• 1
  • 2
2019-11-08, 20:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Nå! vem av dom vill ni knu......nej!....jag menar ytterligare en reality serie med låtsas-innehåll
med pålagd humor-musik som trots allt är roliare än Hysens i väntan på Lilis & Suzys

Jag fnissa mest åt att Magdalena misslyckades att framföra mitt funny bones(roliga ben)skämt, nämligen
när hon kom hem till lägenheten där maken Filip ska ha påskpyntat med låg och sov
varav hon frågar sig varför det luktar bajs här, och hon kontrollerar byxorna på sina
avkommor men glömmer att dra ut resåren på sin mans byxor

Magdalena vill bara suga in GW's kultur i munnen
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-08 kl. 21:14.
Citera
2019-11-08, 20:31
Medlem
Finner folk detta underhållande?

Det är för mig en bisarr tanke att sitta och titta på detta program.
Citera
2019-11-08, 20:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44

Du sitter ju och tittar nu
på teve 3, man kan ha på det i bakgrunden som jag...det är bättre än å ha det i förgrunden

Ditt uttalande är ett intetsägande plums i havet...eftersom du uttalar din aversion i stort om reality-såpor
som denna

Jag finner det underhållande att ibland titta på Hannah eftersom
hon är så snygg

Är det reklam att inte blurra registreringsskylten på bilar?
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-08 kl. 20:41.
Citera
2019-11-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du sitter ju och tittar nu
på teve 3, man kan ha på det i bakgrunden som jag...det är bättre än å ha det i förgrunden

Ditt uttalande är ett intetsägande plums i havet...eftersom du uttalar din aversion i stort om reality-såpor
som denna

Jag finner det underhållande att ibland titta på Hannah eftersom
hon är så snygg

Är det reklam att inte blurra registreringsskylten på bilar?

Vad får dig att tro att jag tittar? Skulle aldrig falla mig in, har sett reklamen och det var mer än nog för mig.

Se avdankade kvinnor som vägrar inse sin ålder som diskuterar hudvård och rakning. Nej tack!
Citera
2019-11-08, 20:46
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:

Kan bara hålla med, har folk inget liv längre..??
Citera
2019-11-08, 21:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Vad får dig att tro att jag tittar? Skulle aldrig falla mig in, har sett reklamen och det var mer än nog för mig.

Se avdankade kvinnor som vägrar inse sin ålder som diskuterar hudvård och rakning. Nej tack!
Nu viker tjejerna ut sig helnakna & lesbiska inför Bongo Rimmer som vill ha sportiga bilder

Man kan inte bli avdankad nånsin, förövrigt måste du ha förväxlat reklamerna,
det du pratar om är trailern för Brottsjournalen med GW, i Graafs handlar det om tunga ämnen som
Hannas Lyxhustru-depressionus /skillsmässan
Citera
2019-11-08, 21:06
Medlem
Citat:
Nu viker tjejerna ut sig helnakna & lesbiska inför Bongo Rimmer som vill ha sportiga bilder

Man kan inte bli avdankad nånsin, förövrigt måste du ha förväxlat reklamerna,
det du pratar om är trailern för Brottsjournalen med GW, i Graafs handlar det om tunga ämnen som
Hannas Lyxhustru-depressionus /skillsmässan

Haha vad pratar du om?

Har man tillgång till internet på psyket under kvällstid?

Jag har inte förväxlat några reklamer, skulle det imponera att bli fotograferad naken av Bingo Rimer? Jisses.. 😂
Citera
2019-11-08, 21:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Haha vad pratar du om?

Har man tillgång till internet på psyket under kvällstid?

Jag har inte förväxlat några reklamer, skulle det imponera att bli fotograferad naken av Bingo Rimer? Jisses.. 😂
Jag refererar från avsnittet för att locka dig att slå på dumburken nästa gång...så att vårdarna dina ska få upptäcka ditt övertramp, jag bara passar på att livsnjuta lite med ögonen under deras fotografering av springan

Om nu Maggan har sån crush på lite äldre gubbar...kanske hon skulle
åka på utflykt med syrran till Hans Shejke han har ju jobbat som Graaf-o-låg https://sv.wikipedia.org/wiki/Grafologi
eller blir det ett brott mot Graaftefriden
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-11-08 kl. 21:14.
Citera
2019-11-08, 21:15
Medlem
Citat:
Jag refererar från avsnittet för att locka dig att slå på dumburken nästa gång...så att vårdarna dina ska få upptäcka ditt övertramp, jag bara passar på att livsnjuta lite med ögonen under deras fotografering av springan

Om nu Maggan har sån crush på lite äldre gubbar...kanske hon skulle
åka på utflykt med syrran till Hans Shejke han har ju jobbat som Graaf-o-låg https://sv.wikipedia.org/wiki/Grafologi

Återigen finner jag det bisarrt och fascinerande att människor finner ett underhållningsvärde i detta.

Men, whatever floats your boat..
Citera
2019-11-08, 21:20
Medlem
dwgs avatar
Har sett reklamen och de jag kom fram till då att den yngre kan man ligga me, den gamla nej tack
Citera
2019-11-08, 21:42
Medlem
che3s avatar
Skulle man titta på den skiten har man nog fan IQ fiskmås
Citera
2019-11-09, 20:57
Medlem
Såg första avsnittet men blir nog inte mer än så. Tyckte Maggan såg rätt alkad ut? Rödflammig och raspig. Riktigt skumma kläder. Hennes man såg iofs likadan ut, kanske är Österlensyndromet dvs för mycket sol, rökning, vin och konstutställningar. Tråkigt med hennes son som dog dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in