2019-10-04, 23:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Ja. Det är sant.

Har en jävligt liten slak kuk.

Det ger dig ingen rätt att kalla män med stor kuk för idioter eller outbildade. Du är väl inte så dum på riktigt så att du tror att kukstorlek har med utbildning att göra?
Citera
2019-10-04, 23:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Haha det låter som mig, jag är visserligen välhängd, och har inga övriga kroppskomplex, så jag njuter av min nakenhet.
Men skryt skulle jag inte kalla det, man är ju rätt van vid sin egna kuk?

Jag har en god vän som inte bara har över 20 cm i kuk (enligt han själv), han är även ett riktigt muskelberg. Ser ut som en stereotypisk viking med mörkblont skägg. Vi skojar om att han kanske skulle funka som porrskådis, dock så är livet som porrskådis ingen dans på rosor, och de flesta manliga porrskådisar måste börja sin karriär med bögporr.
Citera
2019-10-04, 23:37
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
E du här i den här tråden nu och ljuger?

Har du belägg för detta eller är det bara något du hittar på så som du brukar göra?

Är det verkligen säkert det? Här blir det mer bisarrt än någonsin förr. Var finns belägg eller hittar du på som vanligt?

Jag förstår att du som den beta-man du är måste hävda dig på detta typiska beta-man viset.

Snälla gå sug en kuk eller något.

Är ingen beta man. Utan råkar bara ha liten average kuk.

Men det är sant!

Känner en kille som har stor kuk och han blev bög. Blev helt wtf. Vet också att han alltid var lite besatt av sin långa kuk visade upp den för folk och så där

Sedan så är det inte svårt att inse att vissa män showar i omklädningsrummet.

Jag har en bror som har 17 cm slak. Och han showar alltid. Sedan så är han arbetslös och har ingen betyg från gymnasiet, han är inte så smart heller.

Och sluta stalka mig din cuck, gå slick rent sperman från annans kuk som rinner ur din flickväns puusey.

Bitch
Citera
2019-10-04, 23:41
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det ger dig ingen rätt att kalla män med stor kuk för idioter eller outbildade. Du är väl inte så dum på riktigt så att du tror att kukstorlek har med utbildning att göra?

Nej självklart inte.

Men det finns en samband. En liten samband.

Och det är. Har man en stor kuk så nöjer man sig att arbeta med vanligt jobb, man får sin bekräftelse från annanstans. Många professorer och högutbildade folk är typiska män med små kukar. Men de finns också de som har stora. Men majoriteten har små.
Citera
2019-10-04, 23:44
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Snälla gå sug en kuk eller något.

Är ingen beta man. Utan råkar bara ha liten average kuk.

Men det är sant!

Känner en kille som har stor kuk och han blev bög. Blev helt wtf. Vet också att han alltid var lite besatt av sin långa kuk visade upp den för folk och så där

Sedan så är det inte svårt att inse att vissa män showar i omklädningsrummet.

Jag har en bror som har 17 cm slak. Och han showar alltid. Sedan så är han arbetslös och har ingen betyg från gymnasiet, han är inte så smart heller.

Och sluta stalka mig din cuck, gå slick rent sperman från annans kuk som rinner ur din flickväns puusey.

Bitch

Jag stalkar inte dig. Men du skriver ju bara massa påhitt som en typisk beta-man i alla trådar. Du mår ju dåligt grabben.

Det är klart att vi med lite större doningar inte gömmer oss. Men det är inte så vanligt att man slänger med den extra mycket. Det uppfattas antagligen bara så av er med små snoppar och dåligt beta-man-självförtroende. Ni gömmer er ju som Ts beskriver så vi riktiga män inte skall se era små plopp-snoppar.

Men det är inget du behöver skämmas för. Men att du har en pyttesnopp kan säkert inverka på att du är en beta-man. Men inte alla med småttingsnoppar är beta-män så om du jobbar på ditt dåliga självförtroende så kan du jämna ut det.
Citera
2019-10-04, 23:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Vad skulle ju kännas skämmigt att kuken blir större i ett sällskap av män?
Citera
2019-10-04, 23:52
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Jag stalkar inte dig. Men du skriver ju bara massa påhitt som en typisk beta-man i alla trådar. Du mår ju dåligt grabben.

Det är klart att vi med lite större doningar inte gömmer oss. Men det är inte så vanligt att man slänger med den extra mycket. Det uppfattas antagligen bara så av er med små snoppar och dåligt beta-man-självförtroende. Ni gömmer er ju som Ts beskriver så vi riktiga män inte skall se era små plopp-snoppar.

Men det är inget du behöver skämmas för. Men att du har en pyttesnopp kan säkert inverka på att du är en beta-man. Men inte alla med småttingsnoppar är beta-män så om du jobbar på ditt dåliga självförtroende så kan du jämna ut det.

Ja har ett bra självförtroende. Men jag har inte det som kvinnor vill ha dvs en stor kuk som vrider ut deras ögon. Och ja vill bara ha ett normalt liv och inget annat. Är ingen beta man och kommer aldrig att bli det.

Kan uppfattas som gnällig, men om du inte förstår vad som händer med motivationen för män i min sits då är du naiv.

Och de ja säger om kvinnor och konsekvenserna med flera sex partners är sanning. Vill inte förbjuda sex men tjejerna måste fan börja skärpa sig. Kan helt enkelt inte se skillnaden mellan en eskort och en vanlig tjej idag. De båda har knullat runt med nästan lika många medans den riktiga horan har ändå tjänat pengar i slutändan.
Citera
2019-10-04, 23:56
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ja har ett bra självförtroende. Men jag har inte det som kvinnor vill ha dvs en stor kuk som vrider ut deras ögon. Och ja vill bara ha ett normalt liv och inget annat. Är ingen beta man och kommer aldrig att bli det.

Kan uppfattas som gnällig, men om du inte förstår vad som händer med motivationen för män i min sits då är du naiv.

Och de ja säger om kvinnor och konsekvenserna med flera sex partners är sanning. Vill inte förbjuda sex men tjejerna måste fan börja skärpa sig. Kan helt enkelt inte se skillnaden mellan en eskort och en vanlig tjej idag. De båda har knullat runt med nästan lika många medans den riktiga horan har ändå tjänat pengar i slutändan.

Ta en tjej från din kultur då.
Citera
2019-10-04, 23:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Det verkar inte finnas några som är så fixerade vid kukstorlek som de män som komplex för att de har för liten.

Det är ju inte heller så att vi med lite större kukar får alla kvinnor vi pekar på.
Citera
2019-10-04, 23:59
Medlem
Då ska man ju göra det hos damernas i så fall om man inte är bög. Fattar inte hur visa kuken för andra män kan vara manligt. Flytta till Finland om du vill syssla med sånt.
Citera
2019-10-05, 00:00
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ta en tjej från din kultur då.

Funderar faktiskt på det. Men vet inte.

Tjejer i mitt land är samma sak.

Detta är en global grej.

Tom arabländerna börjar med sånt skit.
Citera