretei tillta porr i Ungern som innefattar 14-17-ringar. Vilket jag anser r sjukt omoraliskt och dligt fr samhllet.

Sedan r inte alla liberla i dessa tv lnder, finns mnga i dessa tv lnder som vill ndra dem liberala porr lagarna och den ppna prostitutionen. Vilket r bra d dessa lnder ven r transit lnder fr trafficking.
Citera
2008-10-02, 16:53
Medlem
Hungaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon

Du behver kpa ett par glasgon. Ungerskor r inte svartmuskiga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in