Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Du verkar veta mer än de flesta om denna historia, hur vet du att det är en myt? Om det är en myt så vore det väl i allas intresse att gå till botten med det?
Nej, det är ju inte i allas intresse att gå till botten med det här oavsett sanningshalt. Det ligger däremot i en del ledande (fd?) flashbackares intresse att Nux förtalas av skäl som du säkert hört talas om i Outlaw. Jag kan i dagsläget inte berätta mer. Forumsekretess du vet...
Citat:
Oavsett om Nux låg bakom förra historien så är det väl ändå fastställt att han är ett psykfall, och om Tuesday är säker på att det är han så pekar väl det snarare på att förra historien inte handlar om en myt eller hur?
Det får stå för dig att Nux skulle vara ett psykfall. Jag litar inte heller på Tuesdays omdöme i frågan. Självklart leder misstankarna till Nux men någon som vill sabotera för Nux skulle inte ha svårt att åstadkomma det just med tanke på mytbildningen.
Citat:
Att vara kvinna och få Nux efter sig är ändå lite som att inse efter en halv utekväll att barnvakten använder Pluxor som internetalias.
Min nya signatur.