2019-10-15, 19:21
Medlem
Haddock93s avatar
Var på Ikea Bäckebol nyligen (gränsar precis till Angered och dessa no-go zoner) och jag tror kanske 5% var svenskar och resten blattar. Jag skojar inte.

Är det såhär svenskar vill leva och bo? Ingen anledning att åka utomlands längre när utomlands flyttat hit.

Sen att ingen reagerar förutom ca 20% av befolkningen är skrämmande, hjärntvätten sitter djupt.
Citera
2019-10-15, 19:22
Medlem
Botkyrka kommun har en slogan som säger Långt ifrån lagom.
Jag vill påstå att det gäller nu för hela Sverige.
Tänk om vi hade haft en ” lagom” invandring. Vilket annorlunda Sverige vi skulle ha. Vilken annorlunda syn på invandrare många av oss skulle ha.
Citera
2019-10-15, 19:23
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xitars
Strålande för S, deras väljarbas kan aldrig sjunka under 20%*. Bara att se till att ytterligare en miljon människor anländer landet så har de snart säkrat sin egen majoritet. Svetsaren är ett dolt geni.

*I realiteten så väljer en del av invandrarna att rösta på andra partier än S, såsom V, C och MP.

Nu när man blivit rasister och invandringskritiska (säger man iaf, vilket är lögn) kanske många av denna väljarbas väljer partier som MP, V eller Nyans så Socialdemokraterna måste tänka på det när man går ut all out NMR.

Svenskar som lämnat S kommer inte tillbaka.
Citera
2019-10-15, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Dumma jävla svenskar ta mig fan överallt. Ibland håller man ju med alla niggers, våldta den dumma svensken och gör slut på lidandet för fan. Är man så jävla hjärndöd som svensken så förtjänar man fan inget annat.

Fortsätt svärma landet med sand niggers och negrer....tryck upp den jävla svensken mot väggen. Lite sent att ångra sig då....

Oj vill ni minska invandringen nu? Lite sent jävla hycklare.....
Dumma jävla idioter....
Tack för detta! Visst är det så. Jag har grunnat på att kunna uttrycka mina känslor, och här var det.
Jag är en gammalsvensk och gläder mig åt åldern. Man behöver inte tas med vare sig 80% Nysvenskar från MENA eller klimatförändringarna. Förlåt OT!
Citera
2019-10-15, 19:31
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Var på Ikea Bäckebol nyligen (gränsar precis till Angered och dessa no-go zoner) och jag tror kanske 5% var svenskar och resten blattar. Jag skojar inte.

Är det såhär svenskar vill leva och bo? Ingen anledning att åka utomlands längre när utomlands flyttat hit.

Sen att ingen reagerar förutom ca 20% av befolkningen är skrämmande, hjärntvätten sitter djupt.

Desto större anledning att åka utomlands säger jag, åk till Polen, Ungern eller Estland eller kanske nåt annat fantastiskt europiskt land som inte ger bort sitt land till aggressiva araber och afrikaner.
Citera
2019-10-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Ska tilläggas att "utrikes födda" inte är detsamma som "utrikes bakgrund" (definierat som personer med minst en förälder född utomlands). Verkliga siffrorna är av utländsk invandring är såldes högre.

För att svarar på övriga frågor vill jag gärna först ha ett förtydligande omkring några funderingar som kommer upp i och med din text.!

* Menar du i och med formuleringen ovan att personer som är födda i Sverige och har en svensk och en utländsk förälder bör räknas som invandrad från annat land?

En liten extra fundering;
* Finns utländsk invandring och icke utländsk invandring ? Är det i så fall återinflyttning av svenskar som varit utlandsboende som är den icke utländska invandringen som jag i så fall antar finns, eftersom du skriver om utländsk invandring.
Citera
2019-10-15, 19:47
Avstängd
Knivur-273s avatar
Jag läste om en Lapp från Norrbotten som ondgjorde sig över kritiker av massinvandring. Jag undrar om han har läst om de nordamerikanska indianerna ?

Han skrev att han välkomnade dem och att han skulle kunna välkomna dem i sin egen familj...Ofta duger inte Svenskar i detta sammanhang, men de på alla sätt avlägsna folken från fjärranöstern duger tydligen helt plötsligt...

Dra tillbaka flygfotogenen eller underhållet, föraren till hans djävla helikopter för renskötseln, så kniper han käften.

Eller så kan vi alla bojkotta Cecium-137-renkött och fällar. Nu kryper han snart till korset...
Senast redigerad av Knivur-273 2019-10-15 kl. 19:58.
Citera
2019-10-15, 20:08
Medlem
Tamborinos avatar
Det är inte bara svenskarna som blivit grundlurade av sina politiker, tyskarna har också fått sitt land förstört.
Onda politiker som vill skada sitt land och folk finns över hela Europa, och naiva européer har röstat på dom.
Sverige är kört i botten av 7 partier, nu börjar några partier fatta att det här går inte längre men det är tyvärr för sent.
Hur detta ska sluta vill jag knappt tänka på, inbördeskrig och militärkupper i flera länder är mycket möjligt.
Att det blev så här beror på EU och inget annat än EU.
Citera
2019-10-15, 20:09
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Eller hur det kommer att se ut om 10 eller 20 år när 40-talisterna, som till största del är svenskar, har dött, invandringen har fortsatt att ligga på 1% om året och familjerna med invandrarbakgrund fortsatt att skaffa stora barnkullar medan arbetande svenskar väljer att få max 1-2 barn.
Hur ser landet ut då?

Ungefär som i Aleppo. Misär och elände.
Citera
2019-10-15, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Framförallt är Syrianer företagsamma, till skillnad från övrigt skräp, vars livstil är att aldrig skapa något. Bara rasera och ställa till jävulskap. Att öppna dörren för Afrika var ett stort jävla misstag. Liksom för övriga som har islam som rättesnöre.
Hur många av dina "företagsamma Syrianer" betalar regelbunden skatt till staten och kör business enligt reglerna? Jag antar att du själv är Syrian som kommer med ett sådant inlägg. För mig är Syrianer likt de övriga. Känner att jag har mer gemensamt med juggar och greker oavsett vilka delar de kommer ifrån än Syrianer...
Citera
2019-10-15, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Om man bor i Stockholm, Göteborg eller Malmö så kommer man inte att få se så många svenskar.

Alla blattar och negrer vill till storstäderna. Folk tror nog inte att det är lika illa i Stockholm som det är i Malmö och Göteborg, men det är det utan tvekan.

Det är nog minst 45% icke-vita i Stockholm idag. Då räknar jag alltså med sådana som SCB räknar som svenskar.
Du är nog inte helt fel ute, även enligt SCB.

44% i "Stor-Stockholm" som har minst en utrikes född förälder. 48% av de som är under 55 år gamla. Högre siffra än "Stor-Göteborg" (36%) och "Stor-Malmö" (41%). Malmö kommun har dock 55% med utländskt påbrå. Kommuner som Botkyrka har 68% med utländskt påbrå, 73% i gruppen under 55 år. Nu räknar det ju med alla med minst en förälder född utomlands. Men majoriteten är nog ändå från icke skidåkande nationer.
Citera
2019-10-15, 20:28
Medlem
Grim.Fandangos avatar
När börjar white flight från Sverige? Vi måste börja skicka tillbaka människor som inte hör hemma här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in