Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-01-14, 09:41
  #37
Avstängd
realFEZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CreativeHandOver
Fattar. Promotion är väl egentligen lite fusk. Men användbart i brusmassan. Jag tycker resultatet av projektet är ungefär jättelevande iaf. Hade varit befriande att få ut något sådant i bilradion. Allt för få låtar når tyvärr frekvens. De som är där nöts ju snabbt till molekyler. Men, jag högaktar såklart underground akt.
Jag personligen bryr mig inte särskilt mycket vad som händer med musiken jag gör. Det är inte så mycket av det jag gör (har gjort) som andra ens får höra direkt. När jag är färdig ger jag mig på nästa grej. Musik är bara en hobby. Jag har levt lite kort enbart på musik (hemskt, med det upplägget) och haft "bra skivkontrakt" (som schabblades bort pga. idioti,
, sprit, och skörlevnad - inte av mig ). Hobby ska de' va', för mig i alla fall. Det här gäller inspelad musik. Live kommer det kanske bli lite annat med. Vi får se.

OT i den här tråden, men lycka till med dina grejer. Det verkade intressant, fast jag förstår mig inte riktigt på det tror jag.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback