2019-11-02, 20:32
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorrozorrozorro
Håller med. Hatten av för Amir. Han har verkligen satt skräck i en hel stad och bara 22 år gammal. Dani är dock inte ensam. Finns en annan stark aktör som jobbar med honom men som aldrig nämnts i trådarna.

Ja det kan jag tänka mig. Denna aktören du pratar om.. är det en arab eller alban eller serb?
Citera
2019-11-02, 20:33
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
Många silikongangstrar här inne.
haha vad är en silikongangster?
Citera
2019-11-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becknaren100
Många silikongangstrar här inne.

Ha, du hann före! -Verkligen. Satans tröttsam diskussion från grabbar som i skrift inte verkar äldre än 12 och som glorifierar spanienturistande Malmöbus.
Synd att ingen mod städar lite mer, dessa diskussioner fyller snart varenda krimtråd, värdelöst.
Citera
2019-11-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3chords
Ha, du hann före! -Verkligen. Satans tröttsam diskussion från grabbar som i skrift inte verkar äldre än 12 och som glorifierar spanienturistande Malmöbus.
Synd att ingen mod städar lite mer, dessa diskussioner fyller snart varenda krimtråd, värdelöst.

Sluta hata för att du aldrig bidragit till något kanske ? Vad skriver du själv? Saker du fått för dig efter att du kollat på Dexter eller CSI.
Citera
2019-11-02, 20:42
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3chords

Vad vill du man ska prata om i denna tråden då? Invandringspolitik?
Vad gör du äns här inne?
Denna tråd handlar om achrafs död. Då är det naturligt att man diskuterar vilka som ligger bakom. Därför skrev jag att vi inte ska gå in på m och k falangen. För det ör verkligen ute.
Citera
2019-11-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
Ja det kan jag tänka mig. Denna aktören du pratar om.. är det en arab eller alban eller serb?

Al*** =)
Citera
2019-11-02, 20:45
Medlem
Citat:
Al*** =)
Herre min gud. Du skriver inte ut ett namn du skriver alban du behöver inte maska.
Citera
2019-11-02, 20:47
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Al*** =)

Har han bott utomlands den sista tiden?
Citera
2019-11-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Dani jude som fick aschraf släckt 100%, ibrahim fattah sitter häktad för 1 kasse kola nu oxå

Ibbe ibz som han kallas, där har du ett kräk av hög kaliber. Spelar tuff säljer kokain och hasch, utnyttjar småflickor. I samma veva så tjallar han för polisen. Fick mig ett gott skratt när jag läste om honom på Sydsvenskan när han köpte falafel till fattiga. Alla idioter höjde honom till skyarna utan att veta att falaflarna var köpta för kokain pengar...
Citera
2019-11-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Tror du att det kan komma hämnd? Och från vel isåfall,?

Tror att inte många kan hämnas eller har viljan att hämnas. Dem flesta ”top” namnen sitter antigen inne eller är döda.

Ashraf hade fordringar på rätt många, så det är nog en och en annan som drar en extra Lina ikväll.

Han sålde mekkys grejer på krita. Så det lär spenderas en del på deep och Babel med andra skitställen i Malmö. Nu när dem inte behöver betala tillbaka
Citera
2019-11-02, 20:53
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Ibbe ibz som han kallas, där har du ett kräk av hög kaliber. Spelar tuff säljer kokain och hasch, utnyttjar småflickor. I samma veva så tjallar han för polisen. Fick mig ett gott skratt när jag läste om honom på Sydsvenskan när han köpte falafel till fattiga. Alla idioter höjde honom till skyarna utan att veta att falaflarna var köpta för kokain pengar...

Finns mycket större kräk. tro mig. Om alla smuts bara hade varit som ibbe ibbz så hade allt varit perfekt. hahahaha falaflar för kokain pengar hahahaha. Han trodde sig vara pablo escobar i det ögonblicket. 😂😂😂😂
Citera
2019-11-02, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
Har han bott utomlands den sista tiden?

Ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto