Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-08, 20:08
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Det står på han Facebook att han är från Belgrad, men han ser mer ut som en alban. Jävligt blatteaktig för att vara serb. Kanske han har ursprung i Albanien?

se min fråga #49

mitt första intryck var makedonien pga hans efternamn
hans low life insta/fb är mer fattig alban
Citera
2019-10-08, 20:11
Medlem
Lite tips till er etniska svenskar som inte vet så mycket om jugoslaver.
Riktiga jugoslaver är som européer.
De har passerat medeltiden, barocken, renässansen, romantiken osv osv och alla de epoker som skapat västvärlden.

Finns lite flum från mellanöstern som kom med Osmanska riket men det är begränsat till lite detaljer inom mat och musik, utöver minoriteten muslimerna men deras religiositet har mest handlat om som för svenskar enstaka traditioner. Något får vi tacka 1900-tals kommunismen för? Även om vi hatar den.

Nu till den här horungen Denis Karamanoski.
Det här är en vidrig liten bög som precis som endel unga svenska pojkar blir cuckade till små hen-bögar.

Under uppväxten frodas han i zigenarkultur, blandar sig med inavelaraber och följer afroamerikansk apkultur. Precis som svenska folkgruppen har problem med fel sorts inslag från USA har andra europeiska folkgrupper det.

Någonting säger mig dock att den här vidriga, fula, skabbiga inavelapan med smutsiga gråa mjukisbyxor är den sämre sortens zigenare? Kan någon som vet berätta om det stämmer.
Namnet låter makedonskt.

Det enda straffet som duger är att apan avrättas. Han ska inte betraktas som människa mer. Fast det kanske började redan när hiphopdräkten flög på den kroppen. Ser ut som han varit mer överviktig tidigare. Om någon i hans familj stöttar han eller har kontakt med honom 1 sekund någonsin igen. Då har NI apa i ERT blod också. Spotta djuret i ansiktet.

Ni från Västervik, berätta mer. Men snälla inget trams om "han var skön blablabla". Det här är en patetisk vidrig skit från sekund ett till sista sekund.

Tack vare Socialdemokraterna får han väl spela playstation 2 i några år för att sedan komma ut med åtta magrutor och en bachelor. Inom en vecka begår han brott igen.
Fan släng i cellen och lås. Ingen jävla medicin eller vård. 12h arbete för lite knäckebröd och gammal fisk. Ät din avföring om du klagar.
Senast redigerad av ColaCuba 2019-10-08 kl. 20:19.
Citera
2019-10-08, 20:14
Medlem
Enligt vad jag har fått höra så har den här vidriga zigienarens styvpappa förgripit sig på honom.
Det var därför han inte fick bo med mamman. Dennis Karamanoski heter han som ni påtalat i tråden. Det är inte en anledning att mörda en kvinna men om ens styvpappa sätter på en röven får man väl ganska skev världsbild. Tragiskt.

Det jag dock ställer mig frågande till är var fan han fick tag på vapen. Alla som bor i västervik säger att Dennis var en riktig tönt och wannabe. En mes helt enkelt. Jag fattar inte var han plötsligt får tag på en pistol och kallblodigt mördar den här stackars tösen.

Otroligt tragiskt och mina tankar går till hennes anhöriga.

Samtidigt är det återigen en läxa till alla svenska och vita tjejer - rasblanda inte med dessa män. Priset ni betalar kan vara med ert liv.
Citera
2019-10-08, 20:17
Medlem
Hon påminner ganska mycket om Blatte Blattelitos mordoffer som hittades död i badkaret. Ytterligare något offer som jag inte kommer på i vilket fall det var. Lite märkligt och är det någon viss typ utseendemässigt som dras till avskum. Min första tanke då jag såg bilden på FB.
Citera
2019-10-08, 20:26
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlm.1312
Kan rekommendera blattens instagram https://www.instagram.com/denniskaramanoski/?hl=sv
Intressant fasad på hans trasiga liv.

