Citat:
Ursprungligen postat av
sakmaidiq
Jag har en fråga, hur kommer det sig att vakter är så tuffa mot knarkare och alkoholister?, 🤣
Ordningsvakter menar du, ja det kan ju bero på att de är i den miljön de är i, delvis. Som väktare har du (bör du) ha sällan med knarkare och alkisar att göra i någon större omfattning.
Men gissningsvis är det väl för dessa ses som lätta att tjafsa med, om än det nog kan vara riskfyllt mer än man tror.
Citat:
Ursprungligen postat av
LCMK
Känner igen det. Samma sak i den branschen jag varit i senaste åren. Press, press, press, spara, spara, spara, kläm ut mer och mer och mer ur varje person, följt av helt idiotiska beslut från människor som inte ens jobbar med yrket själv utan sitter i något kontor 100 mil bort och har "utbildning" så dem vet så klart bättre än oss!

Nä jag har fått nog, slutar nu och fokuserar på egen rörelse.
Får man fråga vad du har "klättrat" till?
Har haft lite olika funktioner genom åren men är GL natt, så lite ironi igen. Är mest kvar på GL pga jag inte är något sugen på att få någon 20 åring som ska bråka med mig efter 20+ år.
Men jag har fd och kollegor som gjort karriär, ingen av de är rätt person att göra karriär dock men det är ju lite så det funkar, sällan blir rätt person chef eller utvecklas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arvidos
Har du fått kasta ner någon?
Jag har nog, 2 gånger på över 20 år. OV gör det det varje vecka dock. Väktare ser knappt ens människor.