• 1
  • 2
2019-11-05, 18:32
Medlem
Även om jag uppdaterar webbläsaren kan den inte ladda upp allt i bildväg.

Så fort daterades inte teknologin tidigare. Är detta en medveten konspiration eller varför är helt plötsligt 2 år gamla mobiler förlegade?
Citera
2019-11-05, 18:37
Bannlyst
Det är dom inte. Gör om, gör rätt.
Citera
2019-11-05, 18:43
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reduktionisten
Även om jag uppdaterar webbläsaren kan den inte ladda upp allt i bildväg.

Så fort daterades inte teknologin tidigare. Är detta en medveten konspiration eller varför är helt plötsligt 2 år gamla mobiler förlegade?
Varför använder du webbläsaren till sociala medier på telefonen, det finns väl appar till det?
Citera
2019-11-05, 18:44
Medlem
Tur att jag har en gammal lg g4 från 2015 så man slipper såna problem, det var bättre förr.
Citera
2019-11-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Varför använder du webbläsaren till sociala medier på telefonen, det finns väl appar till det?

Jag använder inte sociala medier. Om någon länkar till sociala medier-bilder i ett inlägg så kan jag inte nödvändigtvis se bilden
Citera
2019-11-05, 18:57
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jag använder inte sociala medier. Om någon länkar till sociala medier-bilder i ett inlägg så kan jag inte nödvändigtvis se bilden
Du kan inte heller se bilder från imgur?
Citera
2019-11-05, 19:00
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Aha då missförstod jag dig om du inte använder sociala medier själv kan jag förstå att du inte alltid kan se andras bilder.

Om du inte finns på t.ex. Facebook och Nisse skickar en länk till en bild på hans facebooksida så kan du inte se den, för du är inte vän med Nisse på Facebook och han tillåter bara vänner att se hans bilder typ...
Citera
2019-11-05, 19:03
Medlem
Citat:
Aha då missförstod jag dig om du inte använder sociala medier själv kan jag förstå att du inte alltid kan se andras bilder.

Om du inte finns på t.ex. Facebook och Nisse skickar en länk till en bild på hans facebooksida så kan du inte se den, för du är inte vän med Nisse på Facebook och han tillåter bara vänner att se hans bilder typ...

Det har inte med det att göra. Det blir bara pixlat runt bilden som ska laddas upp. Om jag använt senaste teknologi uppstår det inte.
Citera
2019-11-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Du kan inte heller se bilder från imgur?

Jodå.
Citera
2019-11-05, 19:20
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Det har inte med det att göra. Det blir bara pixlat runt bilden som ska laddas upp. Om jag använt senaste teknologi uppstår det inte.
Om du skall titta på en länkad bild så skall du väl inte ladda upp något?

Har du en 2 år gammal mobil så kör den väl det senaste OS'et vad gäller iOS eller Android så det är ingen skillnad mot en ny mobil...
Senast redigerad av kimdah2002 2019-11-05 kl. 19:23.
Citera
2019-11-05, 19:25
Medlem
Citat:
Om du skall titta på en länkad bild så skall du väl inte ladda upp något?

Vad du än kallar det för. Bilden uppstår inte.
Citera
2019-11-05, 19:27
Medlem
Citat:
Har du en 2 år gammal mobil så kör den väl det senaste Android så det är ingen skillnad mot en ny mobil...

Nej det gör den inte. Jag har Android 7.1.1. Då den har väldigt låg buggnivå vägrar jag uppdatera.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in