2019-10-29, 16:27
Medlem
Finns det golpapper?
Citera
2019-10-29, 16:27
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Märkligt att folk blir förbannade och ska hämnas på en för dom troligtvis okänd person för nån eventuell golning för något trams men när oskyldiga blir skjutna eller skadade så är det knappt nån som bryr sig.
Citera
2019-10-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Finns det golpapper?

Ja kolla första inlägget
Citera
2019-10-29, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzeMan
Hahaha, Gangland referensen är ju priceless. Jag har betathome på wickr, inte frågat, men han hade tydligen oxå sett allt😂.

Vissa saker kanske går över huvudet men försök att inte va så upprörd, du delger information, vi undrar bara om du kan komplettera, eller utveckla? Har du tillgång till mer detaljer som gör att ditt påstående går att styrka från annan källa än ett nyskapat konto (vars enda syfte är att gola på en golare) så ger det dig mer trovärdighet. Du måste förstå att du inte verkar så trovärdig?

Att folk är på dig för grammatiken får stå för dem, det är oftast något man får ta i vissa trådar men ironin med att hänga ut folk som har hängt ut andra bara för att hänga ut dem, och sen när folk undrar om trovärdigheten i dina påståenden göra en raffa pancamo referens är ju för komiskt. Detta känns mer som en troll tråd? Eller finns det kanske 3-4 helt nyskapade konton som kan stötta dig?

Är absolut villig att säga att du har rätt om den här isolerade händelsen, men jag har min åsikt och behöver något konkret för att den ska ändras. Vill folk döda han så fine, tror knappt prästen klarar ett liv utan någon random wannabe önskar livet av hen. Och i K-stad har häktet nästan ihjäl lika mkt folk som gängen, och vissa av de ”gangster”-pojkarna som vart i nyheterna i sommar ang. skjutningar etc. är ju även iblandade i tung kriminalitet som att knivhota 8 åringar som busringer på dörren.. Häng ut dem ist om du ändå är så insatt, för så ”connected” är inte jag.

Har bett min källa om mer direkt när jag får det lägger jag upp.

Eftersom du påstod att du kände han kan du ju kanske ordna allt papper fort (fråga honom om dem).

Jag har lagt upp en bild där någon "fottat" 🤣🤣🤣🤣🤣 en sida från ett förundersöknings protokoll som bevisar rubriken.

Om man vill se mer belägg för bilden så skall jag försöka ordna det. Kanske tar nån dag men skall ordna det.

Att jag skulle skapat falska papper och lagt upp och även stått bakom massa andra konton är ju ett väldigt löjligt påstående.
Men helt klart var mitt syfte med posten att visa att fanskapet är en informatör.
Citera
2019-10-29, 16:53
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
100 lax till den jäveln som fixar fram golpapper+adress.

Det där var ju inte så smart skrivet av dig.
Citera
2019-10-29, 17:10
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorabora
Råtta
Nejdå, bara fint att det inte finns nån heder bland drägg. Nu försvann ju en ansenlig mängd amfetamin från gatan.

Låt patrasken "gola" sönder varandra säger jag.
Citera
2019-10-29, 17:20
Medlem
Ska jag va helt ärlig så skulle jag inte döma han om det visar sig vara sant, är inte vän med tjejen eller snuten hon (eventuellt) har ihop det med, de som vet mer om dem får gärna delge för det är alltid kul att veta vilka poliser som har en egen agenda och grisar mer än vanligt.

Men hade jag golat på någon jag har affärer med och de torskade pga det och erkände att vi hade affärer ihop hade jag knappast tyckt synd om mig själv, inget i texten pekar på att någon oskyldig är drabbad och hade inte heller skickat folk efter dem. Vilket folk verkar vilja göra.. Jag hade iofs inte skickat polisen hem bara för att fucka med folk, men de hade kanske kommit hem till han ändå?

Men jag ska se om jag kan få tag i han, har som sagt inte träffats på ett tag, men får jag tag i någon info som klassas som offentlig, FUP etc. så delger jag den oavsett innehåll. Så får folk skaffa sin egen uppfattning.
Citera
2019-10-29, 17:40
Det är väl bra att det finns golare.
Allt som gör att buset åker dit är bra.
Sen att straffen är pinsamt, häpnadsväckande låga är ett annat problem som måste tas tag i så snart som möjligt.
Citera
2019-10-29, 17:48
Medlem
Hur kommer det sig att tråden är kvar?
Citera
2019-10-29, 18:06
Medlem
Bilden ser ut att vara tagen av en datorskärm, och bilden på skärmen i sig ser också ut att vara ett fotografi eftersom pappret har krökning.

Min slutsats: TS klarar inte av att få en digital bild på en dator dit han vill, utan måste ta en bild av skärmen istället med sin mobilkamera.
Citera
2019-10-29, 18:18
Medlem
Richard-IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
en polispremoria ljuger inte . En golning svart på vitt.

Tack Tommie!

Fler som du som vågar säga som det är och som ger polis och rättsvårdande myndigheter den information de behöver för att kunna sätta de riktiga parasiterna - langare och andra kriminella - bakom lås och bom.

Förstår inte TS som på något vis vill skambelägga någon som bidrar till att polisen tar bort skiten från gatorna, motiverat av nå’t jävla tjafs om tjuvheder och uniformslojalitet.

Igen, fler som Tommie, och i så fall säkrare gator och lägre skatt.
Citera
2019-10-29, 18:25
Medlem
tuffkatts avatar
Komisk tråd. Någon skriver om en trasig pundare i en håla någonstans i Sverige och så vet halva Flashback vem personen i fråga är. Är han lokalkändis eller vad är det frågan om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in