2019-10-05, 00:03
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det verkar inte finnas några som är så fixerade vid kukstorlek som de män som komplex för att de har för liten.

Det är ju inte heller så att vi med lite större kukar får alla kvinnor vi pekar på.

De sant.

Har själv en penis komplex.

Men de som har stora har en penis fixering. Och det är annan grej. De liksom vill visa upp den via tighta jeans och byxor eller omklädningsrummet eller på bussen på tåget ja varsomhelst.

Hade ja haft en stor så hade ja haft gråa eller silvriga kostymbyxor pp mig minst 3 ggr per vecka. Folk skulle tro att jag har en kaffe termos i fickan.
Citera
2019-10-05, 00:04
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Vilket land är du ifrån? Är du muslim?

Är från Östeuropa och har även rötter från Tyskland samt mellanöstern.

Ja är en mix.
Citera
2019-10-05, 00:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Är från Östeuropa och har även rötter från Tyskland samt mellanöstern.

Ja är en mix.

Tyska kvinnor är de slampigaste av de grupper du nämner.
Citera
2019-10-05, 00:26
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Jag har en god vän som inte bara har över 20 cm i kuk (enligt han själv), han är även ett riktigt muskelberg. Ser ut som en stereotypisk viking med mörkblont skägg. Vi skojar om att han kanske skulle funka som porrskådis, dock så är livet som porrskådis ingen dans på rosor, och de flesta manliga porrskådisar måste börja sin karriär med bögporr.

Det finns andra saker man kan kan ägna sig åt om man är välhängd, t.ex så kan man ägna sig åt att bara njuta, av att inte behöva ha komplex och kompenseringar.
Vetskapen om att tjejen alltid får mer än hon klarar är nog så tillfredsställande.

Men, jag har inga stora muskler, och skägg slutade jag med när alla konformistiska hipsterfittor skulle börja med det..
Citera
2019-10-05, 00:51
Medlem
Roidberts avatar
Har själv en normalstor kuk och brukar stå och föna pungen med omklädningsrummets hårtork, men hade jag varit välhängd hade jag gått runt och lufttorkat i minst 30min innan jag beger mig hem för att försäkra mig om att så många som möjligt ser min kuk.
Citera
2019-10-05, 00:55
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Vad fan är det här? Du kan ju förstås inte vara så jävla efterbliven att du tror att kukstorlek har något med utbildning, pengar eller IQ att göra.

Faktiskt läste jag någon studie som visade att bögar hade något större kuk i genomsnitt än straighta män.

Själv har jag rätt stor kuk, typ 18 cm i erigerat tillstånd, men jag visar inte upp mig i omklädningsrum (jag är mycket sällan i omklädningsrum öht). En stor kuk är något man visar för tjejer, inte killar. Såvida man inte är bög.

Vad ger dig som småkukad man, Otursmannen, för anledning att kritisera en storkukad bara för att han är storkukad? Ska det spela någon roll vilken kukstorlek man har? Om din pappa, morfar, bror eller son eller bästa kompis har en stor kuk, blir du arg på honom då?

Amen på den!
Citera
2019-10-05, 00:56
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Nej och du har rätt men ändå inte
Många män kämpar för att nå status och för att få kvinnor.

Men har man redan stor kuk så nöjer man sig med att arbeta som livsmedelsmedarbetare.

Men ja det finns storkukad smarta män.

Vilken fin fantasi du har
Citera
2019-10-05, 01:02
Medlem
Katten-Gustavs avatar
Den här tråden får mig att tvivla på svenska män.
Citera
2019-10-05, 10:03
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejda
Hej

När jag är i offentliga omklädningsrum och dusch, så går alltid de välhängda runt och visar upp sin drule. 80-90% som har normal storlek brukar gömma sig mot ett hörn när de duschar. När de är klar famlar de med handen bakom ryggen för att nå handduken som de snabbt lindar runt midjan, sen går de därifrån. De välhängda går runt helt utan att skämmas. De går först 10 steg förbi duschen så drulen slår långt åt vänster och långt åt höger, sedan kan dom ställa sig framför spegeln och snygga till håret. Har dom barn med sig så placeras dessa helst ut på så vis att han måste gå fram och tillbaka för att hjälpa dem.

Personligen skulle jag göra samma sak. Hade jag haft en 25 cm slak drule, då skulle jag enbart gå till badhuset för att hänga i duschen och visa vem som är chef och alfahanne. Hade stått där hela dagen och schampoonerat mitt hår.

Fler som tänkt på detta skrytiga beteende?
Det handlar inte om skryt, förmodligen är det bögar som saknar bastuklubben.
Citera
2019-10-05, 17:46
Avslutad
Citat:
Helt sjukt att män är mer intresserade av att diskutera kukstorlek än vad kvinnor är.

Känner du dig stor när du säger att små kukar är dom som växer mest?

Såg det på embarrasing bodies eller vad det heter.
Dom har ju statistik över det hela..

Så det är ju baserat på fakta. Och inte nåt jag har hittat på
Citera
2019-10-05, 17:50
Avslutad
Citat:
Helt sjukt att män är mer intresserade av att diskutera kukstorlek än vad kvinnor är.

Känner du dig stor när du säger att små kukar är dom som växer mest?

Hitta nåt liknande
https://www.medicalnewstoday.com/articles/271647.php
Citera
2026-08-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejda
Hej

När jag är i offentliga omklädningsrum och dusch, så går alltid de välhängda runt och visar upp sin drule. 80-90% som har normal storlek brukar gömma sig mot ett hörn när de duschar. När de är klar famlar de med handen bakom ryggen för att nå handduken som de snabbt lindar runt midjan, sen går de därifrån. De välhängda går runt helt utan att skämmas. De går först 10 steg förbi duschen så drulen slår långt åt vänster och långt åt höger, sedan kan dom ställa sig framför spegeln och snygga till håret. Har dom barn med sig så placeras dessa helst ut på så vis att han måste gå fram och tillbaka för att hjälpa dem.

Personligen skulle jag göra samma sak. Hade jag haft en 25 cm slak drule, då skulle jag enbart gå till badhuset för att hänga i duschen och visa vem som är chef och alfahanne. Hade stått där hela dagen och schampoonerat mitt hår.

Fler som tänkt på detta skrytiga beteende?

Har sett det här beteendet många gånger i duschen på gymet och tycker det är helt rätt av dom storkukade. De har allt att vinna och inget att förlora. Ingen kaxar sig mot dom. Storkukade regerar alltid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in