Citat:
Ursprungligen postat av
Dojrb76
lder: 43
Trningserfarenhet: sedan 15 rs lder mestadels gym men mycket lpning och cykel de senaste ren. Stats sger ingenting, trnar inte fr pb lngre.
Tidigare AAS: Anavar only 40 ed 25 dagar som ett test. Hygglig effekt men mdde piss under kuren.
Nuvarande kur Testo E 250 e5d i ca 14v samt Anavar som ovan efter 3:e sticket. Resultatet hittills under frvntan. Men visst r jag generellt starkare och flyttat lite fett frn buken. Nu p slutet av kuren med enbart Testo blir effekten ptagligt smre ven om jag ligger p plus. Pct planeras bli nolva i 4 v. Sticker sista gngen p onsdag.
Jag tnker vara off i 4 mnader, drefter brjar en ny 20v kur med Testo 500/v uppdelat p tv stick, mndag och torsdag samt EQ 600ew eller Deca 400ew vilket verkar vara standarddoseringar.
S till frgorna: EQ eller Deca? r det skillnad p pct-upplgg mellan de tv? Jag lutar t EQ pga den frmodade hrdare nedstgningen p Deca. Om jag vljer att avsluta med Dianabol 20-40/50, ska jag gra det efter sista testosticket eller samkra med testo i 50 dagar?
Nandrolon helt klart.
EQ r vldigt milt och mrker knappt skillnad med eller utan tillsammans med testo ven p hga doser.
NPP kan vara bttre val s slipper du vnta s lnge innan det r ur kroppen och kr testo ngra veckor lngre.
1ml testo e och 1.5 ml NPP (med normaldosering 250/100) s gr det i 3 ml spruta tv gnger per vecka.
Anvnd AI och ha caber redo.