2019-09-30, 21:30
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejda
Det luktade inte så med den jag låg med innan. Inte heller tjejen före henne...

Det beror bl a om era vätskors ph-värden skiljer sig åt. Därför kan det lukta mer eller mindre knull med olika partners.
Citera
2019-09-30, 21:47
Medlem
Även tjejer till yttre sett fräscha kan lukta kattpiss där nere. Märkligt fenomen. Dom verkar totalt omedvetna om det.
Citera
2019-09-30, 21:53
Medlem
Fittor luktar olika och olika mycket.
Det kan bero på mycket, tex var i menscykeln dom befinner sig eller någon infektion som svamp.

Hur blöt en kvinna blir är individuellt. Grad av upphetsning är också en faktor.
Hört talas om fontänorgasm? Behöver inte vara så kraftig att det sprutar ur musen.

Mina egna erfarenheter säger att det finns alla sorter, själv föredrar jag fittor som både smakar och luktar lite grann. Har aldrig upplevt en fittas doft eller smak som avtändande även om doft/smak varit tydlig.
Kvinnor som det rinner ur vid orgasm är coolt och upphetsande, se till att vara klar själv innan eller samtidigt för friktionen blir minimal.
Citera
2019-09-30, 22:31
Avslutad
Någon sa att även fräscha snygga tjejer luktar därnere. Det beror på övertvätt med parfymerad tvål vilket kan rubba PH balansen i underlivet.
Citera
2019-09-30, 23:03
Medlem
Ja det märker man!
Alltså, varför inte ta det med henne bara? Det finns skit bra hjälpmedel på apoteket t ex lactal balans som gör så att man får tillbaka pH värdet igen. Är det bakteriell vaginos så blir det tjocka vita flytningar och då hade du säkerligen märkt det på kuken..

Är det såhär VARJE gång? Tänker att de e tillfälligt innan / efter mens eller så.
Citera
2019-09-30, 23:37
Medlem
Morticia87s avatar
Så här är det för de flesta kvinnor. Listen and learn!

Tvättar man sig med Apotekets milda neutrala intimtvål eller olja så håller man sig till samma ph-värde som musen ska ha. Man använder inte parfymerade tvålar för då sabbar man ph-värdet och då kan det kanske börja lukta annorlunda. Lukten där nere kan bero på vad man äter. Mycket frukt kan ge en sötare smak/lukt än annan mat. Jag tror de flesta tjejer är medvetna om hur de luktar. Det är olika var man är i menscykeln. Direkt efter mensen tar slut luktar det unket och lite äckligt. Spelar ingen roll hur mycket man tvättar sig där nere. Infektioner och sjukdomar kan göra att det luktar mindre gott.
Personligen vill jag alltid ta en dusch innan sex och vill att partnern gör det samma. Otvättad balle är inte det minsta trevligt och det luktar inte rosor..
Sen är det så att när sperman sprutas in och blandas med tjejens fukt så luktar det faktiskt speciellt av spermier och senare kan det börja lukta lite fiskaktigt, vilket beror på att dessa två olika vätskor möts. Så denna lukt kan inte endast skyllas på tjejen utan det är killens spermier som ställer till det med lukten efteråt. Hoppas ni killar har fått lite mer att tänka på nu :-)
Citera
2019-09-30, 23:51
Medlem
Citat:
Brukar ha en tjej under 6 mån och knulla ca 70-100 ggr under den perioden. När det tagit slut dejtar jag och har ett par stycken ONS. Jag brukar nog knulla 2-3 ggr/v utslaget på 12 månader. Och då med 4-5 stycken.

Å trots detta frenetiska knullande är du frågande till vrf en fitta kan lukta konstigt?🤔 Ja du😂
Finns många svar på din fråga och mycket handlar om biologi. När tjejer har ägglossning t ex kan lukten vara på ett sätt (behöver inte vara negativt men kan vara annorlunda), precis som din sperma kan lukta olika osv. Helt ärligt tror jag att de flesta tjejer är måna om att vara fräscha när det vankas sex, precis som de flesta killar. Knulla lugnt😜
Citera
2019-10-01, 00:23
Medlem
SvampDamp.s avatar
Urin kan ge ifrån sig ett hjärtskärande odör som verkar leta sig in i varje liten vrå av hjärnan för att lämna ett spår av föräckelse. Vid orgasm kan några droppar av den gulaktiga vätskan beblanda sig med fittsaften och framhäva varandra.
Citera
2019-10-26, 22:47
Medlem
Då vi har olika kroppsdoft även som precis nyduschade har vi ju även olika könsdoft än hur renliga vi är. Min erfarenhet är, att min fitta som nytvättad luktar nästintill ingenting, men om jag fått sperma i den så luktar det genast fisk!
Så min slutsats som både frisk och mån om min hygien är att det sker någon sorts "kemisk" reaktion.
Så, om det luktar först efter en spermaladdning så tror jag inte att tjejen/kvinnan kan beskyllas för den lukt som uppstår. Bara att gå omkring så att allt får rinna ut och sen tvätta av sig
Citera
2019-11-02, 23:12
Medlem
Jag är ganska säker på att lukten berodde på att tjejen haft mens dagarna före. Vi har haft sex många gånger sedan dess och det har nästan luktat ingenting.
Citera
2019-11-10, 08:30
Medlem
Märker killar att deras kuk inte luktar gott?
Senast redigerad av beaut 2019-11-10 kl. 08:35.
Citera
2019-11-10, 16:40
Bannlyst
Citat:
Fittlukten kommer och går, jag kan liksom inte lokalisera varifrån den kommer. Tillslut kommer jag på; jag luktar på soffdynan där hon suttit efter samlaget (givetvis med trosor och byxor) och tro på fan - det har trängt igenom fittsaft genom kläder och ner i soffan.

Ursäkta dubbla skrattsmileys, men det där var vansinnigt roligt. "Tro på fan.." Vilken spännande dag, springa runt och försöka luska ut var fittlukten kommer ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in