• 1
  • 2
2019-10-26, 20:49
Bannlyst
Har en nyare bmw 5-serie 2018 G30 för 600 tusen. Den stod på gatan utanför en polares hem och vi båda hörde en stor smäll så vi sprang ut med ett baseboll trä för polaren har ett vid dörren. På plats två yngre män i 20-25års åldern som höll på att tjuva bilen men min polare hann snabbt reagera och slog killen på förar sidan rakt i nyllet så han tuppa av och föll ut från bilen. jag tog den andra i kragen och skalla honom mitt på näsan så han trilla baklänges. Stampar han två gånger på bröstet medan min polare slår den andra ett par gånger till med träet. Jag går ifrån min snubbe för jag ser min polre har tappat det helt och försökte döda killen och ber honom lugna sig och vi hoppar in i bilen och kör där ifrån för lugna oss litegrann. Hände i torsdgas och inget står i tidningarna änu för det hela var själv försvar om någon försöker stjäla din dyraste ägodel för halv miljonen så de våga inte för de trodde vi var ett par svenssons vilket vi inte är.

Jag rekommenderar slå sönder inbrott tjuven när det väl händer för som ni ser så lönar det sig ge hårt mot hårt. Gjorde samhället en stor tjänst. Men min polare tyckte jag banga ut för han ville verkligen döda killen på sin sida men händer det nästa gång får han fritt fram för min egen del.

Dont fuck with a nother mans gold rush !!!

https://www.expressen.se/gt/internat...tt-i-21-bilar/
Senast redigerad av viduret 2019-10-26 kl. 21:11.
Citera
2019-10-26, 20:51
Medlem
LucNNs avatar
Du låter själv som en tjuv.
Citera
2019-10-26, 20:52
Medlem
Nej, fortsätt dröm..
Citera
2019-10-26, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viduret
Har en nyare bmw 5-serie 2018 G30 för 600 tusen. Den stod på gatan utanför en polares hem och vi båda hörde en stor smäll så vi sprang ut med ett baseboll trä för polaren har ett vid dörren. På plats två yngre män i 20-25års åldern som höll på att tjuva bilen men min polare hann snabbt reagera och slog killen på förar sidan rakt i nyllet så han tuppa av och föll ut från bilen. jag tog den andra i kragen och skalla honom mitt på näsan så han trilla baklänges. Stampar han två gånger på bröstet medan min polare slår den andra ett par gånger till med träet. Jag går ifrån min snubbe för jag ser min polre har tappat det helt och försökte döda killen och ber honom lugna sig och vi hoppar in i bilen och kör där ifrån för lugna oss litegrann. Hände i torsdgas och inget står i tidningarna änu för det hela var själv försvar om någon försöker stjäla din dyraste ägodel för halv miljonen så de våga inte för de trodde vi var ett par svenssons vilket vi inte är.

Jag rekommenderar slå sönder inbrott tjuven när det väl händer för som ni ser så lönar det sig ge hårt mot hårt. Gjorde samhället en stor tjänst. Men min polare tyckte jag banga ut för han ville verkligen döda killen på sin sida men händer det nästa gång får han fritt fram för min egen del.

Vakna! Vakna!!! Det var bara en dröm...
Citera
2019-10-26, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Du låter själv som en tjuv.

Vi är grov misshandlare av värsta typen men inte en simpel tjyv om jag har avbetalning på bilen. Hände i jönköping och det kryllar fullt av dem asen då de redan knäckt 21st bmw i min klass. Jävla ligisterna kosta mig 4000 i vagnskada då de klirra förar fönstret. Men har lagning på måndag men min ögonsten står fint i garaget nu.
Senast redigerad av viduret 2019-10-26 kl. 21:11.
Citera
2019-10-26, 21:15
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Vi är grov misshandlare av värsta typen men inte en simpel tjyv om jag har avbetalning på bilen. Hände i jönköping och det kryllar fullt av dem asen då de redan knäckt 21st bmw i min klass. Jävla ligisterna kosta mig 4000 i vagnskada då de klirra förar fönstret. Men har lagning på måndag men min ögonsten står fint i garaget nu.

