2019-11-02, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping

Mio B*nozic Johansson (*=a) Kidnappad!
Daniél Petr*vski Johansson (*=o)
Nära vän/ kompis till den kidnappade, o bäst kompis/barndomsvän m Mirza. Uppväxt på Söderkulla?
finns bild på denne Daniel i tråden?
Senast redigerad av moshes 2019-11-02 kl. 20:20.
Citera
2019-11-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mexicomuren
När det gäller pengar så är han bland dom tyngsta i just det gamet. När det kommer till hur han är som person så har han aldrig varit tyngst. Dom tunga runt omkring han kan enkelt ge han lusingar utan att han kan göra ett skit åt saken.

Han har fett med cash och det är cashen som talar till hans fördel.
Enligt mina kontakter så har dani jude styrt över kokainnoch hasch handeln i över 10 år.
Men nu är Amir mekky här och sätter stop sakta men säkert. Amir Mekky is the next king pin grabbar!!!

Killen har onekligen gjort avtryck det kan ingen ta från han. Hur är hans relation med M och K falangen enligt dig ?
Citera
2019-11-02, 19:51
Medlem
Citat:
Tramsigkille har inte hängt med. Sluta tramsa dig och uppdatera dig din nolla. Min vän från Malmö skrattade ihjäl sig när jag frågade om m falangen och dani juden samarbetar.

Det jag vet av min egen logik är att Amir kommer ta över alla. precis allt. För dem pungkulorna han har som 20 åring har inte alla dom ni nämnt här tillsammans.
Amir är född 97.

Och klart Dani jude rensar och gör polisens jobb... han samarbetar ju med polisen.

Sen fattar jag inte varför det är okej när dani juden ligger bakom massa skjutningar och mord.... men när amir mekky gör det så är det inte ok. Bevis på att folk är riktigt avundsjuka och rädda för amir mekky.

Amir Mekky är one of a kind. punkt slut.
Killen är född 97 och han knullar 80 talisternas mammor. ligger redan bakom stor dåd i spanien osv.
Det bästa av allt... han är palestinier.
Så fortsätt hata på han... han är kungen.. född 1997... helt otroligt alltså. RESPEKT. Han är ett fenomen. Länge leve Amir Mekky.
Vem faan är du? Fatimas äldre syster haha ! Nej men på riktigt, hur ska AM ta över någonting när han är efterlyst överallt?
Senast redigerad av Ze123 2019-11-02 kl. 19:56.
Citera
2019-11-02, 19:55
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Killen har onekligen gjort avtryck det kan ingen ta från han. Hur är hans relation med M och K falangen enligt dig ?

M och K falangen??? Dem finns inte längre. Det jag fått veta är att Mirza har lämnat Malmö och hela gamet. Mirza är en smart mutha fucka.
K falangen hahahahhahaha vilket skämt. M falangen pissade k falangen i munnen. K falangen är nog det skämmigaste som har hänt svensk kriminal historia.

Jag har märkt att hela malmö hatar på amir mekky för dom står inte ut med att han inte är rädd för någon. Han skiter i om du är ledaren för cosa nostra. Han kör!!!
Citera
2019-11-02, 19:59
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Vem faan är du? Fatimas äldre syster haha ! Nej men på riktigt, hur ska AM ta över någonting när han är efterlyst överallt?

För det första då ver jag inte äns vem fatima är. för det andra så ska du inte kasta kommentarer och blanda in andras systrar.
Din nolla.
Citera
2019-11-02, 20:01
Medlem
Citat:
M och K falangen??? Dem finns inte längre. Det jag fått veta är att Mirza har lämnat Malmö och hela gamet. Mirza är en smart mutha fucka.
K falangen hahahahhahaha vilket skämt. M falangen pissade k falangen i munnen. K falangen är nog det skämmigaste som har hänt svensk kriminal historia.

Jag har märkt att hela malmö hatar på amir mekky för dom står inte ut med att han inte är rädd för någon. Han skiter i om du är ledaren för cosa nostra. Han kör!!!

