2019-10-31, 16:11
Medlem
Jag vet inte hur jag ska orka leva och bo i Sverige. Jag försöker undvika ställen med mycket invandrare men det blir tyvärr svårt. Åker jag till Skärholmen eller Kista Centrum och hela gallerian består av somalier och muslimer som går i grupp och drar barnvagnar, mår jag så illa och blir väldigt stressad. Jag blir stressad av deras buffliga beteende, de tränger undan en och stirrar ut en. Som svensk känner jag en väldig sorg över mitt land. Utöver sorg känner jag en väldig stress och ilska. Känns hopplöst att tvingas betala skatt då pengarna delas ut till dessa arabklungor som bara ska ha och roffar åt sig samtidigt som de föraktar oss svenskar. Jag orkar inte gå ut och orkar inte ta tunnelbanan då detta stressar mig så. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Trots detta har jag flera vänner från andra länder. Har inga problem när man är utomlands att umgås med tex svarta. Känner som att jag håller på att bli psykiskt sjuk. Jag undrar om det är normalt? Jag känner mig hotad då det är i mitt eget hem och eget land som jag känner att jag/vi svenskar/trängs undan. Känns som det är en instinkt hos mig som jag inte kan styra över. Hur ska man överleva mångkulturen och förlikas med den?
Citera
2019-10-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Jag vet inte hur jag ska orka leva och bo i Sverige. Jag försöker undvika ställen med mycket invandrare men det blir tyvärr svårt. Åker jag till Skärholmen eller Kista Centrum och hela gallerian består av somalier och muslimer som går i grupp och drar barnvagnar, mår jag så illa och blir väldigt stressad. Jag blir stressad av deras buffliga beteende, de tränger undan en och stirrar ut en. Som svensk känner jag en väldig sorg över mitt land. Utöver sorg känner jag en väldig stress och ilska. Känns hopplöst att tvingas betala skatt då pengarna delas ut till dessa arabklungor som bara ska ha och roffar åt sig samtidigt som de föraktar oss svenskar. Jag orkar inte gå ut och orkar inte ta tunnelbanan då detta stressar mig så. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Trots detta har jag flera vänner från andra länder. Har inga problem när man är utomlands att umgås med tex svarta. Känner som att jag håller på att bli psykiskt sjuk. Jag undrar om det är normalt? Jag känner mig hotad då det är i mitt eget hem och eget land som jag känner att jag/vi svenskar/trängs undan. Känns som det är en instinkt hos mig som jag inte kan styra över. Hur ska man överleva mångkulturen och förlikas med den?
Jag rekommenderar KBT.
Citera
2019-10-31, 16:17
Medlem
Du är fullt normal.

Ingen vettig svensk kan må bra i detta fiasko till samhälle.

Jag blir glad då jag läser ditt inlägg.
Det finns hopp om fler tänker som du.
Citera
2019-10-31, 16:30
Medlem
Du är i gott sällskap men de enda som vinner på att du lipar ihop är fienden.
Citera
2019-10-31, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Jag rekommenderar KBT.

KBT är dyrt. Det är inte ett alternativ för mig just nu.
Citera
2019-10-31, 17:03
Medlem
Kista galleria är inte Sverige längre. Håller med allt du säger stor sorg.
Citera
2019-10-31, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Du är fullt normal.

Ingen vettig svensk kan må bra i detta fiasko till samhälle.

Jag blir glad då jag läser ditt inlägg.
Det finns hopp om fler tänker som du.

Jag tycker nog folk speciellt svenskar ser väldigt pressade ut. Det irriterar mig särskilt mycket då dessa invandrare går runt i shoppingcentren i grupp, uppenbart ej på väg till arbete, och de ser inte stressade ut. Det verkar som de lever gott på bidrag och att svindla svenskar och staten på pengar.
Citera
2019-10-31, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann
Kista galleria är inte Sverige längre. Håller med allt du säger stor sorg.

