Citat:
Ursprungligen postat av
swebarb
En sak jag alltid undrat, varför är det så satans dyrt att som kille med rätt så kort hår klippa sig? alltså en enkel klippning om jag tittar runt lite online på priser går från 450- 600 kr... för en klippning basic är inte det väldigt dyrt ? Och jag kan ju självklart gå till nån arab o bara snagga mig för en hundring men det tänker jag inte göra.. klipper mig alltid hos nån svensk tjej men ändå i snitt en femhundring för att klippa sig är fan dyrt med tanke på att klippa till mig tar ju under 30m efter dom tvättat håret...
Priser i malmö alltså, hur är det i stockholm eller göteborg ännu dyrare ??
Mitt på torget i Gullmarsplan (Stockholm) finns en frisör som tar 250kr för en basic klippning, det är iallafall det billigaste jag kunde hitta innan jag började raka skallen.
De har typ 4/5 tjejer som jobbar där om du nu nödvändigtvis måste ha en tjej som klipper dig.
Finns även en frisör i city där de tar 200kr endast cash, men då är det också ett gäng snubbar som driver den, men det går snabbt och det är nog det billigaste du kan hitta i Stockholm skulle jag tro.
Om du vill ha billigare pris så får du släppa dina idiotiska krav på att det SKA vara en svensk tjej som klipper dig eller är du en sån som gärna vill sitta och småprata i två timmar under klippningen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pungtering
Min gick sönder för en månad sedan...
Då hade den bara varit i bruk i 15 år.
Då är det bara att ta pengarna du har sparat under dessa 15 år då du inte har gått till frisören och köper en ny rakapparat som håller i 15 år till