• 4
  • 5
2025-07-02, 11:11
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Hahaha…där kom den judiska offerkoftan också. Men har du förstått att den inte funkar längre efter Israels framfart i Gaza?

Vad menar du? Att jag känner mindre antisemitsm nu än tidigare? Nej så är det inte. Jag kände antisemitism tidigare, mer nu. Skillnaden är att nu håller jag inte tillbaka. Höjer du handen mot mig så använder jag dödligt våld från första sekunden, jag väntar inte för att se vad du gör.
Citera
2025-07-02, 13:16
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad menar du? Att jag känner mindre antisemitsm nu än tidigare? Nej så är det inte. Jag kände antisemitism tidigare, mer nu. Skillnaden är att nu håller jag inte tillbaka. Höjer du handen mot mig så använder jag dödligt våld från första sekunden, jag väntar inte för att se vad du gör.

Låt mig berätta vad den riktigt stora skillnaden är. Ingen bryr sig längre om judars lipande om vilka offer de är. Tack vare Israels vidrigheter i Gaza. Det handlar om psykologi och inget judiskt grindvaktande i världen hjälper.
Citera
2025-07-02, 13:18
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endevil
Låt mig berätta vad den riktigt stora skillnaden är. Ingen bryr sig längre om judars lipande om vilka offer de är. Tack vare Israels vidrigheter i Gaza. Det handlar om psykologi och inget judiskt grindvaktande i världen hjälper.

Domstolen verkade inte hålla med dig i det här fallet.
Citera
2025-07-02, 13:26
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Domstolen verkade inte hålla med dig i det här fallet.

Ifall du missat det så är den här tråden från 2019. Det har hänt lite sen dess. Framförallt då sen 2023 när Israel började grisa loss i Gaza.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in