2019-10-27, 17:14
Medlem
lder: 43
Trningserfarenhet: sedan 15 rs lder mestadels gym men mycket lpning och cykel de senaste ren. Stats sger ingenting, trnar inte fr pb lngre.
Tidigare AAS: Anavar only 40 ed 25 dagar som ett test. Hygglig effekt men mdde piss under kuren.
Nuvarande kur Testo E 250 e5d i ca 14v samt Anavar som ovan efter 3:e sticket. Resultatet hittills under frvntan. Men visst r jag generellt starkare och flyttat lite fett frn buken. Nu p slutet av kuren med enbart Testo blir effekten ptagligt smre ven om jag ligger p plus. Pct planeras bli nolva i 4 v. Sticker sista gngen p onsdag.

Jag tnker vara off i 4 mnader, drefter brjar en ny 20v kur med Testo 500/v uppdelat p tv stick, mndag och torsdag samt EQ 600ew eller Deca 400ew vilket verkar vara standarddoseringar.
S till frgorna: EQ eller Deca? r det skillnad p pct-upplgg mellan de tv? Jag lutar t EQ pga den frmodade hrdare nedstgningen p Deca. Om jag vljer att avsluta med Dianabol 20-40/50, ska jag gra det efter sista testosticket eller samkra med testo i 50 dagar?
Citera
2019-10-27, 17:23
Medlem
Varfr njer du dig inte bata med att hja testo dosen? Tycker du krnglar till det.
Citera
2019-10-27, 17:23
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Med din lder hade jag starkt vervgt TRT. Och sjlvklart deca istllet

Mvh
Citera
2019-10-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dojrb76
lder: 43
Trningserfarenhet: sedan 15 rs lder mestadels gym men mycket lpning och cykel de senaste ren. Stats sger ingenting, trnar inte fr pb lngre.
Tidigare AAS: Anavar only 40 ed 25 dagar som ett test. Hygglig effekt men mdde piss under kuren.
Nuvarande kur Testo E 250 e5d i ca 14v samt Anavar som ovan efter 3:e sticket. Resultatet hittills under frvntan. Men visst r jag generellt starkare och flyttat lite fett frn buken. Nu p slutet av kuren med enbart Testo blir effekten ptagligt smre ven om jag ligger p plus. Pct planeras bli nolva i 4 v. Sticker sista gngen p onsdag.

Jag tnker vara off i 4 mnader, drefter brjar en ny 20v kur med Testo 500/v uppdelat p tv stick, mndag och torsdag samt EQ 600ew eller Deca 400ew vilket verkar vara standarddoseringar.
S till frgorna: EQ eller Deca? r det skillnad p pct-upplgg mellan de tv? Jag lutar t EQ pga den frmodade hrdare nedstgningen p Deca. Om jag vljer att avsluta med Dianabol 20-40/50, ska jag gra det efter sista testosticket eller samkra med testo i 50 dagar?

Nandrolon helt klart.
EQ r vldigt milt och mrker knappt skillnad med eller utan tillsammans med testo ven p hga doser.

NPP kan vara bttre val s slipper du vnta s lnge innan det r ur kroppen och kr testo ngra veckor lngre.
1ml testo e och 1.5 ml NPP (med normaldosering 250/100) s gr det i 3 ml spruta tv gnger per vecka.
Anvnd AI och ha caber redo.
Citera
2019-10-28, 08:25
Medlem
Inget av dom tycker jag bda r svaga jag kr 100mg test/v och 200 mg tren E/4d d slipper man aromatiseringen av testet hller sej torr och fin inget testo face bara en tanke
Citera
2019-10-28, 09:28
Medlem
deca r nog att fredra om du nu mste vlja, slipper ligga p hgre doser med..
Annars som resterande ppekade hj testot..
Citera
2019-10-28, 11:17
Medlem
Du blir inte mer nedstngd p Deca n EQ.
Citera
2019-10-29, 19:42
Medlem
HeadOfBoos avatar
Testo + deca ltt. Kr testo ett par veckor lngre n decan. Deca r klart verlgset EQ.
Citera
2019-11-01, 12:56
Medlem
Pct-upplgg och Dianbol d?
Citera
2019-11-01, 16:02
Bannlyst
EQ r bttre om man kr mycket kondition trning t.ex. boxning eller ngon kampsport eller om man har riktigt lgt BF annars r deca bttre i alla lgen.
Citera
2019-11-03, 11:09
Medlem
-Gustavssons avatar
Du blir mer nedstngd p deca.
EQ bygger bra mer leangains, deca r s jvla vtskebindande s folk hyllar detta prepp till mnen och tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in