En flicka i tonåren överfölls av en främmande man som tvingade till sig hennes jacka i Blackeberg tidigt i morse. Men en annan person ingrep och rånaren kunde gripas.
Kanske var han bara ute efter hennes pengar, ursäkta jacka? Tänkt på det?
Tänk på vad killen har har för trauman i bagaget ifrån hemlandet måste vi också ska ta i erinra "oss" om, "stackaren" kanske frös?
ironi om någon inte förstod
Jag hade också ingripit om han inte var väldigt stor och jag inte tror jag skulle kunna brotta ner honom men jag har tränat en del kampsport. Alternativt hade jag ändå försökt då jag inte är rädd för lite stryk.
Fy fan vad fegt att ge sig på en tjej också. Borde döpas om till "Blatteberg" snart?
Var det vid stationen eller?
Roligt att sidan har ad-blocker men man kan ändå läsa bara att den rutan är i vägen lite, men går utmärkt att läsa.
Senast redigerad av MosterIBoras 2019-10-19 kl. 09:13.
Ajvide Lindqvists ord har i efterhand något profetiskt Låt den rätte komma in.
Blackeberg har råka ut för väldig mycket kriminalitet senaste åren. Först gangster skjutningen i Somras. förvisso en värdelös människa som blev skjuten, men ändå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!