2019-10-08, 20:47
Medlem
Riktigt vidrig snubbe.
Stackars hans avkomma.
Hemsk personlighet och världens största skalle. Blev mobbad och kallad kebaben pga fet men sen "tog han revansch" och blev thug life.
Tyvärr är han inte den enda som har denna typen av personlighet i Västervik...
Citera
2019-10-08, 20:49
Medlem
Becknarväska - check
Kamphund - check
Mjukiskostym - check
Långfinger på foto - check

Kvalitet.
Citera
2019-10-08, 20:49
Medlem
PaigeOwenss avatar
Är han gripen och inlåst nu?
Tänkte det finns kanske risk att han blir lynchad om inte polisen skyddar honom
Citera
2019-10-08, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glockie
Det är bekräftat.
Psykot misshandlade j t både verbalt och fysiskt vid flera tillfällen. Har hört att hon fick skyddat boende för att komma ifrån svinet....
Sedan verkar de blivit ”sams” eftersom de träffas..
Lite som Lotta Rudholm, kanske? Fast om man har ett gemensamt barn, som i detta fall, kan det vara en anledning att försöka bli sams och träffas. Även om det kan sluta illa. Män, oavsett etnicitet, ålder eller samhällsklass dödar sina fruar/sambos och sina före detta fruar/sambos ganska ofta till och med i Sverige.
Citera
2019-10-08, 21:07
Medlem
Hemi57s avatar
Kan tycka att varken DDR Media svt 1 o 2 eller TV4 nämner detta i nyheterna idag..
är det p.g.av att den unga kvinnan med barn är svensk..?
Citera
2019-10-08, 21:43
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Vet inte. En del tjejer drar sig till såna. Det räcker ju att titta ute på stan, svenska tjejer som springer runt och avgudar lösdrivande och helt sysslolösa ensamkommande flyktingungdomar som brukar och säljer droger. Man bara undrar, vad fan får denna unga tjej att jaga omkring med dessa killar. De sista killarna på samhällstrappan, helt förlorade nollor.

Det är tjejer utan sysselsättning och ambitioner. Tjejer som varken idrottar eller sköter skolan. Tjejer som inte passar in i mallen och som söker sig till andra som inte passar in i mallen. Kanske har föräldrar som är socialfall eller har psykiska problem. Tjejer som saknar identitet, är identitetslösa. De känner väl sig macho också när de springer runt med slödder som uppfattas som normbrytande och lite "farliga".
Jag tror att de flesta tjejer växer ur det. Är man kvar i den mentaliteten när man är över 18 år så är det något som är RIKTIGT fel. För tankesättet är infantilt, man bör växa ifrån det. Jag har själv träffat såna tjejer som växt ifrån det.

Så är det generellt. Utan att prata specifikt om BO i tråden. Jag pratar generellt.

Hänger ihop med kvinnans biologiska mönster att välja en hanne som kan beskydda henne. Och här är det ingen större skillnad mellan oss människor och de övriga djuren - största lejonhanen med yvigaste manen får knulla mest. Fågelhanen som kan burra upp sig störst får också mest göka. Det handlar om skydd mot inkräktare, men framförallt skydd för det genetiskt mest värdefulla man har - avkomman, barnen.

För långbenta kvinnor med markerad byst och bländande leenden går det att fälla framgångsrika advokater och affärsmän. För det är ju ekonomin som är styrkan i våra samhällen. Inte muskelkraften. Men om man nu är en trasig och osäker liten tjej från olycklig uppväxt finns inte den möjligheten utan valet faller i stället på någon som åtminstone utstrålar styrka, vilket som i det här och många andra fall betyder en bad boy, med arga poser, tatueringar och kanske vapen. Primitivt? Absolut. Det är genetiskt.
Citera
2019-10-08, 21:53
Medlem
Denis är inte oväntat kriminell sen tidigare. Någon som har lust att lägga upp domen ifrån Lexbase?
Citera
2019-10-08, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LorenaSanchez
Kärlek är inte alltid logisk. Kan finnas undermedvetna orsaker, men även att man blir kär i fel person. Känslor kan förblinda ens logiska tänkande.

