Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Var på Ikea Bäckebol nyligen (gränsar precis till Angered och dessa no-go zoner) och jag tror kanske 5% var svenskar och resten blattar. Jag skojar inte.
Är det såhär svenskar vill leva och bo? Ingen anledning att åka utomlands längre när utomlands flyttat hit.
Sen att ingen reagerar förutom ca 20% av befolkningen är skrämmande, hjärntvätten sitter djupt.
Ja jag vart tvungen att åka in till City idag.
Fick kryssa mig fram igenom horder av utlänningar som bara hänger, står i vägen och jiddar högt och pratar viktigt i sina mobiler.
Utanför vid ingången på Citys största galleria så står en svart langare posterad, dom har tagit City under sig, på väg ut så står en mixad brud med en stor a hund bredvid langaren en ung blatte grabb står framför förmodligen en Afghan mager som en skrika och ursäktar sig gällt att det var inte hans fel! Håll käften väser langaren, jag pratar inte med dig! Verksamheten sker helt öppet.
På väg till min bil, kryssar igenom ett hav av utlänningar som bara är, mobiler mot örat hätska samtal, lakansklädda påskkärringar överallt, kånkar fram i makligt takt likt feta höns, en smal snubbe som röker något starkt kommer emot ilfart, salig i blick, jätteglad, båda händernas fingrar spelar spastiskt, helt säkert på väg mot en av Galleriorna där det säljs helt öppet dom svarta "äger" den ena och blattarna den andra.
Det är tur att man sllpper den fina "nya staden", finkulturens högborg, det blir typ 2 ggr per år som jag måste in till City.