• 1
  • 2
2019-11-08, 04:30
Bannlyst
Unga svenska tjejer står och hänger med dem på stan, vuxna till gamla tanter dras till dem. Nästan dagligen läser man nyheter där svenska kvinnor ertappas med att ha sex med dem.

Det är inte araber, det är inte afrikaner, utan hazarer.

Vad är det egentligen som lockar så extremt mycket med just hazarerna?

Här är en bild på en klassisk hazar: https://pasteboard.co/IFBtBnR.jpg
Robotnylle och akne, mongol-kines med elvisfrilla. Lär ju knappast vara de mest välhängda heller då de i princip är kineser.

Vad är grejjen egentligen? Vad är det med just hazarerna som får den svenska kvinnans trosa att bli så förbaskat våt?
Senast redigerad av seekkkm1 2019-11-08 kl. 04:47.
Citera
2019-11-08, 04:35
Medlem
Dom har ju blivit knullade i rumpan sen dom va små så svenskarna passar på att straffknulla dom med strapon
Citera
2019-11-08, 04:37
Medlem
UgLyBastards avatar
mamma-nerven kickar igång för det är så synd om dem där..
Citera
2019-11-08, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seekkkm1
Unga svenska tjejer står och hänger med dem på stan, vuxna till gamla tanter dras till dem. Nästan dagligen läser man nyheter där svenska kvinnor ertappades med att ha sex med dem.

Det är inte araber, det är inte afrikaner, utan hazarer.

Vad är det egentligen som lockar så extremt mycket med just hazarerna?

Här är en bild på en klassisk hazar: https://pasteboard.co/IFBtBnR.jpg
Robotnylle och akne, mongol-kines. Lär ju knappast vara de mest välhängda heller då de i princip är kineser.

Vad är grejjen egentligen? Vad är det med just hazarerna som får den svenska kvinnans trosa att bli våt?

Det är frillan! Alla hazarer har den, den är makalös. Jag har ofta undrat om den är fejk. Ibland kan jag finna mig själv stirrandes på en och bara vänta på att den ska ramla till marken, men nej, vidundret sitter kvar i ur och skur.

"Scrappy Coco" kallas den och den är här för att stanna!
Senast redigerad av Cowboyhatten 2019-11-08 kl. 04:44.
Citera
2019-11-08, 05:18
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seekkkm1
Nästan dagligen läser man nyheter där svenska kvinnor ertappas med att ha sex med dem.
En sådan nyhet vill jag läsa, länka till en sådan nyhet där det står att en svensk kvinna ertappas med att ha sex med en hazar. Eller framstå som ett troll som hamnar på ignorelistorna.
Citera
2019-11-08, 06:03
Medlem
Otursmannens avatar
darfour de kan fångaaah deraz hjaarta.
Citera
2019-11-08, 06:28
Medlem
Dundersnubbens avatar
Vet inte vilka ”nyheter” du läser. Men jag har då inte sett några sådana. Förutom den där kärringen som blev mördad av sin unga älskare då.

Har förövrigt inte sett sådana par umgås på stan heller så jag vet inte vad du snackar om.

Frillan har jag däremot sett, den är extrem.
Citera
2019-11-08, 06:50
Medlem
Fan, önskar att vi män också fick ut lite av invandringen. Varför finns det inga kåta invandrarflickor som drar runt i gäng och letar efter kuk?

Har ni någon gång sett en hazarkvinna överhuvudtaget?
Citera
2019-11-08, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
En sådan nyhet vill jag läsa, länka till en sådan nyhet där det står att en svensk kvinna ertappas med att ha sex med en hazar. Eller framstå som ett troll som hamnar på ignorelistorna.

Ser aldrig någon på stan heller. Finns inget som lockar, dom är korta, ser ut som mongoler/kineser, har liten kuk och dåligt självförtroende.
Citera
2019-11-08, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Fan, önskar att vi män också fick ut lite av invandringen. Varför finns det inga kåta invandrarflickor som drar runt i gäng och letar efter kuk?

Eller hur, eller varför inte Filippinska tjejer?

Att det i 99% av fallen är män är inget som talas högt om bland alla som snackar jämställdhet och feminism. Hade tjejerna varit i vår situation hade det med all sannolikhet ansetts vara ett samhällsproblem. Men som kille får man jämt höra från medierna att "Det är inte en mänsklig rättighet att få sex". Är ju ett av dom mest grundläggande behoven, vet att i Danmark får handikappade subventionerad sexhjälp, jättebra!
Citera
2019-11-08, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar

Haha..undra vad feministerna och batikhäxorna hade sagt då, om det kom hundratusentals hazarkvinnor istället!🤣 fulaste exemplet på en hazarkvinna är väl hon den där som slåss för att afghaner ska få stanna, hon som ser ut som en man.
Citera
2019-11-08, 09:01
Medlem
undercover-racists avatar
Det är mestadels äldre svenska kvinnor som utnyttjar hazarerna. I vissa fall gymnasietjejer. Ingen aning varför mer än att svenska tjejer är kända för att vara slynaktiga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in