• 1
  • 2
2019-11-05, 06:21
Medlem
https://polisen.se/aktuellt/handelse...el-grov-eslov/

Citat:
04 november 22:16, Mord/dråp, försök, Eslöv

Misshandlad man anträffad utomhus, centrum.

En uppringare berättar att en man blivit misshandlad utomhus på en adress i centrala Eslöv. Polis skickas till platsen och anträffar en skadad man på marken och vård påbörjas i väntan på ambulans. Platsen spärras av i väntan på vidare undersökningar. Polis skickas också till sjukhus för att få uppgifter om eller från målsägaren.

Uppdatering 23.59: Den skadade mannen vårdas sent under måndagskvällen på sjukhus och uppges ha stickskador. Han är inte identifierad och är ej heller förhörd. Anträffandeplatsen är fortfarande avspärrad i väntan på teknisk undersökning.

Vet någon mer om händelsen?
Senast redigerad av fredag2010 2019-11-05 kl. 06:48.
Citera
2019-11-05, 08:06
Medlem
Någon som kan ge ett hum om vart detta har inträffat? Säkert utanför imax eller något, skulle inte ens förvåna mig.
Citera
2019-11-05, 08:36
Medlem
Det är vid Stenberget som dådet har skett
Citera
2019-11-05, 10:55
Medlem
Zephrams avatar
Enligt TT (återgivet av t.ex. Aftonbladet https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...v-identifierad) så är den skadade nu identifierad, tydligen en man i "20-årsåldern". Personen har fått livshotande stickskador, och vårdas på sjukhus där polisen ännu inte kunnat förhöra honom. Ingen är gripen. Polisen har rubricerat ärendet som försök till mord alternativt försök till dråp.

SVT har litet mer info om händelsen och jakten på den person man initialt misstänkte hade utfört attacken, se https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sk...andlad-i-eslov.
Citera
2019-11-05, 12:04
Medlem
Det är nu jag blir så jävla orolig för känner 95% av alla i den åldern i Eslöv. Är det någon som sitter på info om vem BO är?!
Citera
2019-11-05, 13:00
Medlem
30Lugers avatar
Jag tror inte att det är någon känd kriminell för då borde polisen ha identifierat honom snabbare. Skulle han vara känd kriminell så är han nog inte från Eslöv.
Citera
2019-11-05, 19:34
Medlem
Eslöv alltså? I en sån liten håla borde väl alla ha koll på vem som springer runt med kniv och är kapabel till sånt här? Samma sak med BO - det borde vara byns stora snackis vid det här laget?
Citera
2019-11-05, 23:17
Medlem
Blackdollkillers avatar
Det va ju hemskt va trögt det var i denna tråden då?
Har vi nåt namn på BO? Borde vara ute nu ju?
Citera
2019-11-06, 01:13
Medlem
Aa de går väldigt trögt i denna tråden tycker jag.
Sen har jag frågat många i Eslöv och ingen verkar veta vem BO är.
Finns väl väldigt många ensamkommande i Eslöv?
Citera
2019-11-06, 01:33
Medlem
EggBoxJuans avatar
Stod i någon tidning att offret var hemmahörande i Skåne så han behöver ju inte komma från Eslöv.
Men lite märkligt om bilen man eftersöker har något med saken att göra, då verkar det ju inte vara en slumpartad händelse, som att några stött på varandra och muckat gräl.
Citera
2019-11-06, 16:48
Medlem
Fortfarande ingen information ?
Citera
2019-11-10, 14:59
Medlem
Information:
Den knivhuggne heter Winst*n Bet*, ej kriminell.
Ryktet på stan är att den som knivhögg honom heter Mark* Gavri•

* = O
• = C
Senast redigerad av Sicario187 2019-11-10 kl. 15:01. Anledning: Censurering
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem