2026-03-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
En grundläggande förståelse för språket är en självklar förutsättning, annars är man lika illa som den typ av invandrare man själv kritiserar. Har man detta är det som sagt inga större bekymmer att hitta jobb inom branscher som alltid söker arbetskraft, vilket jag nämnde tidigare.

Visst är korruption och usla löner ett problem i t.ex. Ukraina och Moldavien, men länder som Polen och Tjeckien går numera bra ekonomiskt. Levnadsstandaren kommer förstås vara lägre än i Sverige, men det lär vara värt mödan för att slippa mångkultur, kulturmarxism, terrorism och otrygghet.

The Golden One har ärofullt bestämt sig för att vara kvar i Sverige och ta kampen. Och detta trots att han har en östeuropeisk fru!
Citera
2026-03-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
The Golden One har ärofullt bestämt sig för att vara kvar i Sverige och ta kampen. Och detta trots att han har en östeuropeisk fru!

Kommer aldrig förstå hur östeuropéer frivilligt kan flytta till mångkulturella länder, annat än av rent ekonomiska skäl.
Citera
2026-03-19, 04:57
Medlem
Offerviljas avatar
Frihetsnytt körde ett Q&A på sin Youtube-kanal igår och en tittare skrev att han/hon gärna skulle vilja se en debatt mellan Marcus "The Golden One" Follin och någon på Frihetsnytt kring Sverigedemokraterna. Den snygga och coola Tor-Björn Richthoff Änglasjö svarade att han gärna skulle vilja ha en sådan debatt.

"Vi öppnar upp vår studio för The Golden One att komma hit och debattera SD. Han är ju för att man ska rösta på SD. Där har han totalt fel. Totalt meningslöst. Alltså han har missat alla poänger, alla analyser och jag tar gärna den debatten med honom. Så det vore kul."

Den debatten vore väldigt intressant att lyssna på, så hoppas att det blir en sådan. Marcus Follins, Dan Erikssons och Magnus Södermans uppmaningar till nationalister att rösta på det äckligaste och mest sionistiska svenska partiet som någonsin funnits är så jävla sjukt.

Tor-Björn Richthoff Änglasjö! ❤️
Citera
2026-03-19, 16:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Frihetsnytt körde ett Q&A på sin Youtube-kanal igår och en tittare skrev att han/hon gärna skulle vilja se en debatt mellan Marcus "The Golden One" Follin och någon på Frihetsnytt kring Sverigedemokraterna. Den snygga och coola Tor-Björn Richthoff Änglasjö svarade att han gärna skulle vilja ha en sådan debatt.

"Vi öppnar upp vår studio för The Golden One att komma hit och debattera SD. Han är ju för att man ska rösta på SD. Där har han totalt fel. Totalt meningslöst. Alltså han har missat alla poänger, alla analyser och jag tar gärna den debatten med honom. Så det vore kul."

Den debatten vore väldigt intressant att lyssna på, så hoppas att det blir en sådan. Marcus Follins, Dan Erikssons och Magnus Södermans uppmaningar till nationalister att rösta på det äckligaste och mest sionistiska svenska partiet som någonsin funnits är så jävla sjukt.

Tor-Björn Richthoff Änglasjö! ❤️

Många svenska namnkunniga nationalister är emot Afs. Inte bara nationalisterna i SD är emot Afs, utan även de du nämner, samt Christian Petersen och Jeff Ahl m.fl är också emot Afs. Nick Alinia sa vid ett tillfälle att "jag har kritik mot Afs", är nog det enda Nick sagt om Afs.
Citera
2026-03-19, 17:23
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Många svenska namnkunniga nationalister är emot Afs. Inte bara nationalisterna i SD är emot Afs, utan även de du nämner, samt Christian Petersen och Jeff Ahl m.fl är också emot Afs. Nick Alinia sa vid ett tillfälle att "jag har kritik mot Afs", är nog det enda Nick sagt om Afs.
Den poddande sexturisten Dulny, porrgubbarna i NMR och i princip hela det folkfientliga etablissemanget inte att förglömma.

Att den gyllene steroid fjanten sällar sig till judedyrkarna i SD gör varken till eller ifrån.

