2019-09-30, 21:11
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketman78
Bra fråga (har inte läst tråden reagerar på rubriken bara), något som jag själv också funderat hela livet på, inte kan man fråga en tjej om detta.

Kan det bero på urinvägsinfektioner? Att vissa tjejer luktar illa trotts att de tvättar sig regelbundet, eller beror det på att de inte stoppar in fingrar och tvättar ordentligt både invändigt och utvändigt??

Jag vill ha svar på detta också!!

Jaså skrev du inte det.
Citera
2019-09-30, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Det är nog individuellt, vissa märker inte när de har dålig andedräkt eller luktar svett, andra gör det.

Andedräkt är vida känt. Det brukar man inte själv kunna känna trots att andedräkten passerar precis under näsan innan den når ut i rummet.

Dock brukar jag känna att det luktar röv när jag haft ett ordentligt bukras. Går jag och pissar (sitter ned) så känner jag rövlukten osa upp mellan benen och upp mot näsan. Samma sak om jag runkat mycket och inte tvättat kuken på två dygn. Då luktar det kuk varje gång jag rullar ned förhuden. Jag får inte kväljningar av min egen kuklukt och tycker inte att det är äckligt. Dock tror jag att andra kan tycka att det doftar mindre gott och när jag känner att det luktar otvättad kuk och jag vet att någon tjej kommer vara där nere i regionen, så tvättar jag den grundligt. Kan till och med tvätta en gång på förmiddagen och en extra gång strax innan tjejerna kommer hem till mig - för säkerhetsskull.
Citera
2019-09-30, 21:14
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejda
Hej

Har dejtat en tjej en tid. Här om dagen hade vi sex första gången. Hon blev superblöt där nere och när jag sprutade i henne och drog ut den så märkte jag hur blöt hon var. Jag är van vid att tjejer endast är blöt i slidan och max på blygdläpparna. Denna tjej var blöt överallt. Sprang på toa och hämtade papper. Men det var redan försent. Det låg en stor fläck på lakanet och en lika stor fläck på madrassen. Bäddade om och senare på dagen knullade vi igen och även samma sak då. Trots att jag bytt till nytvättad madrass och lakan luktar det ändå fitta i rummet. Lukten liksom hänger i luften. Nästa dag har lukten försvunnit, dock känner jag i vardagsrummet att det luktar fitta. Fittlukten kommer och går, jag kan liksom inte lokalisera varifrån den kommer. Tillslut kommer jag på; jag luktar på soffdynan där hon suttit efter samlaget (givetvis med trosor och byxor) och tro på fan - det har trängt igenom fittsaft genom kläder och ner i soffan. Sliter loss ”fodralet” till kudden och tvättar det. Nu är mitt hus fri från fittlukt.

Jag gillar denna tjej. Hon är jätte snäll och bra. Men om hon ska lukta så här kommer det aldrig fungera. Jag kommer inte vilja ligga om fittan luktar på detta vis. Oralsex är uteslutet. Fittan luktar något mer än vad som är normalt före samlag. Men under samlaget verkar något kemiskt ske mellan min kuk och hennes fitta. Jag gissar på att hon har bakteriell vaginos. Hon verkar inte äta antibiotika. Hon har iaf inte stoppat i sig mediciner någonsin när jag träffat henne. Känner tjejer att dom luktar illa? Om jag känner bör ju även hon känna samma sak? Eller?

Jag kan ju inte säga något till henne så här tidigt i relationen. Sånt där måste man ju känna själv!

Men är du trög eller? Du sprutar i henne, så vart tror du sperman tar vägen? Absorberas av slidväggarna eller? F.ö han det vara kombon av era kroppsvärskor som luktar 'knull" (inte "fitta" alltså). Min fitta luktar aldrig mysko förutom när nån sprutat sperma i den.
Citera
2019-09-30, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Ts, fick din kvinna orgasm? Isf kan det komma kiss och det luktar ju. Vanlig fittsaft luktar knappt något överhuvudtaget!

