Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Ja har märkt samma sak.
När man har stor kuk så söker man bekräftelse för att kompensera för annat man saknar.. Oftast är stor kukade män fattiga, och har ingen utbildning.
Då de är hedonister och njuter istället för att kämpa. Tror de är även mer lyckligare än andra män. Att ha stor kuk känslan kan inte köpas med pengar utan det är något man har.
Det finns Säkert också en koppling mellan att bli bög och ha stor kuk. Då man är för involverad och besatt av kuk, till sist så älskar man kukar.
Hade jag varit rik så hade jag tagit en bunte cash ut från fickan vid varje små köp jag hör, så att de andra män blir arga.
Vad fan är det här? Du kan ju förstås inte vara så jävla efterbliven att du tror att kukstorlek har något med utbildning, pengar eller IQ att göra.
Faktiskt läste jag någon studie som visade att bögar hade något större kuk i genomsnitt än straighta män.
Själv har jag rätt stor kuk, typ 18 cm i erigerat tillstånd, men jag visar inte upp mig i omklädningsrum (jag är mycket sällan i omklädningsrum öht). En stor kuk är något man visar för tjejer, inte killar. Såvida man inte är bög.
Vad ger dig som småkukad man, Otursmannen, för anledning att kritisera en storkukad bara för att han är storkukad? Ska det spela någon roll vilken kukstorlek man har? Om din pappa, morfar, bror eller son eller bästa kompis har en stor kuk, blir du arg på honom då?