2019-11-01, 21:16
Medlem
Majakarlsson021s avatar
Hej jag undrar om man kan banta sina tår och fingrar? Fått en väldigt fin ring men mina fingrar är tyvärr för tjocka. Har ni tips på hur jag kan gå till väga?
Citera
2019-11-01, 21:21
Medlem
Det går inte att banta specifika kroppsdelar, fett bränns jämnt över hela kroppen.

Om du är fet är det bara att börja springa och sluta äta ben&jerrys, är du inte fet kan en bra juvelerare ändra storlek på ringen åt dig.
Citera
2019-11-01, 21:25
Medlem
Majakarlsson021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolkiTarmen
Det går inte att banta specifika kroppsdelar, fett bränns jämnt över hela kroppen.

Om du är fet är det bara att börja springa och sluta äta ben&jerrys, är du inte fet kan en bra juvelerare ändra storlek på ringen åt dig.

Väger 55 kilo så är inte fet men jag tycker mina fingrar är för tjocka
Citera
2019-11-01, 21:26
Medlem
Lethanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DolkiTarmen
Var har du fått det ifrån?
Det stämmer inte.
Citera
2019-11-01, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majakarlsson021
Har ni tips på hur jag kan gå till väga?

Jag hade gått till en guldsmed och förstorat ringen.
Citera
2019-11-01, 21:38
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lethani
Var har du fått det ifrån?
Det stämmer inte.

Låt höra hur denna fantastiska punkt fett förbränningen går till
Citera
2019-11-01, 22:04
Medlem
Lethanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Låt höra hur denna fantastiska punkt fett förbränningen går till

Jag har inte påstått att punkt fett förbränning är möjligt, inte heller punktförbränning, vilket jag gissar på är vad du åsyftar.
Det enda jag påstått är att kroppen inte automatiskt bränner jämt över hela kroppen. Det gör den nämligen inte. Det betyder inte att punktförbränning existerar.
Citera
2019-11-02, 00:21
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majakarlsson021
Hej jag undrar om man kan banta sina tår och fingrar? Fått en väldigt fin ring men mina fingrar är tyvärr för tjocka. Har ni tips på hur jag kan gå till väga?

Nej, på grund av att det inte går att få tjocka fingrar smala utan hela kroppen blir smalare! Fixa ringen istället, det är enklare!
Citera
2023-09-25, 21:27
Man brukar kunna se på en individs händer och fingrar om vad de har för kroppstyp, och den kroppstypen har naturen lättare att hitta tillbaka till. Banta händer och fingrar är aldrig något du kan göra
Citera
2023-09-25, 21:44
Medlem
Ät mindre och fingrarna blir mindre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här