2019-10-10, 00:11
Medlem
TraXzmans avatar
Går det ihop ? Dvs säga en kall grönsakssmoothie ska kunna vara mycket godare som uppvärmd soppa
Vilka smoothies rekommenderar ni till det, inkl vad skulle ni ev tillsätta i den soppan som ärr av större bitar som tex förvällda bitar av bitigare grönsaker, köttbitar, eller buljong, potatisbitar eller mejeriprodukt?

Alltså era godaste smoothie som man sen värmer som en soppa ?
En hyffsat slät soppa alltså med bitar av annat
Citera
2019-10-10, 12:37
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraXzman
Går det ihop ? Dvs säga en kall grönsakssmoothie ska kunna vara mycket godare som uppvärmd soppa
Vilka smoothies rekommenderar ni till det, inkl vad skulle ni ev tillsätta i den soppan som ärr av större bitar som tex förvällda bitar av bitigare grönsaker, köttbitar, eller buljong, potatisbitar eller mejeriprodukt?

Alltså era godaste smoothie som man sen värmer som en soppa ?
En hyffsat slät soppa alltså med bitar av annat

Jag vet inte varför du snurrar till det med begrepp som smoothie? Det finns tusentals recept på släta soppor. Ska du dessutom ha bitar av grönsaker eller kött i så är det ju en soppa kort och gott.

En gazpacho smakar säkert helt ok om man värmer den.
Citera
2019-10-10, 18:22
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Jag vet inte varför du snurrar till det med begrepp som smoothie? Det finns tusentals recept på släta soppor. Ska du dessutom ha bitar av grönsaker eller kött i så är det ju en soppa kort och gott.

Ha jag förstod att nån skulle fatta poängen mitt i prick, bra jobbat ! lås tråd, det var en skämt tråd faktiskt från början hehe , roligt att skoja till det ibland
Citera
2019-10-10, 18:24
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
J

Typ tomat soppa
Citera
2019-10-26, 22:06
Medlem
Sötpotatissoppa, tomatsoppa, sparrissoppa och svampsoppa är några höjdare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in