• 1
  • 2
2019-11-01, 00:06
Medlem
JackSm1ths avatar
Intressant videoklipp som visar hur den muslimska populationen ökat och minskat i icke-muslimska länder från 1945 till nu.
Jeeezus!
Kolla Sveriges hopp från 1993 till 1998!

Tråden diskussionsämne ska handla om hur mycket den muslimska populationen kommer att öka eller minska i Sverige. Hur många procent har Sverige om 10 år? Filmen säger 9,15% nu 2019, ska vi gissa 15% till 2029 och att vi har en stadig ökning med 5%+1% vart 10'e år?

Kan vi förvänta oss samma ökning i Frankrike och Tyskland?
Citera
2019-11-01, 00:21
Bannlyst
Det här är endast intressant om du törs prata om det IRL och inte bara på Flashback, jag gjorde det senast igår, med en Muslim som jag aldrig träffat förut, det blev en hetlevrad diskussion men ingen dog.

Sluta sitt som en liten bög på internet och tyck och tänk!

Har du något att säga så säg det irl i din vardag!
Citera
2019-11-01, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneeTop
Det här är endast intressant om du törs prata om det IRL och inte bara på Flashback, jag gjorde det senast igår, med en Muslim som jag aldrig träffat förut, det blev en hetlevrad diskussion men ingen dog.

Det ena utesluter inte det andra.

Kul att du hade en hetlevrad diskussion. Ledde den till förändring? Om inte, var den då inte precis lika meningslös som om den aldrig hänt?

...att klaga på folk som sprider sanning känns rätt efterblivet. Särskilt om ni egentligen har samma mål.
Senast redigerad av 666ten 2019-11-01 kl. 00:32.
Citera
2019-11-01, 00:30
Medlem
Citat:

Det har ingenting med rädsla att göra även om jag håller med dig. Inte så populärt för omvärlden att veta att man är villig att halshugga samtliga icke-önskvärda om det vore lagligt.

Rättsliga påföljder och även sociala (ont nödvändiga) kan försvinna om man är ärlig.
Citera
2019-11-01, 00:31
Medlem
Hahah! kan inget annat än o instämma med kneetop xD
Citera
2019-11-01, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Det ena utesluter inte det andra.

Kul att du hade en hetlevrad diskution, ledde den till förändring? Om inte, var den då inte precis lika meningslös som om den aldrig hänt?

...med andra ord, att klaga på folk som sprider sanning känns rätt efterblivet.

Jag är övertygad om att min diskussion/diskussioner irl ger mer än att sitta och gnälla på flashback, jag är övertygad om det!

Bara för att jag är övertygad säger ingenting om verkningsgrad eller att det stämmer men man måste göra det man tror på.

Visst kan man föra en debatt på internetz men om det bara stannar där så kommer det aldrig ske en ändring, det är vad jag tror på och lever efter.
Senast redigerad av KneeTop 2019-11-01 kl. 00:38.
Citera
2019-11-01, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Det har ingenting med rädsla att göra även om jag håller med dig. Inte så populärt för omvärlden att veta att man är villig att halshugga samtliga icke-önskvärda om det vore lagligt.

Rättsliga påföljder och även sociala (ont nödvändiga) kan försvinna om man är ärlig.

Det har det visst, du är rädd och du är inte ensam!

Att spela pajas och dra in halshuggning är bara löjligt, våga säga ifrån så kommer du må bättre i dig själv!
Citera
2019-11-01, 00:44
Medlem
Citat:
Jag är övertygad om att min diskussion/diskussioner irl ger mer än att sitta och gnälla på flashback, jag är övertygad om det!

Bara för att jag är övertygad säger ingenting om verkningsgrad eller att det stämmer men man måste göra det man tror på.

Visst kan man föra en debatt på internetz men om det bara stannar där så kommer det aldrig ske en ändring, det är vad jag tror på och lever efter.

...likväl är även du här och diskuterar... och samtidigt har du ingen aning om vad TS gör vid sidan om att posta här...

Kanske bättre att fokusera din vrede på fienden? Du behöver inte svara. Har du vett vet du att det stämmer.
Citera
2019-11-01, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
...likväl är även du här och diskuterar... och samtidigt har du ingen aning om vad TS gör vid sidan om att posta här...

Kanske bättre att fokusera din vrede på fienden? Du behöver inte svara. Har du vett vet du att det stämmer.

True.

Onödig ilska men man/jag vet att det snackas mest på internet och bakom stängda dörrar bland polare och det vet du också, det stör mig och JA det stjäl lite energi ifrån mig men inte så mycket.
Citera
2019-11-01, 01:42
Medlem
spermaoffrets avatar
Vet inte hur och vart de får sin data, men den här videon, som knyter an på ämnet och som kommer från samma källa var intressant:

Religioners framväxt i antal utövare från 1945-2019

https://youtu.be/_rZwnJ1cE1s
Citera
2019-11-01, 05:50
Medlem
Citat:

Behövs inga fler inlägg i tråden.
Citera
2019-11-01, 10:12
Medlem
Vidrig utveckling i det här landet. Jag fattar inte att det finns folk som tror att det har blivit så här av en slump.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in