Jag har ersättning från försäkringskassan i dagsläget... Men hur gör jag ifall det visar sig att jag inte har någon diagnos?
Jag misslyckades med studierna tidigare på gymnasienivå och CSN kräver att man måste klarat studierna tidigare... Hur förhåller sig socialtjänsten till det?
Jag har ersättning från försäkringskassan i dagsläget... Men hur gör jag ifall det visar sig att jag inte har någon diagnos?
Jag misslyckades med studierna tidigare på gymnasienivå och CSN kräver att man måste klarat studierna tidigare... Hur förhåller sig socialtjänsten till det?
Jag kommer göra en second opinion undersökning.
Under normala omständigheter skulle du ju skratta och vara glad - "slå klackarna i taket" - du är frisk och hel.
Jag kommer göra en second opinion undersökning.
Så fort du börjar en ny utredning så dras pengarna in om du har otur.
Vad menar du med att CSN kräver att man har klarat studierna tidigare? CSN ger dig lån och bidrag om du pluggar på komvux, och komvux är till för folk som inte klarade gymnasiet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!