2006-03-15, 21:17
Medlem
Roger Pontares avatar
Fyfan vad obehagligt det där låter, på vilket sätt är admin och Schaffer inblandade då?
2006-03-15, 21:19
Medlem
pastorns avatar
Om jag har förstått saken rätt, det är flashbacks fel för att flashback har tillåtit chaffer att hinta om denna koppling?
2006-03-15, 21:20
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Pontare
Fyfan vad obehagligt det där låter, på vilket sätt är admin och Schaffer inblandade då?
Ja, detta är verkligen ett mysterium eftersom det inte besvarats i tråden.
2006-03-15, 21:24
Bannlyst
Storm i ett vattenglas, Det var inte ens ett riktigt dödshot.
2006-03-15, 21:26
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pluxor
Storm i ett vattenglas, Det var inte ens ett riktigt dödshot.
Alla är inte lika lyckligt lottade som du.

Att vara kvinna och få Nux efter sig är ändå lite som att inse efter en halv utekväll att barnvakten använder Pluxor som internetalias.
2006-03-15, 21:27
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble

Inlägg 7 av Tuesday, inlägg 9 av Evert.

En psykotisk person har en sjuklig fixering vid en kvinna vid namn L. I samma veva hon hoppar av registrerar sig Tuesday. Den psykotiske personen får för sig att det är samma person och börjar terrorisera Tuesday. Schaffer hjälper till att manifestera att det måste vara samma person och Admin agerar inte trots vädjanden från den utsatta.
2006-03-15, 21:28
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Du verkar veta mer än de flesta om denna historia, hur vet du att det är en myt? Om det är en myt så vore det väl i allas intresse att gå till botten med det?

Nej, det är ju inte i allas intresse att gå till botten med det här oavsett sanningshalt. Det ligger däremot i en del ledande (fd?) flashbackares intresse att Nux förtalas av skäl som du säkert hört talas om i Outlaw. Jag kan i dagsläget inte berätta mer. Forumsekretess du vet...

Citat:
Oavsett om Nux låg bakom förra historien så är det väl ändå fastställt att han är ett psykfall, och om Tuesday är säker på att det är han så pekar väl det snarare på att förra historien inte handlar om en myt eller hur?

Det får stå för dig att Nux skulle vara ett psykfall. Jag litar inte heller på Tuesdays omdöme i frågan. Självklart leder misstankarna till Nux men någon som vill sabotera för Nux skulle inte ha svårt att åstadkomma det just med tanke på mytbildningen.

Citat:
Att vara kvinna och få Nux efter sig är ändå lite som att inse efter en halv utekväll att barnvakten använder Pluxor som internetalias.

Min nya signatur.
2006-03-15, 21:31
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Nej, det är ju inte i allas intresse att gå till botten med det här oavsett sanningshalt. Det ligger däremot i en del ledande (fd?) flashbackares intresse att Nux förtalas av skäl som du säkert hört talas om i Outlaw. Jag kan i dagsläget inte berätta mer. Forumsekretess du vet...

Det får stå för dig att Nux skulle vara ett psykfall. Jag litar inte heller på Tuesdays omdöme i frågan. Självklart leder misstankarna till Nux men någon som vill sabotera för Nux skulle inte ha svårt att åstadkomma det just med tanke på mytbildningen.

I sådana fall är det ju av yttersta vikt att någon som vet hela sanningen tar kontakt med Tuesday. Kan Admin kanske ställa upp på det?
2006-03-15, 21:39
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Inlägg 7 av Tuesday, inlägg 9 av Evert.

En psykotisk person har en sjuklig fixering vid en kvinna vid namn L. I samma veva hon hoppar av registrerar sig Tuesday. Den psykotiske personen får för sig att det är samma person och börjar terrorisera Tuesday. Schaffer hjälper till att manifestera att det måste vara samma person och Admin agerar inte trots vädjanden från den utsatta.
Jag vet, jag drev med Pontare som inte verkade ha läst tråden. Tydligen var jag otydlig.
2006-03-15, 21:41
Medlem
pastorns avatar
Tuesday, har du polisanmält vederbörande ännu?
2006-03-15, 21:41
Medlem
Roger Pontares avatar
Citat:

ok då
2006-03-15, 21:42
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Den mytbildningen har han väl åstadkommit helt själv med sin pladdrande på diverse forum. Hans syn på kvinnor får diverse feministers anklagelser att verka milda, nu handlar ju detta visserligen om stalking vilket inte är samma sak. Men det verkar ju vara allmänt att han figurerat i rättsliga sammanhang för liknande saker, eller har jag fel på den punkten?
Citat:
Min nya signatur.
Ingen cred?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in