Hej! Jag har under en längre tid blivit mer och mer svullen om magen, misstänkte graviditet i någon månad innan allt eskalerade. Fick göra 100 prover, ultraljud på gäggstockar åoch allt detdär och inget fel på de och ingen bebis. Samtidigt som jag blir större å större om magen går jag ner i vikt. Och senaste månaderna har jag ej kunnat inta någon fast mat utan att bli liggandes i kramper med en extrem smärta på vänster sida om naveln och ner under den. Har ingen blindtarm heller även fast den satt på andra sidan men endå. Sen för en vecka sen fick jag göra koloskopi, å dom for in i tjocktarmen och kollade runt. Såg jättefint ut tills , jag tror de va en bit före blindtarmen å tunntarmen som dom hittade massor av små vita saker, typ jämnstora och alla hade egna blodkärl. Typ jättemånga!! Läkaren tog prover över allt men den fantastiskt välinformerande guidade turen i min tarm slutade leverera info när vi kom dit. Läkaren sa aldrig va de va!! Har googlat nu i ca 1 vecka för att försöka hitta liknande prickar som jag hade för att få en gissning på vad de är men hittar inget!! Är det någon som vet?? Svaren skulle dröja ca 6 veckor från proverna så 5 veckor kvar nu och jag håller på att bli tokig. Less på flytande mat men går ej med något annat..

/ ledsen å sjuk tarm