2019-10-01, 00:04
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Jag kan passa på att glädja er med att de så saknade hårprodukterna från Herbal Essences nu äntligen har återlanserats i Sverige.
Fick en chock när jag såg flaskorna på hyllan hos CityGross förra veckan.

Hårbottnen kan nu äntligen bli fria från klåda, mjäll och etc.
Citera
2019-10-01, 00:53
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indian Bruce Li
Jag kan passa på att glädja er med att de så saknade hårprodukterna från Herbal Essences nu äntligen har återlanserats i Sverige.

Jag kan ge dej ett tips..tvätta håret 1 gång i halvåtet, men skölj av det varannan dag. Du kommer att få ett hår som ingen annan har
Tro mej jag har gjort det efter att ha läst en engelsk undersökning om schampoo mm och vad det innehåller.
Citera
2019-10-01, 01:11
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReallyNigga
Jag ska ge dig ett tips, du luktar fan!
Nej faktiskt inte! Jag är noga med min hygien. I början bad jag vänner och tjejjer lukta på mitt hår, efter att de knappt trott mej när jag förklarat att jag inte använt schampoo på flera månader.
Dom blev likna häpna som du.
Ska försöka leta upp studien. Där var ca 200 personer med i studien. 50 % kvinnor. Samtliga sa att det var fett i början men efter ca 3 veckor vart håret av bättre kvalitet än innan då de använde schampoo. Jag tror (vet) nu att mycket av det vi använder idag är bara för att företag ska tjäna pengar. Naturen sköter det bättre i många fall.
Citera
2019-10-04, 14:08
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indian Bruce Li

Blev först jätteglad när jag såg att de var tillbaka igen! Älskade verkligen deras schampo och balsam förr. Men så såg jag att de bytt konserveringsmedel till methylchloroisothiazolinone och methylisothiazolinone, som jag är allergisk emot, så det blir inget köp för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in