2022-08-05, 19:52
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheNarrowMargin
Spegelteknik…
BAM!

Mina argument tar inte slut. Det är du som ej tar emot dem.

När TheNarrowMargin får höra att Rammsteinmedlemmarna spelat in lite porr så känner han avsky och vill aldrig se Rammstein live. Fast en Stonesmedlem har ju faktiskt knullat och haft ett förhållande med en 14-årig tjej. Detta tycker TheNarrowMargin är helt okej, så han går och ser Stones med Golden Circle biljett. Humor på hög nivå!
Citera
2022-08-05, 19:58
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
När TheNarrowMargin får höra att Rammsteinmedlemmarna spelat in lite porr så känner han avsky och vill aldrig se Rammstein live. Fast en Stonesmedlem har ju faktiskt knullat och haft ett förhållande med en 14-årig tjej. Detta tycker TheNarrowMargin är helt okej, så han går och ser Stones med Golden Circle biljett. Humor på hög nivå!
Vill jag inte se Rammstein för att de har spelat in porr? Det var en förvriden sanning. Jag ville inte se Rammstein av en enda anledning, nämligen deras bajssoppa till skitmusik. Fan… ser nog hellre Lasse-Stefanz. Och då är det illa.
Porren drog jag upp som bevis på att de är porrskadade, inget annat.
Och så en till modifierad sanning på det. Jag hade inte Golden Circle. Jag satt på en billig läktare. Jag skiljer konst från konstnär. Ser jag Stones gör jag det för musiken, inte deras privatliv.
Citera
2022-08-05, 20:05
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Vill jag inte se Rammstein för att de har spelat in porr? Det var en förvriden sanning. Jag ville inte se Rammstein av en enda anledning, nämligen deras bajssoppa till skitmusik. Fan… ser nog hellre Lasse-Stefanz. Och då är det illa.
Porren drog jag upp som bevis på att de är porrskadade, inget annat.
Och så en till modifierad sanning på det. Jag hade inte Golden Circle. Jag satt på en billig läktare.

Konstigt att dra upp porrgrejen överhuvudtaget, för vem bryr sig om de är porrskadade (och ärligt talat, har inte vi alla varit det nån gång?). Bill Wymans grej är ju dock lite mer allvarlig kan man tycka.

Rammsteins skivor är dessutom bättre än i princip allt som Stones släppt de senaste 40 åren.
Citera
2022-08-05, 20:13
Medlem
ost-e-knarks avatar
Jag såg en låt eller två med Rammstein på Hultsfredsfestivalen tidigt 2000tal, inte min kopp te.

Jag såg en låt eller två med turbonegro där också i samma tid. Samma te.

Jag gillade mest att tälja en träsked och att Anders och Måns sände radio därifrån om jag minns rätt och vildsvinskebaben den var bra.
Citera
2022-08-05, 20:14
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Konstigt att dra upp porrgrejen överhuvudtaget, för vem bryr sig om de är porrskadade (och ärligt talat, har inte vi alla varit det nån gång?). Bill Wymans grej är ju dock lite mer allvarlig kan man tycka.

Rammsteins skivor är dessutom bättre än i princip allt som Stones släppt de senaste 40 åren.
Konstigt? Japp. Som jag sagt tidigare. Jag är en stolt idiot sedan 90-talet.

Pfft. Stones sämsta skit är bättre än Rammsteins ”bästa”.
Citera
2022-08-05, 20:28
Avslutad
Sabaton är det mest framgångsrika war metal-bandet.
Citera
2022-08-05, 20:31
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Konstigt? Japp. Som jag sagt tidigare. Jag är en stolt idiot sedan 90-talet.

Jag älskar Stones fram till ca 1972, efter det har det bara varit mediokert till rent uselt. Ohne Dich är en av 00-talets vackraste låtar.
Citera
2022-08-05, 20:33
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Jag älskar Stones fram till ca 1972, efter det har det bara varit mediokert till rent uselt. Ohne Dich är en av 00-talets vackraste låtar.
Själv skrattade jag arslet av mig när jag hörde Ohne Dich. Och ännu mer när jag råkade höra Puppe för tre år sedan.
Citera
2022-08-05, 20:47
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Själv skrattade jag arslet av mig när jag hörde Ohne Dich. Och ännu mer när jag råkade höra Puppe för tre år sedan.

Konstigt, det är ingen låt som väcker skrattkänslor överhuvudtaget.
Citera
2022-08-05, 21:55
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Citat:
Konstigt, det är ingen låt som väcker skrattkänslor överhuvudtaget.
Är väl ett bevis på att Rammstein och jag aldrig kommer gå hand i hand.

Citera
2022-08-06, 01:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindruteturkarna
Sabaton är det mest framgångsrika war metal-bandet.
Jag borde gilla Sabaton, då jag gillar historia framförallt Svensk historia om stormaktstiden, vilket Sabaton besjunger om i några låtar. Men jag kan inte riktigt med det bandet, det är inte riktigt min smak av musik. Tycker då att Raubtier är bättre än Sabaton.
Citera
2022-08-06, 01:17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:

Håller med, även om jag nu inte kan komma på några direkt dåliga låtar med Rolling Stones.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in