Okay, konstigt att ligisterna inte respekterar er om ni tjänar pengar genom våld. Men de kanske sprider ordet nu. Döda blir liiite väl. Kanske inte så skönt att sitta av ett mord på en simpel tjuv.
Citera
2019-10-26, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Okay, konstigt att ligisterna inte respekterar er om ni tjänar pengar genom våld. Men de kanske sprider ordet nu. Döda blir liiite väl. Kanske inte så skönt att sitta av ett mord på en simpel tjuv.

Vad ger ett mord i själv försvar i Sverige. Max 2år bakom galler, ute efter 2/3 med en duktig brottsmåls advokat som får det till dråp. Men blattar som oss anmäler aldrig något brott utan det gör endast ni svenskar som litar på rättsvässandet vilket vi andra inte gör därför tar vi lagen i egna händer vilket går hem som du ser.
Citera
2019-10-26, 23:13
Medlem
Citat:

Helt rätt man rör inte andras saker...
Citera
2019-10-27, 00:12
Medlem
Citat:

Nummer 562 i ordningen av saker som aldrig hänt.

BMW tillverkar dessutom skitfula bilar.
Citera
2019-10-27, 03:31
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Vi är grov misshandlare
Kanske en äcklig nytillkommen parasit, med tanke på ditt språk. Eller helt enkelt en yngre person som inte fattar hur svenska språket formuleras.
Men någon tuff-tuff-historia var det inte.
Berätta, vilka verktyg hade dessa tuff-tuff-killar som ville sno-sno din hittepå-vagn? Jag tänker att dem ligger kvar i din hittepå-vagn, då ni extraherade tuff-tuff-killarna ifrån din hittepå-vagn i din tuff-tuff-historia.

Edit: ahh, du är en parasit. Jamen då så, mindervärdeskomplex för att du flyr ifrån ditt ansvar, peniskomplex för att du kompenserar genom att … ja, ljuga...

Edit2: (efter att ha snabbskummat på dina tidigare trådar) om vi ponerar att du pratar sanning så är du alltså en blatte som helt och hållet släpper din föräldraroll för att hänga med din polare mitt i natten. Du lånar till en bil som du inte har råd med. Du struntar i din livspartner genom att misshandla andra personer och riskera fängelse för detta, ditt barns mamma ligger hemma med ert barn och du har langat över ansvar på henne på ditt barn. Men som tur är går ju inte trollandet ihop i syntax (det betyder hur allting fogas samman), det kan hända att du har barn, det kan hända att du har bil. Någonting i formeln är helt enkelt ur synkronisering med det du skriver.
Tyvärr så kan det ju vara så att sanningen är än mer miserabel än vad ditt trollande utgör det att vara, vilket inte sällan är fallet gällande en glappande syntax. Ett 600000-lån på A-kassa stryker vi. Vidareutvecklingen vittnar om att du skiter i dina barn, stackars kvinna som gängar med en arab, helvetes sits...

I vilket fall så spelar det liten roll för: liten på jorden, stor i orden är det huvudsakliga du får fram i din text.
Senast redigerad av GoUoD 2019-10-27 kl. 03:47.
Citera
2019-10-27, 05:13
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Vad ger ett mord i själv försvar i Sverige. Max 2år bakom galler, ute efter 2/3 med en duktig brottsmåls advokat som får det till dråp. Men blattar som oss anmäler aldrig något brott utan det gör endast ni svenskar som litar på rättsvässandet vilket vi andra inte gör därför tar vi lagen i egna händer vilket går hem som du ser.

Jag är Blatte och knullar din mamma hårt i munnen medans din pappa slicker mig i röven, vad vet du om mina polisvanor.

PS. Du åker dit för dråp/mord inte för att du ringer polisen utan för att det kommer klurras ut vad som hänt.
Citera
2019-10-27, 06:45
Medlem
448s avatar
Jag har serverat en knogmacka till en mobilrånare en gång han gick sönder i ansiktet - minst sönderslaget näsben och skador på tänder och käke - handen var ganska sargad av denna lyckoträff

Garanterrat sjukhusvård och skulle kostat mig 100k i skadestånd samt fängelse

Det kändes gott och jag väntar fortfarande på att ett sexuellt utnyttjat incestoffer vid polisen kallar mig till förhör så jag kan håna snuten med kommentarer angående hur han sög sin pappas kuk
och sedan lämna snuten gråtandes vid sitt arbetsbord
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in