2019-10-12, 08:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Sverige kommer se ut som Libyen om 10 år max, det kommer bli en exponentiell försämring när man når bristningsgränserna. Fan ta alla som röstat för att ta in blattar.

Jag hade gärna flyttat till tex Norge men valde fel utbildning som inte är internationellt gångbar. Borde valt t.ex civilingenjör istället. Är i princip fast i Sverige..

Kanske kan hitta en norsk brud, bo hos henne o fixa jobb där som är orelaterat till min utbildning :/

Norge har också stora problem med invandring. Vill du verkligen slippa MENA så är det Svalbard eller Sibirien som gäller.

Island är också ett alternativ men då kommer ju det inte att det nog är fan omöjligt att lära sig språket.
Citera
2019-10-12, 08:21
Avslutad
Ca 50/50 invandrare/svenskar. Vilket i sin tur kommer betyda en genomsnittlig IQ på under 90.

Det finns inga civilicerade och trygga länder med en genomsnittlig IQ under 90. Det är fakta och ingenting att göra med.

Om det mot förmodan inte skulle se ut så just 2030 så kommer det oavsett i framtiden.
Citera
2019-10-12, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
SD 2022!

Blir SD största parti 2022 så räddar vi landet. De kommer dra ner på inflödet rejält och Sverige kommer återgå till normalitet igen, som det var före det här tokiga millenniet började.

Stötta Jimmy, SD 2022!

Mvh
/Svenne banan 2019

Vem är Jimmy? Menar du Jimmie Åkesson? Tror inte han sitter kvar 2022!

Senast redigerad av MaxVSydow 2019-10-12 kl. 08:26.
Citera
2019-10-12, 08:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Runt om i landet pågår mobilisering med olika medborgargarden. När de svenska männen slår tillbaka blir det allvar och ingen lek längre. Polisen har noll koll ute i landsbygden. Jag tycker det är en skrämmande utveckling o svenskarna är makalöst naiva. De svenska männen har vapen och kunskaper i överflöd. Poliser är redan att betrakta som fjollor ute i landsbygden. Svenskar vakna upp innan det blir för sent och mångkulturen funkar inte fatta det.

Hur då? Åsa Nisse Rednecks som åker runt med älgstudsare m/96 och skall leka länsman? Visst jag vet inte hur man gör i Norrland, som boende i Fjollträsk så har man kanske inte samma syn på saker och ting. Men jag är skeptisk till att filmerna Jägarna är en beskrivning av verkligheten ens i Norrland.

Det som kommer hända med landsbygden är att den bli dumpningszon för människor utan framtid. Vi kommer få ett ännu mer segregerat land och samhälle.
Citera
2019-10-12, 08:26
Medlem
Ett splittrat land med medborgargarden o de är tungt beväpnade på sin "älgjakt" jag har själv sett det.
Citera
2019-10-12, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Norge har också stora problem med invandring. Vill du verkligen slippa MENA så är det Svalbard eller Sibirien som gäller.

Island är också ett alternativ men då kommer ju det inte att det nog är fan omöjligt att lära sig språket.

Norge har ca 25 mord per år. Ett mordratio på 3-4 ggr lägre än Sverige. De har typ ett utanförskapsområde med problem och det är i Oslo. Sverige har ett hundratal i varje stad över 50 000 invånare med betydligt högre kriminalitet.

Visst har Norge invandrare, men de flesta är arbetskraft. Kraven att få asyl är dessutom helt andra i Norge.

Skillnaderna är fullständigt astronomiska.
Citera
2019-10-12, 08:28
Medlem
Ledarna är inga dumhuvuden kan jag säga, en del bor även i Stockholm och organiserar.
Citera
2019-10-12, 08:30
Medlem
sne.chilenares avatar
Era kvinnor har övergivit er. Era politiker har övergivit er. Era barn har övergivit er. Er ursprungsreligion har övergivit er.

Till alla svenska män som kommer över mitt inlägg: Er RÄDDNING ligger i Islam!!!!!

Islam ger er rättigheter och auktoritet att vara maskulin och inte feminin och det är just denna femininitet och kvinnornas frihet som just nu gräver er grav större, sanna min ord!
Citera
2019-10-12, 08:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Norge har ca 25 mord per år. Ett mordratio på 3-4 ggr lägre än Sverige. De har typ ett utanförskapsområde med problem och det är i Oslo. Sverige har ett hundratal i varje stad över 50 000 invånare med betydligt högre kriminalitet.

Visst har Norge invandrare, men de flesta är arbetskraft. Kraven att få asyl är dessutom helt andra i Norge.

Skillnaderna är fullständigt astronomiska.
Nej, absolut mycket mindre än i Sverige där håller jag med dig 100% men det är också problem där men inte så stora som här nej.

Youtubade lite och hitta denna video, ganska intressant som belyser skillnaderna i norden ifrågan. https://www.youtube.com/watch?v=ugQGOFL-wJs

Lite längre klipp https://www.youtube.com/watch?v=MGd9nWstSU0

Handlar om Danmark här men tycker det är intressant att höra vad våra grannländer som har nästan samma kultur som vi har i Sverige.
Senast redigerad av MaxVSydow 2019-10-12 kl. 08:38.
Citera
2019-10-12, 08:31
Medlem
Sveriges framtid är mycket dyster. Vi kan tydligt se hur landet har förändrats på bara de fem tio senaste åren. Carl Bildt som är en av de drivande personerna bakom denna utveckling sa härom dagen arr Europa tillhör Mellanöstern, det är mycket nära. Det är så dessa globalister ser på saken. Gränserna skall bort oavsett konsekvenser. Islamiseringen och afrikaniseringen kommer att fortsätta. Kaos och motsättningar att öka, kronan att falla och välfärden urholkas. Många driftiga svenskar kommer nog att försöka komma härifrån, men vart skall alla ta vägen när andra länder stänger gränserna. Till och med våra grannländer i Norden börjar inför gränskontroller mot Sverige.
Citera
2019-10-12, 08:31
Medlem
Mobilisering pågår o det är inte byfånarna som organiserar ! mer än så säger jag inte men jag har sett hur det pågår o egentligen gillar jag det inte men vad är alternativet kan man undra...
Citera
2019-10-12, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow

Jag kan hantera att det finns lite blattar så Norge är ok, de verkar ha bättre typer av utlänningar som inte bara lyssnar på massa rinkeby ortenmusik. Sverige har väl typ 10x fler blattar än Norge också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in