Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Svenska folket känner en hopplöshet. Visioner ger hopp. Hopp ger röster. Röster ger makt.
Arpi öppnade Pandoras Box i SvD för en månad sedan när han skrev
vi måste sluta diskutera nivåer på invandring och diskutera nivåer på återvändande istället. En sådan tanke i Sveriges mest ansedda morgontidning är inget annat än journalistisk revolution.
Jomshof stod i riksdagen och i debatt med Löfven talade om att svenskar kommer bli minoriteter i Sverige i en snar framtid om vi inte börjar skicka hem folk.
När Swebbtv sedan lyckas få en intervju med Östling som talar om inbördeskrig och hur primitiva och välfärdskrossande stora delar av invandringen är så är det ytterligare en spik i kistan. Även om Östling talade om 10 miljoner invandrare för 15 år sedan så gör han det i alla fall inte nu. Det kan man ha synpunkter på. Han kunde valt att vara tyst och fortsätta livet på en räkmacka, men valde att ställa upp på en intervju istället.
Jag tycker det finns anledning att börja känna hopp så smått igen. Vart det hela bär återstår att se men pendeln har onekligen svängt och S, C, MP, L är bortkopplade från framtiden. Frågan är var M och KD står. UK är fullständigt opålitlig och det gäller nog åt båda hållen.
Jag har lämnat SD för AfS, men jag måste säga att jag ser det som en positiv kraft att MK startar en svensk Thinktank med kopplingar till dylika över Europa. Dessa i sin tur har kontakter med konservativa intelektuella på prestigefylda universitet. Det gäller att bryta vänstern/globalismens hjärntvätt på våra skolbarn. Det ser jag som oerhört positivt. Inget är förlåtet ännu med SD och de fyras gäng hantering av SDU men det är verkligen ett par steg i rätt riktning.
Önskan är att hela grälet med SD/SDU 2015 var riggat för att normalisera SD samt låta de mer radikala gå till AfS. På det viset skulle båda kunna växa eftersom de framstår som två. Längre fram när tiden är mogen låter man AfS få samma oproportioneliga enorma inflytande över politiken som MP och C fått. Ett återvandringskansli blir istället en gigantisk repatrieringsmyndighet.