Citat:
Ursprungligen postat av
miikos
Hör med affären om de erbjuder öppet köp, det är dock frivilligt att erbjuda det.
Normalt sätt så ingås köpet vid beställningen, när varan sedan levereras, och när betalningen sker är inte relevant.
Dock så kan man ha rätt till att häva köpet av telefonen om leveranstiden blir väldigt lång, lika så kan man ha rätt till att häva köp av abonnemang om de inte lyckas att starta tjänsten inom rimlig tid.
Var det längesedan du beställde? Står det något om ångerätt/öppet köp på kvittot?
Det var snart 10 dagar sedan. Svårt att läsa av något från kvittot då det som sagt är halva kvittot som syns bara då deras skriva saknade bläck som hon sa till mig när jag fick det.