På sätt och vis förstår jag dina argument och håller med dig. Men jag måste ändå invända.

Många vuxna människor (jag själv inkluderad) har säkert någon gång i livet blivit kära i eller attraherade av "fel person", dvs. någon som på olika sätt inte varit bra för en. Men det är en väldig skillnad mellan att ha en kortare relation med någon och att skaffa barn med personen i fråga. En kort relation är ett förståeligt misstag. Men att sätta ett barn till världen??? Då måste man väl för h-e först ha övervägt både en, två och tio gånger om den andra parten verkligen är en lämplig förälder.

När det gäller en person som MGM i det aktuella fallet kan man dessutom tycka att varningsklockor borde ringa redan första gången man ser personen, innan det hunnit bli någon förälskelse/relation överhuvudtaget. En någorlunda vettig, normal tjej borde väl dra sig undan omedelbart om hon träffar en kille som uppvisar alla tecken på att ha en kriminell livsstil och försöker glorifiera brottslighet och "gangster-mentalitet".
Citera
2019-10-08, 22:04
Medlem
King Pins avatar
Skaffar man barn med den här typen av low life får man inte min sympati i alla fall. Gäller även tidigare fall. Undrar om det inte ändå är bättre att man gifter bort sina döttrar än låter dem välja själv, kvinnor har ju tydligen inte förmåga att se till sett eget bästa.
Citera
2019-10-08, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Enligt vad jag har fått höra så har den här vidriga zigienarens styvpappa förgripit sig på honom.
Det var därför han inte fick bo med mamman. Dennis Karamanoski heter han som ni påtalat i tråden. Det är inte en anledning att mörda en kvinna men om ens styvpappa sätter på en röven får man väl ganska skev världsbild. Tragiskt.

Det jag dock ställer mig frågande till är var fan han fick tag på vapen. Alla som bor i västervik säger att Dennis var en riktig tönt och wannabe. En mes helt enkelt. Jag fattar inte var han plötsligt får tag på en pistol och kallblodigt mördar den här stackars tösen.

Otroligt tragiskt och mina tankar går till hennes anhöriga.

Samtidigt är det återigen en läxa till alla svenska och vita tjejer - rasblanda inte med dessa män. Priset ni betalar kan vara med ert liv.

Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag frågade tidigare i tråden om det är bekräftat att BO är den svenska tjej med initialerna J.T. som omtalats i flera inlägg. Jag fick inget svar, men eftersom ett flertal personer nämnt samma namn får man väl anta att det stämmer. Min fråga är då (precis som i en rad andra våldsbrott där gärningsmännen haft invandrarbakgrund):

Vad i h-e får en till synes normal svensk tjej att ha en relation med en kriminellt belastad babbe vars huvudsakliga mål i livet tycks vara att bli betraktad som "farlig gangster"? Och varför i h-e valde hon dessutom att skaffa barn med detta low-life?

Nej, jag menar inte att skuldbelägga offret. Men det är rimligt att undra varför en viss kategori svenska kvinnor medvetet väljer att ha relationer med kriminella invandrarmän?

Lika barn leker bäst, eller vad säger man ?
Citera
2019-10-08, 22:09
Medlem
Vad jobbar killen med? Han poserar med Gucci, Louis Vuitton, Hugo Bossklädsel och dylikt på nästan varenda bild.

Jag gissar att han sysslar med svarta pengar och därför ständigt gick runt med ett vapen. Olyckligtvis medförde en ADHD-impuls och ladd(??) att kulan istället hamnade i tjejen.
Citera
2019-10-08, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Hoppas det. Hade en släkting till mig blivit mördad hade jag gett igen. Tror dock denne ”flykting” raskt kommer fly hem till hemlandet efter avtjänat fängelsestraff.

Så många Svenskar som har mördats de senaste 10 år, så har inte jag hört än nån som har hämnats..Tror mer på att de som skriver här att de ska göra si och så är de som kommer fly först när han kommer ut.. dock hoppas jag att han råkar ut för en olycka eller nåt i fängelset så han kommer aldrig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in