• 1
  • 2
2019-10-20, 22:44
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Det sprids ett inlägg på Facebook innehållande mycket otäcka fotografier samt en berättelse om en kvinna som våldtagits och misshandlats av sin pojkvän. Dom i målet skall meddelas under kommande vecka. Är det någon som har mer information om detta?
Citat:
VARNING FÖR STARKA BILDER!! Detta är jag den 20e juli detta året. Jag levde under hot varje dag i 8 månader av mitt ex han kontrollerade mig slog mig och jag kunde inte ta mig därifrån oavsett hur mycket jag ville det. Det som hände den 20e juli va att han helt oprovocerat attackera mig slog mig i 4 timmar och våldtog mig med massa sjuka föremål, han eldade mig i håret han eldade mina byxor jag hade på mig. Gjorde jag inte som han sa skulle han döda mig. Tjejer va rädda om er och VÅGA ANNÄLA! Har haft 3 rättegångar och nästa vecka kommer domen
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=3699138186778248&id=100000463 102932
Senast redigerad av Ettsjutretton 2019-10-20 kl. 22:51.
Citera
2019-10-20, 22:58
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton
Det sprids ett inlägg på Facebook innehållande mycket otäcka fotografier samt en berättelse om en kvinna som våldtagits och misshandlats av sin pojkvän. Dom i målet skall meddelas under kommande vecka. Är det någon som har mer information om detta?

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=3699138186778248&id=100000463 102932

Vad är oddset att det är en MENA-pojkvän det handlar om i det här fallet?
Senast redigerad av Mongoprofeten 2019-10-20 kl. 23:00.
Citera
2019-10-20, 23:03
Medlem
Vad betyder MENA?
Citera
2019-10-20, 23:07
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten

Det var ungefär min första tanke med. Kollade igenom hennes Facebookflöde lite snabbt och kunde dock inte se så mycket som tydde på antingen det ena eller det andra gällande expojkvännen i fråga, så lämnar det oklart.
Citera
2019-10-20, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det var ungefär min första tanke med. Kollade igenom hennes Facebookflöde lite snabbt och kunde dock inte se så mycket som tydde på antingen det ena eller det andra gällande expojkvännen i fråga, så lämnar det oklart.
Svårt att avgöra faktiskt. Tror inte vi har att göra med en Mena den här gången. Däremot fick jag känslan av att det här är en väldigt osäker tjej och som därmed söker sig till "farliga" killar, lite rubbade sådana. Knark?
Citera
2019-10-20, 23:17
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Den informationen dyker kanske upp senare i tråden. Hennes stil verkar vara lite "ghetto" i vissa foton.
Citera
2019-10-20, 23:18
Bannlyst
svartsjukedrama?
Citera
2019-10-20, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bolibo
Vad betyder MENA?
Middle East North Africa.
Citera
2019-10-20, 23:23
Medlem
Vi behöver full insikt i vad som exakt har hänt ...

Vad åtalas han för?

Att vara med din (ex) partner i 8 månader är inte gilla, det är två-hundra-femtio dagar att älska någon, såvida hon inte kidnappades mot sin egen vilja, då finns det ett problem, men att vara med någon så länge ger misstänksamhet om det hela.
Citera
2019-10-20, 23:46
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Har fått information om att det förmodligen rör sig om detta fall:
Citat:
Under ett långt och utdraget förlopp misstänks mannen ha misshandlat, våldtagit och hotat en kvinna.
Han uppges tidigare ha jagat henne med en hammare.
Nu ställs mannen inför rätta.

[...]
https://www.expressen.se/gt/misstank...-morda-kvinna/
Citera
2019-10-21, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten

Jag tror inte man skulle förlora mycket pengar om man satsade på den teorin.
Citera
2019-10-21, 16:51
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag tror inte man skulle förlora mycket pengar om man satsade på den teorin.

Ja, det verkar vara ett säkert kort. Fast det återstår att se tills FUP dyker upp i den här tråden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in