Är det GM? En tvättäkta pissluffare.
Senast redigerad av YP4XQ 2019-10-08 kl. 20:34.
Citera
2019-10-08, 20:27
Medlem
kungarolfs avatar
Det är alltså Mr Cool, killen på instagram, som mördat tjejen?
Citera
2019-10-08, 20:30
Medlem
Jag frågade tidigare i tråden om det är bekräftat att BO är den svenska tjej med initialerna J.T. som omtalats i flera inlägg. Jag fick inget svar, men eftersom ett flertal personer nämnt samma namn får man väl anta att det stämmer. Min fråga är då (precis som i en rad andra våldsbrott där gärningsmännen haft invandrarbakgrund):

Vad i h-e får en till synes normal svensk tjej att ha en relation med en kriminellt belastad babbe vars huvudsakliga mål i livet tycks vara att bli betraktad som "farlig gangster"? Och varför i h-e valde hon dessutom att skaffa barn med detta low-life?

Nej, jag menar inte att skuldbelägga offret. Men det är rimligt att undra varför en viss kategori svenska kvinnor medvetet väljer att ha relationer med kriminella invandrarmän?
Citera
2019-10-08, 20:34
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag frågade tidigare i tråden om det är bekräftat att BO är den svenska tjej med initialerna J.T. som omtalats i flera inlägg. Jag fick inget svar, men eftersom ett flertal personer nämnt samma namn får man väl anta att det stämmer. Min fråga är då (precis som i en rad andra våldsbrott där gärningsmännen haft invandrarbakgrund):

Vad i h-e får en till synes normal svensk tjej att ha en relation med en kriminellt belastad babbe vars huvudsakliga mål i livet tycks vara att bli betraktad som "farlig gangster"? Och varför i h-e valde hon dessutom att skaffa barn med detta low-life?

Nej, jag menar inte att skuldbelägga offret. Men det är rimligt att undra varför en viss kategori svenska kvinnor medvetet väljer att ha relationer med kriminella invandrarmän?
Kärlek är inte alltid logisk. Kan finnas undermedvetna orsaker, men även att man blir kär i fel person. Känslor kan förblinda ens logiska tänkande.
Citera
2019-10-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glockie
Stämmer. Jag har känt henne hela livet (hennes).
Kan lova att livet kommer bli ruskigt obehagligt för blatten när han kommer ut...

Hoppas det. Hade en släkting till mig blivit mördad hade jag gett igen. Tror dock denne ”flykting” raskt kommer fly hem till hemlandet efter avtjänat fängelsestraff.
Citera
2019-10-08, 20:38
Medlem
Citat:

Det är bekräftat.
Psykot misshandlade j t både verbalt och fysiskt vid flera tillfällen. Har hört att hon fick skyddat boende för att komma ifrån svinet....
Sedan verkar de blivit ”sams” eftersom de träffas..
Citera
2019-10-08, 20:40
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:

Vet inte. En del tjejer drar sig till såna. Det räcker ju att titta ute på stan, svenska tjejer som springer runt och avgudar lösdrivande och helt sysslolösa ensamkommande flyktingungdomar som brukar och säljer droger. Man bara undrar, vad fan får denna unga tjej att jaga omkring med dessa killar. De sista killarna på samhällstrappan, helt förlorade nollor.

Det är tjejer utan sysselsättning och ambitioner. Tjejer som varken idrottar eller sköter skolan. Tjejer som inte passar in i mallen och som söker sig till andra som inte passar in i mallen. Kanske har föräldrar som är socialfall eller har psykiska problem. Tjejer som saknar identitet, är identitetslösa. De känner väl sig macho också när de springer runt med slödder som uppfattas som normbrytande och lite "farliga".
Jag tror att de flesta tjejer växer ur det. Är man kvar i den mentaliteten när man är över 18 år så är det något som är RIKTIGT fel. För tankesättet är infantilt, man bör växa ifrån det. Jag har själv träffat såna tjejer som växt ifrån det.

Så är det generellt. Utan att prata specifikt om BO i tråden. Jag pratar generellt.
Senast redigerad av kungarolf 2019-10-08 kl. 20:43.
Citera
2019-10-08, 20:44
Medlem
En bekant som sitter inne sa att det är enkelt att få någon illa åtgången inne genom att sprida falska rykten t.ex. ”Y har förgripit sig på barn och misshandlat sin fru till döds” utan att det ligger någon sanning i påståendet. Y blir då väldigt trakasserad och ofta misshandlad. Jag hoppas han och Denis hamnar på samma ställe :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in