Citat:
Ursprungligen postat av
Segergudinnan
Jag vet inte hur jag ska orka leva och bo i Sverige. Jag försöker undvika ställen med mycket invandrare men det blir tyvärr svårt. Åker jag till Skärholmen eller Kista Centrum och hela gallerian består av somalier och muslimer som går i grupp och drar barnvagnar, mår jag så illa och blir väldigt stressad. Jag blir stressad av deras buffliga beteende, de tränger undan en och stirrar ut en. Som svensk känner jag en väldig sorg över mitt land. Utöver sorg känner jag en väldig stress och ilska. Känns hopplöst att tvingas betala skatt då pengarna delas ut till dessa arabklungor som bara ska ha och roffar åt sig samtidigt som de föraktar oss svenskar. Jag orkar inte gå ut och orkar inte ta tunnelbanan då detta stressar mig så. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Trots detta har jag flera vänner från andra länder. Har inga problem när man är utomlands att umgås med tex svarta. Känner som att jag håller på att bli psykiskt sjuk. Jag undrar om det är normalt? Jag känner mig hotad då det är i mitt eget hem och eget land som jag känner att jag/vi svenskar/trängs undan. Känns som det är en instinkt hos mig som jag inte kan styra över. Hur ska man överleva mångkulturen och förlikas med den?
Vid nästa finanskris kommer ting ändras drastiskt. När folk inte har något att förlora kommer ilskan snabbt att vändas mot politiker, vänstersympatisörer och invällare.
Dessa inkräktare tror att dom kommit till ett land där man kan lura den etniska befolkningen och leva av deras pengar, samtidigt som man hatar och föraktar dom. Och just nu går det.
Men det är endast på grund av rädslan hos den svenska mannen, rädslan att bli av med jobb, hem, status och vänner. Men den dagen jobbet är borta och lånet blir omöjligt att betala har han inget kvar att förlora... Den dagen vänder det fort.
Det må vara 3 miljoner invandrare i Sverige, men dom är just det, invandrare. De saknar gemenskap, sammanhållning och inte minst intellekt. Svensken kommer slå tillbaka och det kommer bli en våldsam sammandrabbning som snabbt kommer vara över. Både politiker, vänsterpöbel och invandrare bör fly landet medan de fortfarande kan.