Det är "Åkessons tid att skina" /The Golden one

AfS är den sanna oppositionen.
Senast redigerad av skillnad 2026-03-19 kl. 17:28.
Citera
2026-03-19, 18:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Den poddande sexturisten Dulny, porrgubbarna i NMR och i princip hela det folkfientliga etablissemanget inte att förglömma.

Att den gyllene steroid fjanten sällar sig till judedyrkarna i SD gör varken till eller ifrån.

Det är "Åkessons tid att skina" /The Golden one

Vad menar du med porrgubbarna i NMR? När jag tänker på porrgubbar tänker jag på Afs, ty Arne Weinz i Afs har starkt kritiserat regeringens förbud mot Onlyfans.

Och vad tycker du om att sionisten Lennart Matikainen är med i Afs?
Citera
2026-03-19, 20:44
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Vad menar du med porrgubbarna i NMR? När jag tänker på porrgubbar tänker jag på Afs, ty Arne Weinz i Afs har starkt kritiserat regeringens förbud mot Onlyfans.

Och vad tycker du om att sionisten Lennart Matikainen är med i Afs?
Framträdande personer i NMR ser inte porr som ett problem, utan har istället förespråkat det som något bra.

Ingen av de du nämner har något direkt inflytande på partiets politik. Vill du seriöst hävda att AfS är sionister som ditt perversa SD?

Vad tycker du själv om partiledare Åkessons febläss för judisk förhud?
Senast redigerad av skillnad 2026-03-19 kl. 20:54.
Citera
2026-03-19, 20:50
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Vad tycker du själv om partiledare Åkessons febläss för bevarandet av judisk förhud?

Jag tycker han har fel och att Richard Jomshof har rätt. Precis som Afs har SD folk av blandade åsikter.

Ser ju lite komiskt ut faktiskt när både rasblandar-Bengt i Thailand och nazisten med grodavatar hyllar Kasslern i samma X-konversation.
Citera
2026-03-19, 20:59
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Jag tycker han har fel och att Richard Jomshof har rätt. Precis som Afs har SD folk av blandade åsikter.

Ser ju lite komiskt ut faktiskt när både rasblandar-Bengt i Thailand och nazisten med grodavatar hyllar Kasslern i samma X-konversation.
Jomshof är fortfarande sionist som alla ledande figurer i SD. AfS toppen står tvärt om enade i dess motsats. Skillnaden är mycket tydlig, varför det blir komiskt hur du som SD:are försöker insinuera sionism inom AfS. Vilket är helt befängt såklart.
Citera
2026-03-21, 22:34
Medlem
Tyvärr, det kommer att dröja flera årtionden innan Marcus Follin får politisk makt i Sverige, men när han får det så kommer det inte ske några brott längre. Okej, kanske en våldtäkt, men efter det - inga brott.

https://youtu.be/hHWIyq4GX0I?t=2206
Citera
2026-03-27, 23:15
Medlem
Citat:

Ja, en opposition som har exakt noll effekt på politiken.

Självklart röstar man på SD om man är sverigevän och nationalist.
Citera
2026-03-29, 16:02
Medlem
-Hengpung-s avatar
https://x.com/TheGloriousLion/status/2037972921595924686

The Golden One vill lämna NATO och ersätta det med—trumvirvel—en EU-armé. Han plockar upp idéer i ren Einsteins anda, där självständiga staters militära styrkor ska ersättas av överstatliga diton, som en EU-armé t.ex, eller som det diskuterades under Einsteins livstid: en FN-armé. Vilken genialisk idé. Detta har Marcus Follin tänkt på länge. Att ropa på styrka och självständighet, samtidigt som man applåderar strukturer som gör motsatsen är den nya melodin i den nationella oppositionen och bland dess företrädare. Snart är vi väl framme vid att förespråka ett United States of Europe, för bara då kan vi börja bygga coola saker och ha en cool EU-armé. Man måste ju vara pragmatisk, spela med de kort man blivit tilldelad, och allt det där... blaj blaj.
Senast redigerad av -Hengpung- 2026-03-29 kl. 16:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in