Jo hon fick orgasm. Men det är ingen ursäkt. Jag har gett andra tjejer orgasm och dessa har inte luktat. Kiss luktar definitivt inte på detta vis. Kiss luktar mer som äpplejuice och ammoniak.
Citera
2019-09-30, 21:19
Medlem
Kniv-Yxas avatar
Citat:
Jo hon fick orgasm. Men det är ingen ursäkt. Jag har gett andra tjejer orgasm och dessa har inte luktat. Kiss luktar definitivt inte på detta vis. Kiss luktar mer som äpplejuice och ammoniak.

Det är nog bara du som är ovan vid fittsaft, du får inte ligga så ofta eller hur?
Citera
2019-09-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Men är du trög eller? Du sprutar i henne, så vart tror du sperman tar vägen? Absorberas av slidväggarna eller? F.ö han det vara kombon av era kroppsvärskor som luktar 'knull" (inte "fitta" alltså). Min fitta luktar aldrig mysko förutom när nån sprutat sperma i den.

Sperman rinner ut, ja. Men det brukar vara först då kuken är ute. Ibland brukar det krävas att hon sätter sig upp för att det ska rinna ut. I detta fall verkar det rinna ut fittsaft runt min kuk sekunderna innan jag ens kommit.

Jag tycker inte andra fittor luktar äckligare efter att de fått sperma i sig. De kan dock göra det om man knullar 1-2 ggr ena kvällen och därefter 1-2 ggr på morgonen därpå utan att tjejen duschat mellan.
Citera
2019-09-30, 21:24
Medlem
elopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocketman78
Ja men varför luktar det genius? att vissa inte märker det kan vi alla räkna ut.

Sorry, trodde frågan var "Märker tjejer att deras fitta inte luktar gott?".
Citera
2019-09-30, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Yxa
Det är nog bara du som är ovan vid fittsaft, du får inte ligga så ofta eller hur?

Brukar ha en tjej under 6 mån och knulla ca 70-100 ggr under den perioden. När det tagit slut dejtar jag och har ett par stycken ONS. Jag brukar nog knulla 2-3 ggr/v utslaget på 12 månader. Och då med 4-5 stycken.
Citera
2019-09-30, 21:25
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Sperman rinner ut, ja. Men det brukar vara först då kuken är ute. Ibland brukar det krävas att hon sätter sig upp för att det ska rinna ut. I detta fall verkar det rinna ut fittsaft runt min kuk sekunderna innan jag ens kommit.

Jag tycker inte andra fittor luktar äckligare efter att de fått sperma i sig. De kan dock göra det om man knullar 1-2 ggr ena kvällen och därefter 1-2 ggr på morgonen därpå utan att tjejen duschat mellan.

Nu var der ju inte så du beskrev händelseförloppet. Men men, det är med största sann8likhet din försats som skapar en reaktion som gör att det luktar, om fittan luktade ok innan penetration. Och de4 kan bero på att ni har olika ph-värden t ex, så att med vissa partners kan det lukta mer knull än med andra.
Senast redigerad av sandyhell 2019-09-30 kl. 21:28.
Citera
2019-09-30, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Sorry, trodde frågan var "Märker tjejer att deras fitta inte luktar gott?".

Jo det är frågan.
Citera
2019-09-30, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Nu var der ju inte så du beskrev händelseförloppet. Men men, det är med största sann8likhet din försats som skapar en reaktion som gör att det luktar, om fittan luktade ok innan penetration.

Det luktade inte så med den jag låg med innan. Inte heller tjejen före henne...
Citera
2019-09-30, 21:28
Avstängd
haha jag vet inte vad ni snackar om .. aldrig haft sex. Men jag har nästan lika känsligt luktsinne som en hund ... Kaskadspyr bara nån lägger av en stinkande brakskit.

Såhär i moderna tider kan det inte va så illa ändå. Föreställ er sätta på en tiggarbrud på 1100-talet som är 23 och inte badat en gång i hela sitt liv.. Stanken måste va så brutal att man kollapsar flera gånger om. Konstigt att inte mänskligheten dog ut. ..Dom fysiska drifterna har nog inga gränser för vad som är acceptabelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in