2019-10-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iloveass2
Antagligen samma sak som du, eftersom du saknar sjukdomsinsikt.

Så då gör jag inte nåt fel ändå?

Vad är det du vill att jag ska göra om du hade en trollstav och fick och kunde bestämma det? Du verkar ha en väldig klar uppfattning men du vägrar delge oss andra den?
Citera
2019-10-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
What? Tror fan att du kan söka jobb fast att du har skulder hos fogden. Vissa jobb kan dock uteslutas, då man vill ha folk att lita på.

Jupp. söker bara chefsjobb. Har bara varit chef i min karriär inom bank.

Inget jag är mallig för men det är så det är och jag är duktig ekonom. dålig på andra saker
Citera
2019-10-09, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerGunnar76
Så då gör jag inte nåt fel ändå?

Vad är det du vill att jag ska göra om du hade en trollstav och fick och kunde bestämma det? Du verkar ha en väldig klar uppfattning men du vägrar delge oss andra den?

Jodå, du gör allting fel, men du har inte förstånd att förstå att din verklighetsuppfattning är skev.

Jag, precis som många andra användare, har redan förklarat väldigt pedagogiskt för dig vad du gör för fel, men som jag påpekat många gånger nu så verkar du inte ha förmågan att förstå och ta till dig av vad som skrivs.
Citera
2019-10-09, 14:42
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Jupp. söker bara chefsjobb. Har bara varit chef i min karriär inom bank.

Inget jag är mallig för men det är så det är och jag är duktig ekonom. dålig på andra saker

Duktig ekonom Chef inom bankväsendet!
Då borde du väl 2016 kunnat låna 5000 kr i den banken?

(FB) Lån trots Tredskoanmärkningar

PerGunnar76:

Jag kanske ska tillägga att jag redan fått NEJ till 5 000 av följande 11 banker

SMSPENGAR
Sevenday
wasakredit
marginalen bank
nordax bank
svea
forex
santander
Citera
2019-10-09, 14:48
Medlem
Citat:

PerGunnar76:

SMSPENGAR
Sevenday
wasakredit
marginalen bank
nordax bank
svea
forex
santander

Ja, och om han bara varit chef inom bankväsendet så har han haft väldigt låg årsinkomst. Att han skulle ha blivit chef inom bankväsendet efter 2016 är fullständigt uteslutet då han haft 20-talet betalningsanmärkningar och flertalet tredskodomar och andra civilrättsliga domar mot sig som hade gjort att vilken bank som helst dragit öronen åt sig.

Citat:
2013: 240tkr
2014: 58 tkr
2015: 240 tkr
2016: 240 tkr
Citera
2019-10-09, 15:05
Medlem
Citat:
Jodå, du gör allting fel, men du har inte förstånd att förstå att din verklighetsuppfattning är skev.

Jag, precis som många andra användare, har redan förklarat väldigt pedagogiskt för dig vad du gör för fel, men som jag påpekat många gånger nu så verkar du inte ha förmågan att förstå och ta till dig av vad som skrivs.

Vad är det du vill att jag ska göra om du hade en trollstav och fick och kunde bestämma det?

Du verkar lite knäpp i huvudet själv om du har så svårt att precisera VAD DU VILL JAG SKA GÖRA
Citera
2019-10-09, 15:07
Medlem
Citat:

PerGunnar76:

SMSPENGAR
Sevenday
wasakredit
marginalen bank
nordax bank
svea
forex
santander

Man får inte låna pengar i bank om man har anmärkning (felaktig).

Vad är det mer du inte förstår? Du kanske aldrig varit i skilsmässa eller fått din förmögenhet nollad nån gång?

tänk lite innan du skriver så blir det mer intressant
Citera
2019-10-09, 15:07
Medlem
Citat:
Vad är det du vill att jag ska göra om du hade en trollstav och fick och kunde bestämma det?

Du verkar lite knäpp i huvudet själv om du har så svårt att precisera VAD DU VILL JAG SKA GÖRA

Om jag hade en trollstav hade jag gett dig lite allmänt folkvett, det hade räckt långt.

Jag har annat att göra än att lägga tid på att förklara för dig, för det är lönlöst. Läs igenom tråden igen och försök lägga ditt ego åt sidan, förstår du ändå inte hjälper det inte att jag skriver en gång till.
Citera
2019-10-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ja, och om han bara varit chef inom bankväsendet så har han haft väldigt låg årsinkomst. Att han skulle ha blivit chef inom bankväsendet efter 2016 är fullständigt uteslutet då han haft 20-talet betalningsanmärkningar och flertalet tredskodomar och andra civilrättsliga domar mot sig som hade gjort att vilken bank som helst dragit öronen åt sig.

Jag har inte jobbat alla år i Sverige. Jag har jobbat i Köpenhamn. Det syns inte i de svenska deklarationerna. Jag har förgäves försökt lägga till dessa inkomstuppgifter hos UC men de har bara skrattat åt mig.

Unge fär som du skrattar nu och verkar närmast lycklig om jag inte får jobb som tidigare på nytt ? skumt . du kanske är vänster? avundsjuk? det blir skatt till dig men det är det väl inte värt för du blir mer avundsjuk om nån kan plugga och tjäna mer än du?
Citera
2019-10-09, 15:10
Medlem
Citat:
J haft 20-talet betalningsanmärkningar och flertalet tredskodomar och andra civilrättsliga domar mot sig som hade gjort att vilken bank som helst dragit öronen åt sig.

Nope allt är borta nu. de ligger 3 år. bra va?
Citera
2019-10-09, 15:11
Medlem
Citat:
Om jag hade en trollstav hade jag gett dig lite allmänt folkvett, det hade räckt långt.

Jag har annat att göra än att lägga tid på att förklara för dig, för det är lönlöst. Läs igenom tråden igen och försök lägga ditt ego åt sidan, förstår du ändå inte hjälper det inte att jag skriver en gång till.

Väldigt bra feedback. Du saknar folkvett. du är körd.

vad är det DU VILL JAG SKA GÖRA?

du vet inte. du är en nolla
Citera
2019-10-09, 15:34
Medlem
Citat:
Väldigt bra feedback. Du saknar folkvett. du är körd.

vad är det DU VILL JAG SKA GÖRA?

du vet inte. du är en nolla
Det finns en instruktion till vad jag vill att du ska göra just nu, i inlägget som du citerade, men du kanske missade det?

Sen är det magstarkt av dig att kalla andra för WT, nollor, avundsjuka osv. när du själv är arbetslös (oanställningsbar), skuldsatt och inte ens klarar av att reklamera en produkt till CDON...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in