2019-10-04, 22:25
Medlem
Hej

När jag är i offentliga omklädningsrum och dusch, så går alltid de välhängda runt och visar upp sin drule. 80-90% som har normal storlek brukar gömma sig mot ett hörn när de duschar. När de är klar famlar de med handen bakom ryggen för att nå handduken som de snabbt lindar runt midjan, sen går de därifrån. De välhängda går runt helt utan att skämmas. De går först 10 steg förbi duschen så drulen slår långt åt vänster och långt åt höger, sedan kan dom ställa sig framför spegeln och snygga till håret. Har dom barn med sig så placeras dessa helst ut på så vis att han måste gå fram och tillbaka för att hjälpa dem.

Personligen skulle jag göra samma sak. Hade jag haft en 25 cm slak drule, då skulle jag enbart gå till badhuset för att hänga i duschen och visa vem som är chef och alfahanne. Hade stått där hela dagen och schampoonerat mitt hår.

Fler som tänkt på detta skrytiga beteende?
Citera
2019-10-04, 22:32
Bannlyst
Erotik och sexualitet, har du fått i dig hela flaskan innan kl hunnit slå 23?
Citera
2019-10-04, 22:44
Medlem
Otursmannens avatar
Ja har märkt samma sak.

När man har stor kuk så söker man bekräftelse för att kompensera för annat man saknar.. Oftast är stor kukade män fattiga, och har ingen utbildning.

Då de är hedonister och njuter istället för att kämpa. Tror de är även mer lyckligare än andra män. Att ha stor kuk känslan kan inte köpas med pengar utan det är något man har.

Det finns Säkert också en koppling mellan att bli bög och ha stor kuk. Då man är för involverad och besatt av kuk, till sist så älskar man kukar.

Hade jag varit rik så hade jag tagit en bunte cash ut från fickan vid varje små köp jag hör, så att de andra män blir arga.
Citera
2019-10-04, 22:53
Medlem
Känner inte igen det där alls. Rör mig, och har så gjort i många omklrum under åren.

Visst de med Micropenis kanske skyr sig. Annars är det sällan skillnad på en stor kul och en medel stor kuk och dess herrar.
Pundus och självförtroendet trumphar detta med storlek.
Citera
2019-10-04, 23:13
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Ja har märkt samma sak.

När man har stor kuk så söker man bekräftelse för att kompensera för annat man saknar.. Oftast är stor kukade män fattiga, och har ingen utbildning.

Då de är hedonister och njuter istället för att kämpa. Tror de är även mer lyckligare än andra män. Att ha stor kuk känslan kan inte köpas med pengar utan det är något man har.

Det finns Säkert också en koppling mellan att bli bög och ha stor kuk. Då man är för involverad och besatt av kuk, till sist så älskar man kukar.

Hade jag varit rik så hade jag tagit en bunte cash ut från fickan vid varje små köp jag hör, så att de andra män blir arga.

Vad fan är det här? Du kan ju förstås inte vara så jävla efterbliven att du tror att kukstorlek har något med utbildning, pengar eller IQ att göra.

Faktiskt läste jag någon studie som visade att bögar hade något större kuk i genomsnitt än straighta män.

Själv har jag rätt stor kuk, typ 18 cm i erigerat tillstånd, men jag visar inte upp mig i omklädningsrum (jag är mycket sällan i omklädningsrum öht). En stor kuk är något man visar för tjejer, inte killar. Såvida man inte är bög.

Vad ger dig som småkukad man, Otursmannen, för anledning att kritisera en storkukad bara för att han är storkukad? Ska det spela någon roll vilken kukstorlek man har? Om din pappa, morfar, bror eller son eller bästa kompis har en stor kuk, blir du arg på honom då?
Citera
2019-10-04, 23:18
Avslutad
Det som är intressant är att en stor slakdase inte blir så stor i erigerat tillstånd.

Dom som växer mest enligt statistik är dom som har en mindre drule
Citera
2019-10-04, 23:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det som är intressant är att en stor slakdase inte blir så stor i erigerat tillstånd.

Dom som växer mest enligt statistik är dom som har en mindre drule

Helt sjukt att män är mer intresserade av att diskutera kukstorlek än vad kvinnor är.

Känner du dig stor när du säger att små kukar är dom som växer mest?
Citera
2019-10-04, 23:20
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad fan är det här? Du kan ju förstås inte vara så jävla efterbliven att du tror att kukstorlek har något med utbildning, pengar eller IQ att göra.

Faktiskt läste jag någon studie som visade att bögar hade något större kuk i genomsnitt än straighta män.

Själv har jag rätt stor kuk, typ 18 cm i erigerat tillstånd, men jag visar inte upp mig i omklädningsrum (jag är mycket sällan i omklädningsrum öht). En stor kuk är något man visar för tjejer, inte killar. Såvida man inte är bög.

Vad ger dig som småkukad man, Otursmannen, för anledning att kritisera en storkukad bara för att han är storkukad? Ska det spela någon roll vilken kukstorlek man har? Om din pappa, morfar, bror eller son eller bästa kompis har en stor kuk, blir du arg på honom då?

Nej och du har rätt men ändå inte
Många män kämpar för att nå status och för att få kvinnor.

Men har man redan stor kuk så nöjer man sig med att arbeta som livsmedelsmedarbetare.

Men ja det finns storkukad smarta män.
Citera
2019-10-04, 23:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nej och du har rätt men ändå inte
Många män kämpar för att nå status och för att få kvinnor.

Men har man redan stor kuk så nöjer man sig med att arbeta som livsmedelsmedarbetare.

Men ja det finns storkukad smarta män.

Såg själv i en annan tråd att du tycker ditt liv suger på grund av din lilla kuk.
Citera
2019-10-04, 23:25
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ja har märkt samma sak.

E du här i den här tråden nu och ljuger?

Citat:

Har du belägg för detta eller är det bara något du hittar på så som du brukar göra?

Citat:

Är det verkligen säkert det? Här blir det mer bisarrt än någonsin förr. Var finns belägg eller hittar du på som vanligt?

Citat:

Jag förstår att du som den beta-man du är måste hävda dig på detta typiska beta-man viset.
Citera
2019-10-04, 23:28
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Såg själv i en annan tråd att du tycker ditt liv suger på grund av din lilla kuk.

Ja. Det är sant.

Har en jävligt liten slak kuk.
Citera
2019-10-04, 23:30
Medlem
Pungpuckels avatar
Haha det låter som mig, jag är visserligen välhängd, och har inga övriga kroppskomplex, så jag njuter av min nakenhet.
Men skryt skulle jag inte kalla det, man är ju rätt van vid sin egna kuk?

Hade jag däremot haft en liten kuk och gjort en penisförlängning och fått en riktig snabel, då hade jag säkert "skrutit" på det sättet du beskriver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in