Citat:
Ursprungligen postat av
skanskman
Jag frågade tidigare i tråden om det är bekräftat att BO är den svenska tjej med initialerna J.T. som omtalats i flera inlägg. Jag fick inget svar, men eftersom ett flertal personer nämnt samma namn får man väl anta att det stämmer. Min fråga är då (precis som i en rad andra våldsbrott där gärningsmännen haft invandrarbakgrund):
Vad i h-e får en till synes normal svensk tjej att ha en relation med en kriminellt belastad babbe vars huvudsakliga mål i livet tycks vara att bli betraktad som "farlig gangster"? Och varför i h-e valde hon dessutom att skaffa barn med detta low-life?
Nej, jag menar inte att skuldbelägga offret. Men det är rimligt att undra varför en viss kategori svenska kvinnor medvetet väljer att ha relationer med kriminella invandrarmän?
Vet inte. En del tjejer drar sig till såna. Det räcker ju att titta ute på stan, svenska tjejer som springer runt och avgudar lösdrivande och helt sysslolösa ensamkommande flyktingungdomar som brukar och säljer droger. Man bara undrar, vad fan får denna unga tjej att jaga omkring med dessa killar. De sista killarna på samhällstrappan, helt förlorade nollor.
Det är tjejer utan sysselsättning och ambitioner. Tjejer som varken idrottar eller sköter skolan. Tjejer som inte passar in i mallen och som söker sig till andra som inte passar in i mallen. Kanske har föräldrar som är socialfall eller har psykiska problem. Tjejer som saknar identitet, är identitetslösa. De känner väl sig macho också när de springer runt med slödder som uppfattas som normbrytande och lite "farliga".
Jag tror att de flesta tjejer växer ur det. Är man kvar i den mentaliteten när man är över 18 år så är det något som är RIKTIGT fel. För tankesättet är infantilt, man bör växa ifrån det. Jag har själv träffat såna tjejer som växt ifrån det.
Så är det generellt. Utan att prata specifikt om BO i tråden. Jag pratar generellt.