Sä jävla cool amir mekky e är han din stora idol? din tunga är ju helt fucking brun. Lägg ner ditt jävla snack!
Citera
2019-11-02, 20:04
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123

Det finns knarkbossar som styrt i 20 år efterlysta haha. bara läs.
Fatta bara en sak... Amir Mekky inspireras av serien gomorra.. det säger allt!
Killen kan då och då vara med och skjuta sina tilltänkta offer vilket dani jude och company aldrig hade vågat. Och just den egenskapen gör honom unik i den smitsiga världen.
Född 1997 och har fått dani juden att sälja sin skrytvilla och rymma med familjen hahahah
Bara hur mycket pengar och energi dom lägger ner på att utplåna amirs gäng är tecken på hur pass rädda dom är för han. Amir Mekky kör mot vem som helst.
Citera
2019-11-02, 20:09
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Sä jävla cool amir mekky e är han din stora idol? din tunga är ju helt fucking brun. Lägg ner ditt jävla snack!

Hållkäften din horunge.
Amir mekky är inget annat än en smuts... men i den smutsiga gamet så är han tyngst.
Jag personligen hade aldrig som en 20 åring vågat tänka tanken att sticka ner till spanien och göra det han gjort. Killen räds inte. punkt slut. Det gör att han kommer ta över mer än bara sverige. tro mig. Jag har läst svensk kriminal historia och aldrig kommit i närheten av mekkys kaliber
Citera
2019-11-02, 20:10
Medlem
Citat:

Personligen lyfter jag på hatten för killen med tanke på hans ålder och mod
Sen delar jag inte din uppfattning både Mirza och Vali är hårda
Citera
2019-11-02, 20:19
Medlem
mexicomurens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Personligen lyfter jag på hatten för killen med tanke på hans ålder och mod
Sen delar jag inte din uppfattning både Mirza och Vali är hårda

Vi ska inte gå in på mirza och vali i denna tråden. Dem är ute.
Mirza är rättvis och hård.
Vali är bara en nolla.
Mirza hämnades sin brors död.
Vali gjorde inte ett skit åt sin brors död.

Fuck Amir Mekky för min egen del men rätt ska vara rätt och Amir mekky is one of a kind i den kriminella smutsiga världen. Och får han inte tag i dani juden snart så kan jag tänka mig att han kommet börja ta hans oskyldiga släkt i makedonien. tro mig. Killen är gomorra hela vägen.
Citera
2019-11-02, 20:22
Medlem
Citat:
Tramsigkille har inte hängt med. Sluta tramsa dig och uppdatera dig din nolla. Min vän från Malmö skrattade ihjäl sig när jag frågade om m falangen och dani juden samarbetar.

Det jag vet av min egen logik är att Amir kommer ta över alla. precis allt. För dem pungkulorna han har som 20 åring har inte alla dom ni nämnt här tillsammans.
Amir är född 97.

Och klart Dani jude rensar och gör polisens jobb... han samarbetar ju med polisen.

Sen fattar jag inte varför det är okej när dani juden ligger bakom massa skjutningar och mord.... men när amir mekky gör det så är det inte ok. Bevis på att folk är riktigt avundsjuka och rädda för amir mekky.

Amir Mekky är one of a kind. punkt slut.
Killen är född 97 och han knullar 80 talisternas mammor. ligger redan bakom stor dåd i spanien osv.
Det bästa av allt... han är palestinier.
Så fortsätt hata på han... han är kungen.. född 1997... helt otroligt alltså. RESPEKT. Han är ett fenomen. Länge leve Amir Mekky.

Håller med. Hatten av för Amir. Han har verkligen satt skräck i en hel stad och bara 22 år gammal. Dani är dock inte ensam. Finns en annan stark aktör som jobbar med honom men som aldrig nämnts i trådarna.
Citera
2019-11-02, 20:22
Bannlyst
Många silikongangstrar här inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här