Citat:
Ursprungligen postat av
PerGunnar76
Om du är så säker på att ALLT jag gör är fel så måste det vara en smal sak att berätta vad du tycker jag ska göra. Det kan du inte . Du vet inte.
Du vet väl inte heller själv egentligen var din sko klämmer i det du läser i tråden. Det enda jag kan få det till är att du är avundsjuk på folk som pluggar och får högre lön än om de inte skulle pluggat och du har så pass feta problem med det så du gillar när det går dåligt för dessa.
Min anställning slutade 16 juli. Jag har akassa nu ja. Det är så det funkar lille vän. Ja du verkar vara en nolla. inget vettigt kommer ur dig ju så vad ska jag tro?
Återigen, läs igenom tråden igen och ta till dig av råden du har fått, det är många som gett dig rätt vägledning här som du ignorerat.
Jodå, som sagt så känner jag igen rättshaverister när jag ser dem, har med sådana som du att göra nästan dagligdags.
Att du inte hittar något vettigt i den här tråden är för att du inte förstår att skilja på skit (som du skriver) och guld (råd du fått i tråden). Hade du kunnat det hade du inte haft de problem du har.
Jag har ingen anledning att vara avundsjuk, däremot projicerar du en väldig massa. Med tanke på att du inte förstår så enkla saker som hur man betalar räkningar eller vad som händer om man låter bli, eller hur man reklamerar en prdukt utan att göra det till en rättssak, är jag inte särskilt bekymrad vad du tror om mig.