Nu vet jag inte om det är rätt kategori, mod får gärna flytta om den passar i en annan forumdel. Har även försökt söka för att se så det inte finns liknande tråd, har ej kunnat hitta någon.
Min fråga är: Vilka kategorier följer du mest och läser i princip varje gång du besöker forumet? Vad är du mest intresserad av? Och berätta gärna varför du gillar dessa mest! Obs! Måste inte vara kategorier som du läser varenda gång du besöker forumet.
Listorna är inte i någon specifik ordning, utan bara skrev ner dom.
Så... vad gillar du att läsa om och varför?
Min fråga är: Vilka kategorier följer du mest och läser i princip varje gång du besöker forumet? Vad är du mest intresserad av? Och berätta gärna varför du gillar dessa mest! Obs! Måste inte vara kategorier som du läser varenda gång du besöker forumet.
Listorna är inte i någon specifik ordning, utan bara skrev ner dom.
Min lista ser ut som följande:
Motivering:
Jag läser mest om ekonomi, speciellt företagsekonomi och om företagande, då jag själv driver företag och älskar ekonomi.
- Data > Systemutveckling
- Data > Systemutveckling > C, C++ och assembler
- Data > Systemutveckling > Java
- Data > Systemutveckling > PHP
Motivering:
Då jag är programmerare i yrket så är detta ganska givet, att man följer systemutveckling och olika språk.
Motivering:
Gillar att läsa ämnen under kategorierna hem, barn och familj, bostad, relationer och husdjur. (Har själv en hund)
- Kultur > Censur och yttrandefrihet
- Kultur > Humor
- Kultur > Medier och journalistik
- Kultur > Reklam och marknadsföring
Motivering:
Tycker det är viktigt att läsa om den censur som råder i detta landet, och i utlandet och gillar även yttrandefriheten, tycker om humor, och att läsa om journalistik samt reklam och marknadsföring.
Motivering:
Läser många ämnen under kategorin Livsstil.
Motivering:
Även om jag generelt hatar politik, så kan man inte ungå att läsa om det som företagare och medborgare.
Motivering:
Gillar att resa, och läser därför mycket inom ovanstående kategori.
- Samhälle
- Samhälle > Arbetsliv och arbetsmarknad
- Samhälle > Företagsskvaller
- Samhälle > Juridik
- Samhälle > Jämställdhet och diskriminering
- Samhälle > Konspirationer och alternativa teorier
- Samhälle > Olyckor och katastrofer
- Samhälle > Utbildning och studier
- Samhälle > Övervakning och integritet
Motivering:
Läser många ämnen som handlar om Samhället. Läser mest i arbetsliv och arbetsmarknad, företagsskvaller och juridik.
- Vetenskap
- Vetenskap > Astronomi och rymdfart
- Vetenskap > Historia
- Vetenskap > Medicin och hälsa
- Vetenskap > Psykologi
- Vetenskap > Socialantropologi, etnologi och sociologi
- Vetenskap > Språk
Motivering:
Gillar att läsa om rymden, tekniska innovationer, psykologi samt medicin och hälsa.
Motivering:
Intressant att läsa vad för ämnen som inte finns någon kategori för.
Motivering:
Vem gillar inte att läsa om Flashback?
Även om detta inte är en kategori i sig, men jag läser mest av allt under "Nya ämnen", det läser jag varenda dag.
Så... vad gillar du att läsa om och varför?
Senast redigerad av webbutvecklaren 2019-10-04 kl. 13:06.
Senast redigerad av webbutvecklaren 2019-10-04 kl. 13:06.