2019-10-20, 17:17
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukexpat
Med tanke på att informationen har tagits bort från Missing People och Märsta.nu, och att UNT skrev att Engla 'mådde inte bra', kommer man till den sorgliga slutsatsen att Engla har begått självmord och att kroppen hittades vid frejgatan ingen konfirmation på detta, men tror inte heller att vi kommer att få det, då allt har raderats rätt fort...

Sjukt tragiskt om så är fallet, 13 år och redan deprimerad till den nivån, fyhelvette.
Citera
2019-10-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
Sjukt tragiskt om så är fallet, 13 år och redan deprimerad till den nivån, fyhelvette.

Ja. Men om så var fallet så lyckas ju inte alla självmord som tur är. Kanske lever hon än, vi får hålla alla tummar på det.
Citera
2019-10-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Ja. Men om så var fallet så lyckas ju inte alla självmord som tur är. Kanske lever hon än, vi får hålla alla tummar på det.

Det faktum att de inte går ut med att hon är återfunnen med livet i behåll får mig att tvivla på att hittades levande.
Citera
2019-10-20, 22:59
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissapan
Vart kommer det här att hon ska ha tagit livet av sig ifrån?
antagligen från att folk diskuterar ett helt annat fall på orten i tråden, ofrånkomligt att det blir en sammanblandning med topic.
Citera
2019-10-21, 00:58
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Det faktum att de inte går ut med att hon är återfunnen med livet i behåll får mig att tvivla på att hittades levande.

Men det är fortsatt bara skvaller. Håller dock med om att det hade slutat lyckligt går man i regel ut med det. Sedan är det givet sjukt på ett sätt att om det är självmord är det alltid locket på som gäller. Glöm och gå vidare typ. Hur hjälper det andra barn i samma ålder som mår skit?
Citera
2019-10-21, 04:24
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men det är fortsatt bara skvaller. Håller dock med om att det hade slutat lyckligt går man i regel ut med det. Sedan är det givet sjukt på ett sätt att om det är självmord är det alltid locket på som gäller. Glöm och gå vidare typ. Hur hjälper det andra barn i samma ålder som mår skit?

Det hjälper inte vilken väg dom egentligen går faktiskt, därför tror jag det är lättare att bara sopa undan mattan och inte uppmana till fler självmord än vad det redan är.

Annars hade vi sett självmordsartiklar dagligen, man hör hur snacket går överallt, är hur många som helst som avslutar sina liv idag, spec i ung ålder tyvärr.

Var lite som när man läste på löpen utanför butiken påväg till skolan som ung att "100.000 svenskar kan vara drabbade av panikångest" för att sedan gå och grubbla och undra vafan panikångest är, för att sedan få värsta anfallet ett bra tag efter, antagligen bara slumpen men endå, fick skumma tankebanor osv.
Citera
2019-10-21, 10:59
Medlem
LuluBrooksies avatar
Lurvtofflor. Flickan springer ute med lurvtofflor i oktober. Detta enbart är en röd flagg. Vilken slags dysfunktionell familj kommer hon ifrån?

Okej om man har tofflor på sig när man står vid husets ytterdörr och säger hejdå till en gäst. Men därifrån till att försvinna? Nej det här luktar bortförande. Som att hon inte hade tänkt ge sig ut.
Citera
2019-10-21, 12:06
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Lurvtofflor. Flickan springer ute med lurvtofflor i oktober. Detta enbart är en röd flagg. Vilken slags dysfunktionell familj kommer hon ifrån?

Okej om man har tofflor på sig när man står vid husets ytterdörr och säger hejdå till en gäst. Men därifrån till att försvinna? Nej det här luktar bortförande. Som att hon inte hade tänkt ge sig ut.

Intresssant iakttagelse!
Citera
2019-10-21, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie

Kan vara psykos också.
Citera
2019-10-21, 14:52
Medlem
RikaStonerns avatar
13 är och begår självmord, ja gud vilka problem man måste ha Säkert matteläxor upp över öronen och ett ständigt tjat om att städa rummet! Åldersgräns på energidricka också!

Jag gissar att vi inte förlorat en viktig spelare i samhället om hon faktiskt är död. Jag hoppas dock självklart att hon återfinns vid god hälsa.
Citera
2019-10-21, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RikaStonern
13 är och begår självmord, ja gud vilka problem man måste ha Säkert matteläxor upp över öronen och ett ständigt tjat om att städa rummet! Åldersgräns på energidricka också!

Jag gissar att vi inte förlorat en viktig spelare i samhället om hon faktiskt är död. Jag hoppas dock självklart att hon återfinns vid god hälsa.

Tjejen kanske har blivit rövknullad ofrivilligt av äldre manlig släkting sen hon var 5år, kanske våldtagen av ensamkommande 25årigt barn, djup depression eller vad fan som helst.

Att tro att en 13åring bara kan ha problem med läxor säger rätt mycket om dig. Bara att hoppas att du inte ynglar av dig.
Citera
2019-10-21, 19:58
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RikaStonern

Viktig spelare? Du pratar om ett barn din efterblivna idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in