Häromdagen skulle jag till Sollentuna för att köpa nåt från blocket.
På vägen till villan där jag skulle köpa ett bord så hamnar jag på busstation o sen buss mot fel håll. Då var hela bussen full av afrikaner med en massa barn. Jag var ensam svensk. De åkte i grupp med hela familjen, uppenbart var de lediga. Jag blev så stressad, jag hittade inte, o inte ens busschaffisen pratade svenska. När jag till sist kom till villan där en svensk kvinna sålde bordet, var jag sönderstressad och det bubblade ur mig att "Sollentuna har minsann förändrats" och det visade sig att hon kände likadant. Hon var från Norrland men bodde nu i Sollentuna. Hon sa att "de" förstört så många små städer i hela Sverige. Jag undrade hur man kan vilja bo i Sollentuna o betala miljoner för en villa där nu som det ser ut med otryggheten, skottlossningar o Malmvägen. Det är fruktansvärt. Jag växte upp norr om Sthlm och Sollentuna är helt förändrat. Sånt gör extra ont att se. Jag klarar inte av att åka kommunalt längre. Känns som alternativet är att flytta ut i skogen o skaffa bil, alternativt flytta till ett mindre galet land.
Citera
2019-10-31, 17:17
Medlem
FawkesGuidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan

Vid nästa finanskris kommer ting ändras drastiskt. När folk inte har något att förlora kommer ilskan snabbt att vändas mot politiker, vänstersympatisörer och invällare.

Dessa inkräktare tror att dom kommit till ett land där man kan lura den etniska befolkningen och leva av deras pengar, samtidigt som man hatar och föraktar dom. Och just nu går det.

Men det är endast på grund av rädslan hos den svenska mannen, rädslan att bli av med jobb, hem, status och vänner. Men den dagen jobbet är borta och lånet blir omöjligt att betala har han inget kvar att förlora... Den dagen vänder det fort.

Det må vara 3 miljoner invandrare i Sverige, men dom är just det, invandrare. De saknar gemenskap, sammanhållning och inte minst intellekt. Svensken kommer slå tillbaka och det kommer bli en våldsam sammandrabbning som snabbt kommer vara över. Både politiker, vänsterpöbel och invandrare bör fly landet medan de fortfarande kan.
Citera
2019-10-31, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FawkesGuido
Vid nästa finanskris kommer ting ändras drastiskt. När folk inte har något att förlora kommer ilskan snabbt att vändas mot politiker, vänstersympatisörer och invällare.

Dessa inkräktare tror att dom kommit till ett land där man kan lura den etniska befolkningen och leva av deras pengar, samtidigt som man hatar och föraktar dom. Och just nu går det.

Men det är endast på grund av rädslan hos den svenska mannen, rädslan att bli av med jobb, hem, status och vänner. Men den dagen jobbet är borta och lånet blir omöjligt att betala har han inget kvar att förlora... Den dagen vänder det fort.

Det må vara 3 miljoner invandrare i Sverige, men dom är just det, invandrare. De saknar gemenskap, sammanhållning och inte minst intellekt. Svensken kommer slå tillbaka och det kommer bli en våldsam sammandrabbning som snabbt kommer vara över. Både politiker, vänsterpöbel och invandrare bör fly landet medan de fortfarande kan.

Jo tyvärr kommer nog ingen kunna stoppa det. Jag förstod redan på 80-talet att människans natur ändrar man inte så lätt. Civilisationen är en fernissa som försvinner då vi blir hungriga, rädda eller känner ett hot mot vår existens. Att blanda folkgrupper på det här sättet kan funka ett tag då ekonomin går bra och indoktrineringen funkar, men när den krassa verklighetens ljus börjar sippra in och du förstår att för din tolerans och godhet får du...ingenting tillbaka. Dessa rovdjur vi bjudit in vill inte bara ha mer och mer
...de vill ha ALLT! Då står vi där, svennebananerna, med ryggen mot väggen och kan inte ta oss nånstans, såvida vi inte slåss för våra liv!
Senast redigerad av Segergudinnan 2019-10-31 kl. 17:29.
Citera
2019-10-31, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Jag rekommenderar KBT.

Vad innebär det i det här sammanhanget? Man börjar med att titta på foton från Rinkeby för att därefter successivt öka kontakten och avsluta det med att flytta in hos en somalisk familj?
Citera
2019-10-31, 19:17
Medlem
SergeantCortezs avatar
Helt normalt, finns en anledningen att globalister och mångkultursvurmare bor i 99% vita områden. Jag uppfattar inte som att svenska samhället blomstrar. Underhållningen i samhället har blivit bättre film m.m. men sammanhållningen har blivit sämre. Människor är dessutom fruktansvärt själviska och falskhet genomsyrar samhället.
Senast redigerad av SergeantCortez 2019-10-31 kl. 19:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in